Marketing internetowy
Archetypy marki - czym są i jak działają?
Dzisiejsi konsumenci są bardzo wymagający, a co za tym idzie przedsiębiorstwa stoją przed trudnym zadaniem, aby ich zadowolić. Dlatego przy budowaniu silnej marki tak ważne są archetypy marki. Czym są archetypy marki? Sprawdź, odpowiedź w artykule!
17 stycznia 2022
Customer Experience Management - wrażenia klienta są najważniejsze
Efektywny marketing bez wydawania góry pieniędzy na reklamy? Brzmi to fantastycznie, zgadza się? Wypróbuj CXM, Customer Experience Management - nowatorskie podejście w marketingu, skoncentrowane na doświadczeniu klienta w kontakcie z firmą lub marką.
17 stycznia 2022
Funkcje Facebooka dla marketingowca - 4 przydatne triki
Prowadząc firmowego fanpage’a, warto poznawać nowe funkcje Facebooka. Dzięki nim możemy zaznajomić się z dodatkowymi metodami na promocję marki czy lepiej dostosować jej profil. Poznaj przydatne opcje, które możesz wykorzystać już dziś na swoim fanpage’u.
17 stycznia 2022
Infografika skuteczną metodą przyciągania uwagi
Aby klient zatrzymał wzrok na reklamie, musi ona przedstawiać coś, co go zainteresuje. Coraz bardziej popularna w marketingu i reklamie staje się infografika. Zobacz, czym właściwie są, jak działają oraz jak wykorzystać drzemiący w nich potencjał.
17 stycznia 2022
Czym jest branded content i jak go wykorzystać?
Wszyscy specjaliści od marketingu podkreślają znaczenie kontaktu z klientem i integrowania go z firmą. W jaki sposób można to zrobić? Jak przykuć jego uwagę? W naszym opracowaniu znajdziesz informacje o takim środku, jakim jest branded content.
10 lutego 2022
Funkcje Messengera - czy aby na pewno znasz je wszystkie?
Na przestrzeni lat mogliśmy obserwować, jak zmienia się Messenger i wprowadza usprawnienia dla użytkownika. Nie wszystkie opcje są jednak znane, mimo że mogą ułatwić komunikację ze znajomymi. Poznaj ukryte funkcje Messengera, które mogą Cię zaskoczyć.
19 lutego 2022
Call to action - wezwij odbiorcę do działania!
Pobierz, zapisz się, wypróbuj za darmo - istnieje wiele komunikatów mających zachęcić nas do kliknięcia i podjęcia konkretnego działania. Jaka forma przycisku call to action może być skuteczna? Co jest ważne - tekst czy grafika? Odpowiadamy w artykule.
17 stycznia 2022
Konwersja - wszystko, co należy o niej wiedzieć
Konwersja odgrywa ważną rolę w każdym e-biznesie. Staje się ona często podstawowym źródłem zarobku. Czym jednak właściwie jest konwersja? Jak ją obliczyć? Co to jest współczynnik konwersji? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedź na te pytania!
1 marca 2022
Ambasador marki - kim jest i jakie przynosi korzyści?
Ambasador marki to osoba, która reprezentuje markę. Jaki jest podział wpływu ambasadorów w mediach? Czy nawiązanie współpracy z ambasadorem przynosi korzyści dla marki? Gdzie znaleźć taką osobę? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej!
8 sierpnia 2022
Jak wypromować bloga - proste i skuteczne wskazówki
Nieustannie przybywa nowych blogów i coraz trudniej o wypromowanie własnej treści. Niewątpliwie jest to interesujące zajęcie dla osób, które chcą podzielić się swoją wiedzą i pasją, na których dodatkowo można zarobić. Poznaj sposoby, jak wypromować bloga.
17 stycznia 2022
Social Media Care - rola obsługi klienta w mediach społecznościowych
Social Media Care to nic innego jak obsługa klienta w mediach społecznościowych. Wciąż niewiele firm zdaje sobie sprawę z tego, jak ważny dla klientów jest jej profil w serwisie społecznościowym - często pierwszy kanał komunikacji z firmą.
17 stycznia 2022
CSR - wpływ społecznej odpowiedzialności biznesu na przedsiębiorstwo
Czy przedsiębiorcy mają większe zobowiązania wobec społeczeństwa niż zwykli obywatele? Różne krążą na ten temat opinie, jednak wielu wielkich przedsiębiorców czuje odpowiedzialność za przestrzeń społeczną i inwestuje w nią - tak właśnie realizuje się CSR!
17 stycznia 2022
Reklama Google Shopping - na czym polega?
Prowadzenie sklepu internetowego to jeden ze sposobów prezentacji swoich produktów w sieci. Istnieją jednak jeszcze inne formy zaistnienia w internecie, a jedną z nich jest reklama Google Shopping. Na czym dokładnie polega taka kampania? Sprawdź.
17 stycznia 2022
Grupa docelowa - kim jest persona marki i jak zdefiniować swój target?
Czy aby na pewno wiesz jaka jest grupa docelowa Twojej marki? W oparciu o jakie czynniki budujesz komunikaty skierowane do tej grupy klientów? Kim jest persona w strategii marketingowej firmy? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej!
30 marca 2022
Strona błędu 404 sposobem na ucieczkę internauty
Trafiłeś kiedyś w internecie na stronę z informacją - “404 Not Found”? Sprawdź, czym jest strona błędu i jakie może mieć znaczenie dla internauty odwiedzającego Twoją witrynę. Zobacz ciekawe przykłady komunikatów i znajdź inspirację dla swojego serwisu.
17 stycznia 2022