0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Zalety i zastosowanie Wirtualnej Centrali Telefonicznej

Wielkość tekstu:

Czy można zastąpić ogromne call center i obniżyć w ten sposób firmowe wydatki? Zobacz, czym jest i jak działa Wirtualna Centrala Telefoniczna. Usługa dostępna jest w sieci Plus – umożliwia wygodne zarządzanie wszystkimi firmowymi połączeniami na ekranie komputera.

Czym jest Wirtualna Centrala Telefoniczna?

Wirtualna Centrala Telefoniczna (w skrócie VPBX) to kompleksowy system telekomunikacyjny działający w chmurze. Posiadasz komputer z dowolną przeglądarką internetową oraz aktywnym połączeniem z Internetem? To wystarczy, aby bezprzewodowo i zdalnie zarządzać połączeniami telefonicznymi w firmie. 

Warto wiedzieć, że Wirtualna Centrala Telefoniczna integruje telefonię mobilną i stacjonarną z funkcjonalnościami spotykanymi w klasycznych centralach abonenckich (PBX). Uzyskaj pełną kontrolę nad połączeniami przychodzącymi oraz wychodzącymi i usprawnij komunikację ze wszystkimi klientami firmy.

Gdzie sprawdzi się Wirtualna Centrala Telefoniczna?

Usługa Wirtualnej Centrali Telefonicznej w sieci Plus jest przeznaczona dla firm, przedsiębiorstw, organizacji czy samorządów. Jeśli Twoja firma obsługuje telefoniczną obsługę klienta, prowadzi support telefoniczny lub działy telefonicznego składania zamówień i reklamacji, to VPBX w Plusie jest właśnie dla Ciebie. 

Wirtualna Centrala Telefoniczna usprawni działanie wielu firm i organizacji, m.in. z obszarów:

  • call center (mobilny kontakt z klientem),
  • bankowość (informacje finansowe),
  • administracja (​​komunikowanie zainteresowanym postępów w ich sprawach),
  • transport (zarządzanie flotą całego przedsiębiorstwa),
  • sprzedaż (mobilna sprzedaż usług oraz produktów, informacje o nowościach i promocjach).

Jakie są zalety korzystania z Wirtualnej Centrali Telefonicznej?

Wirtualna Centrala Telefoniczna to przede wszystkim rozwiązanie mobilne – oznacza to, że nie musisz utrzymywać drogiego call center. W ten sposób zyskasz oszczędności w firmie. Uruchamiając VPBX w Plusie, nie płacisz za zakup, instalację i serwisowanie skomplikowanej infrastruktury telekomunikacyjnej. Wszystko stoi po stronie operatora.

Każdy pracownik Twojej firmy posiadający telefon służbowy może pracować w call center niezależnie, gdzie się akurat znajduje. Jednocześnie masz dostęp do raportów i analiz skuteczności pracy konsultantów, a także możesz odsłuchać nagrania z przeprowadzonych rozmów – dzięki czemu czuwasz nad jakością świadczonych usług.

Usługa VPBX oferuje elastyczne przełączanie rozmów – szybko przekierujesz połączenia z jednego numeru telefonu stacjonarnego lub komórkowego na dowolny inny. Jednocześnie dzwoniący ciągle pozostaje na linii, co umożliwi mu szybsze załatwienie sprawy. Możesz w ten sposób zintegrować kanały komunikacje wewnątrz firmy i podnieść jakość obsługi klienta.

Wirtualna Centrala Telefoniczna oferuje tzw. zapowiedź głosową – możesz nagrać gotowy komunikat powitalny, który automatycznie przekieruje dzwoniącego do odpowiednich działów lub osób w firmie, bez względu na to, czy planujesz przekierowania na numery telefonów stacjonarnych czy komórkowych. 

Masz specjalne wymagania co do funkcjonalności usługi? W Plusie usługa zostanie dostosowana do Twoich potrzeb. Chcesz dowiedzieć się więcej i wdrożyć w swojej firmie Wirtualną Centralę Telefoniczną? Sprawdź: https://biznes.plus.pl/komunikacja-glosowa-i-sms/wirtualna-centrala-telefoniczna

Artykuł sponsorowany

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów