E-commerce w praktyce
Treści do sklepu internetowego - jak stworzyć opis produktu?
Opis produktu ma dwa główne cele - przede wszystkim powinien on wyjaśniać funkcje przedmiotu oraz zachęcać potencjalnych klientów do zakupu. Podstawą takiego opisu jest język korzyści, jednak to nie wszystko. Jak stworzyć opis produktu? Sprawdź!
15 listopada 2021
Dlaczego open source sprawdza się w e-commerce?
Budując swój własny sklep internetowy trzeba liczyć się z dużą ilością decyzji, które trzeba będzie podjąć odnośnie jego funkcjonowania. Jedną z nich jest wybór platformy, na której zostanie zbudowany. Czy warto w tym celu wybrać rozwiązanie open source?
12 listopada 2021
Sztuczna inteligencja w obsłudze klientów w e-commerce
Sztuczna inteligencja daje możliwość szybkiej analizy każdego użytkownika. Chodzi zarówno o zachowania, jak i zainteresowania klientów sklepów internetowych. Czy przyszłością sklepów internetowych jest sztuczna inteligencja? Dowiedz się więcej!
11 listopada 2021
Jak dobrać słowa kluczowe dla karty produktu?
Słowa kluczowe pełnią istotną rolę w pozycjonowaniu strony w wyszukiwarce Google. Ważne jest to także w przypadku sklepów internetowych i pozycjonowania produktów sklepu. Jak przygotować konwertującą kartę produktu? Poznaj kilka zasad i zarabiaj więcej!
18 marca 2022
Optymalizacja obrazków w sklepie internetowym
Zdjęcia w sklepie internetowym odgrywają niezmiernie ważną rolę, mogą poprawić wyniki wyszukiwania witryny, zatrzymać uwagę odbiorcy oraz przekonać konsumenta do podjęcia decyzji o zakupie produktu. Jak przebiega optymalizacja obrazków? Przeczytaj
9 listopada 2021
Darmowy sklep internetowy – czy to możliwe?
Darmowy sklep internetowy - choć brzmi zachęcająco, warto zastanowić się, czy to jest możliwe oraz w jaki sposób optymalizować ewentualne koszty. Jest kilka sposobów na to, jak zminimalizować wydatki, nie tracąc tym samym szansy na rozwijający się biznes.
25 lipca 2022
Google Analytics dla e-commerce
Możliwości Google Analytics dla e-commerce dostarczają bardzo przydatne informacje dla biznesu, które pomogą rozbudować stronę internetową i podjąć działania mające zwiększyć sprzedaż. Jak działa narzędzie google analytics i jakich informacji dostarcza?
5 listopada 2021
Nowe atrybuty linków rel="ugc" i rel="sponsored" - znaczenie i zastosowanie
Nowe atrybuty wprowadzone przez Google rel="sponsored oraz rel="ugc", powodują zmiany i zamęt w e-commerce oraz SEO i optymalizacji stron. Nowe oznaczenia to między innymi walka z wszechobecnym w Internecie SPAMem. Czym charakteryzują się nowe atrybuty?
5 listopada 2021
Co to jest marketing automation?
Marketing Automation to inaczej automatyzacja marketingu za pomocą różnych narzędzi. Rozwiązanie to monitoruje zachowania użytkowników i na podstawie uzyskanych danych umożliwia personalizację komunikacji. Stosowanie Marketing Automation - sprawdź!
2 listopada 2021
Jak sprawdzać postępy w indeksacji domeny?
Posiadanie strony internetowej nie oznacza, że ktoś ją znajdzie w sieci. Jeśli chcemy, aby znaleziono naszą witrynę, należy ją zaindeksować. Indeksacja strony to po prostu dodanie naszej witryny do Google. Jak sprawdzać postępy w indeksacji domeny?
1 czerwca 2022
Pozycjonowanie nowej strony a pozycjonowanie witryny z długą historią
Odpowiednie pozycjonowanie strony internetowej to jeden z kluczowych aspektów sukcesu. Jeśli Twój potencjalny klient nie znajdzie Cię w Google, trafi do Twojej konkurencji. Czy pozycjonowanie nowej strony jest łatwiejsze niż witryny z historią? Sprawdź!
25 czerwca 2022
Aplikacje mobilne w e-commerce
Prawie co czwarta osoba posiadająca smartfona korzysta z aplikacji zakupowych. To istotna informacja dla właścicieli sklepów internetowych, którzy nie posiadają jeszcze jego wersji mobilnej. Aplikacje mobilne w e-commerce - kiedy warto w nie inwestować?
18 lipca 2022
Jak zaprojektować ścieżkę zakupową klienta? Warto wiedzieć!
Niestety, tylko co trzeci koszyk w sklepie internetowym jest finalizowany i opłacany. Wynika to między innymi z źle zaprojektowanej i często skomplikowanej ścieżki zakupowej. Jak zaprojektować ścieżkę zakupową klienta, aby sprzedawać więcej? Sprawdź!
13 grudnia 2021
Personalizacja i przemyślane User Experience sukcesem w e-commerce
User Experience stał się nieodłączną częścią prowadzenia sklepu internetowego i szansą na poprawę wyników sprzedaży. UX nie dotyczy dziś tylko dużych sklepów, również te mniejsze stosują odpowiednie mechanizmy. Jak wdrożyć przemyślane User Experience?
25 czerwca 2022
Zwrot zakupów przez internet
Rynek e-commerce rośnie w siłę, a wzrost zakupów dokonywanych przez internet nasiliła sytuacja epidemiologiczna na świecie. Należy pamiętać, że zakupy przez internet różnią od stacjonarnych. Jak wygląda zwrot zakupów przez internet? Przeczytaj!
18 lipca 2022