E-commerce w praktyce
Darmowy sklep internetowy – czy to możliwe?
Darmowy sklep internetowy - choć brzmi zachęcająco, warto zastanowić się, czy to jest możliwe oraz w jaki sposób optymalizować ewentualne koszty. Jest kilka sposobów na to, jak zminimalizować wydatki, nie tracąc tym samym szansy na rozwijający się biznes.
25 lipca 2022
Google Analytics dla e-commerce
Możliwości Google Analytics dla e-commerce dostarczają bardzo przydatne informacje dla biznesu, które pomogą rozbudować stronę internetową i podjąć działania mające zwiększyć sprzedaż. Jak działa narzędzie google analytics i jakich informacji dostarcza?
5 listopada 2021
Nowe atrybuty linków rel="ugc" i rel="sponsored" - znaczenie i zastosowanie
Nowe atrybuty wprowadzone przez Google rel="sponsored oraz rel="ugc", powodują zmiany i zamęt w e-commerce oraz SEO i optymalizacji stron. Nowe oznaczenia to między innymi walka z wszechobecnym w Internecie SPAMem. Czym charakteryzują się nowe atrybuty?
5 listopada 2021
Co to jest marketing automation?
Marketing Automation to inaczej automatyzacja marketingu za pomocą różnych narzędzi. Rozwiązanie to monitoruje zachowania użytkowników i na podstawie uzyskanych danych umożliwia personalizację komunikacji. Stosowanie Marketing Automation - sprawdź!
2 listopada 2021
Jak sprawdzać postępy w indeksacji domeny?
Posiadanie strony internetowej nie oznacza, że ktoś ją znajdzie w sieci. Jeśli chcemy, aby znaleziono naszą witrynę, należy ją zaindeksować. Indeksacja strony to po prostu dodanie naszej witryny do Google. Jak sprawdzać postępy w indeksacji domeny?
1 czerwca 2022
Pozycjonowanie nowej strony a pozycjonowanie witryny z długą historią
Odpowiednie pozycjonowanie strony internetowej to jeden z kluczowych aspektów sukcesu. Jeśli Twój potencjalny klient nie znajdzie Cię w Google, trafi do Twojej konkurencji. Czy pozycjonowanie nowej strony jest łatwiejsze niż witryny z historią? Sprawdź!
25 czerwca 2022
Aplikacje mobilne w e-commerce
Prawie co czwarta osoba posiadająca smartfona korzysta z aplikacji zakupowych. To istotna informacja dla właścicieli sklepów internetowych, którzy nie posiadają jeszcze jego wersji mobilnej. Aplikacje mobilne w e-commerce - kiedy warto w nie inwestować?
18 lipca 2022
Jak zaprojektować ścieżkę zakupową klienta? Warto wiedzieć!
Niestety, tylko co trzeci koszyk w sklepie internetowym jest finalizowany i opłacany. Wynika to między innymi z źle zaprojektowanej i często skomplikowanej ścieżki zakupowej. Jak zaprojektować ścieżkę zakupową klienta, aby sprzedawać więcej? Sprawdź!
13 grudnia 2021
Personalizacja i przemyślane User Experience sukcesem w e-commerce
User Experience stał się nieodłączną częścią prowadzenia sklepu internetowego i szansą na poprawę wyników sprzedaży. UX nie dotyczy dziś tylko dużych sklepów, również te mniejsze stosują odpowiednie mechanizmy. Jak wdrożyć przemyślane User Experience?
25 czerwca 2022
Zwrot zakupów przez internet
Rynek e-commerce rośnie w siłę, a wzrost zakupów dokonywanych przez internet nasiliła sytuacja epidemiologiczna na świecie. Należy pamiętać, że zakupy przez internet różnią od stacjonarnych. Jak wygląda zwrot zakupów przez internet? Przeczytaj!
18 lipca 2022
Zwiększanie sprzedaży na Amazon - jak to zrobić?
Amazon to portal, na którym obecność jest obowiązkowa dla każdego sprzedawcy, który pragnie dotrzeć do nabywców za granicą. Aby osiągnąć duże zyski na portalu należy pamiętać o paru zasadach. Co zrobić by zwiększanie sprzedaży na Amazon było skuteczne?
30 stycznia 2022
Jak pozyskać opinie online od klientów?
Z każdym rokiem wzrasta znaczenie opinii publikowanych w Internecie na temat produktów oraz usług. Większość konsumentów szuka ich przed podjęciem decyzji zakupowej. Jak pozyskać opinie online oraz gdzie mogą być one zamieszczane? Sprawdź!
13 grudnia 2021
Zintegrowana sprzedaż internetowa
ERP, czyli „planowanie zasobów” to oprogramowanie, które wspiera zarządzanie takimi obszarami firmy, jak: sprzedaż, finanse, księgowość, magazyn, kadry, zaopatrzenie, produkcja itd. Zintegrowana sprzedaż internetowa - jaki wpływ na nią ma system ERP?
6 października 2021
Logistyka sklepu internetowego
Wybór modelu logistycznego stanowi jedną z podstawowych decyzji, którą przedsiębiorca musi podjąć już na początku swojej drogi w e–commerce. Wpływ na ten wybór mają m.in. możliwości finansowe. Logistyka sklepu internetowego - poznaj przykładowe modele.
4 października 2021
Promowanie sklepu internetowego - jak to robić skutecznie?
Od skutecznego promowania sklepu internetowego będzie zależeć jego skuteczność sprzedaży. W e-commerce coraz częściej stosuje się działania promocyjne w celu zwiększenia konwersji i rozpoznawalności. Jakie są sposoby na promowanie sklepu internetowego?
18 lipca 2022