Marketing internetowy
Tagowanie na Facebooku przynosi korzyści
Tagowanie na Facebooku to świetny sposób na dotarcie do większej grupy odbiorców. Dzięki tagom Twój wpis lub wydarzanie może w łatwy sposób zostać wyszukany przez użytkowników Facebooka. Sprawdź, gdzie możesz wprowadzać tagi i w jaki sposób to robić.
20 grudnia 2021
Konkursy na Facebooku - najpopularniejsze błędy
Konkursy na Facebooku mogą przynieść dużo korzyści dla firmy. Jednak nieumiejętnie przeprowadzone bardzo szybko mogą doprowadzić do kryzysu. Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź, jakich błędów w organizacji konkursów należy unikać!
28 czerwca 2019
Zakazana zmowa cenowa - na czym polega?
Zmowa cenowa jest postrzegana przez polskiego ustawodawcę jako czyn nieuczciwej konkurencji. Na czym dokładnie polega tego rodzaju praktyka i kto w rzeczywistości ponosi za nią odpowiedzialność? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat!
1 października 2019
Odpowiedzialność za stosowanie nieuczciwych praktyk rynkowych
Czy wiesz, że agresywne lub wprowadzające w błąd praktyki rynkowe stanowią czyny zabronione przez przepisy polskiego prawa? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jaką odpowiedzialność za stosowanie nieuczciwych praktyk rynkowych możesz ponieść!
13 lipca 2021
Mobilna strona internetowa - jak ją stworzyć?
W czasach rozwoju coraz to nowych technologii klasyczne strony internetowe przestają wystarczać do odpowiedniego promowania marki. Co staje się niezbędne? Mobilna strona internetowa. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat.
23 maja 2022
Marketing mobilny - teoria i praktyka od podstaw
Coraz więcej Polaków posiada urządzenia mobilne, których używa na co dzień, korzystając z internetu i do komunikowania się z innymi ludźmi. Smartfony i tablety na stałe weszły do naszego życia. Dowiedz się, dlaczego warto stosować marketing mobilny.
19 lipca 2018
Tworzenie sklepu internetowego - od czego trzeba zacząć?
Zamierzasz otworzyć swój sklep online? Sprawdź, czego nie możesz przeoczyć podczas procesu, jakim jest tworzenie sklepu internetowego i co ma tak istotny wpływ na jego sukces. To zadanie wymagające, ale jego efekt może być zaskakujący.
8 czerwca 2020
Kampanie AdWords - wszystko, co musisz o nich wiedzieć
Słyszałeś, że marketing w wyszukiwarkach internetowych to dobra forma promocji dla firmy? Chciałbyś zacząć prowadzić kampanie AdWords? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak nimi zarządzać, aby przynosiły jak najlepsze efekty.
20 czerwca 2018
Ransomware – czyli ciemna strona internetu
Ransomware to rodzaj przestępczości internetowej mającej na celu wyłudzenie pieniędzy od ofiary. Jest to poważne zagrożenie nie tylko dla firm, ale również dla wszystkich użytkowników sieci. Sprawdź, jak się zabezpieczyć przed cyberprzestępcą.
26 stycznia 2017
Fear of missing out - sprawdź, czy dotyczy także Ciebie
Obsesyjnie sprawdzasz wszystkie portale społecznościowe i nieustannie obawiasz się, że ominie Cię coś ciekawego? Starasz się być ze wszystkim na bieżąco? Sprawdź, czy cierpisz na FOMO (fear of missing out), czyli uzależnienie XXI wieku.
19 kwietnia 2021
Rich media - co decyduje o ich popularności?
Jak stworzyć reklamę, która będzie angażowała odbiorcę? Co powinna zawierać, aby zdobyć jeszcze więcej klientów i zachęcić ich do działania? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, co to są rich media oraz jak zastosować je w promocji swojej firmy.
17 grudnia 2018
Jak napisać artykuł na potrzeby mediów internetowych?
Jeśli zamierzasz prowadzić działania promocyjne w internecie to zdecydowanie powinieneś postawić na content marketing. Dobry artykuł zwiększy ruch na Twojej stronie i wpłynie na pozycję w Google. Sprawdź, jak napisać artykuł, dzięki któremu to osiągniesz.
15 lipca 2021
Podstawa identyfikacji wizualnej - jak stworzyć dobre logo firmy?
Logo firmy to pierwsze, z czym spotyka się klient w kontakcie z marką. Warto więc poświęcić więcej czasu i zadbać o to, aby łatwo zapadało w pamięć odbiorcy oraz budziło dobre skojarzenia. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak stworzyć najlepsze logo.
12 sierpnia 2018
Sprawdzanie pozycji w Google – jak to zrobić ?
Jeśli chcesz podnieść swoją pozycję w wyszukiwarce, to powinieneś wiedzieć, jak ważne jest sprawdzanie pozycji w Google. Jest to czasochłonna czynność, dlatego warto skorzystać z programów do monitorowania wyników Google. Dowiedz się więcej z artykułu.
4 września 2019
Monitoring marki - jak go skutecznie przeprowadzić?
Monitoring marki w internecie oraz w social media jest nieodłącznym elementem skutecznej komunikacji i budowania marki. Działania te możesz wykorzystać również do badania konkurencji. Dowiedz się, jakie narzędzia posłużą Ci do monitorowania własnej firmy.
20 sierpnia 2020