0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Marketing internetowy

Marketing internetowy

Sampling - wzmocnij sprzedaż bezpośrednią!

W jaki sposób przekonać potencjalnego klienta do kupna produktu? Można oczywiście powiedzieć, że jest on najlepszy na rynku. Tylko ile osób w to uwierzy? Stosując sampling dajesz możliwość wypróbowania produktu. Jaki masz z tego zysk? Przeczytaj!

8 marca 2017

Marketing internetowy

Model CRUSH - jak zainteresować pokolenie Y ?

Jak zaangażować odbiorcę danej marki? Jak wzbudzić jego zainteresowanie lub skłonić do zakupu Twojego produktu czy usługi? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, czym jest model CRUSH i jak dzięki niemu dotrzeć do młodego i zmieniającego się pokolenia Y!

7 marca 2017

Marketing internetowy

Dysk w chmurze – na czym polega wirtualne przechowywanie danych?

Dysk w chmurze umożliwia dostęp do dokumentów prawie w każdym miejscu i z dowolnego urządzenia. Pojemność i darmowy dostęp to główne, ale nie jedyne cechy dobrego dysku. Sprawdź, na czym polega składowanie danych w chmurze i jak wybrać najlepszy dysk?

6 marca 2022

Marketing internetowy

Reklama porównawcza a nieuczciwa konkurencja

Reklama porównawcza budzi najwięcej kontrowersji wśród wszystkich dostępnych form promocji. Wątpliwości spowodowane są przede wszystkim konsekwencjami prawnymi tego czynu, jak również względami etycznymi. Dowiedz się, jakie są cechy reklamy porównawczej?

4 marca 2021

Marketing internetowy

Strona responsywna czy mobilna – co jest lepszym rozwiązaniem?

Strona responsywna dostosowuje się do danego urządzenia i rozdzielczości, natomiast strona mobilna dedykowana jest wyłącznie urządzeniom mobilnym i zawiera najważniejsze informacje oraz mniejszą liczbę grafik. Co zatem wybrać? Przeczytaj nasz artykuł!

6 marca 2017

Marketing internetowy

Performance marketing - postaw na widoczne efekty!

Performance marketing to doskonałe narzędzie do uzyskania szybkich i skutecznych efektów. Przy takiej kampanii rozliczamy się za wykonaną konwersję, którą może być kliknięcie w reklamę czy nowy lead. Poznaj wskaźniki pomiaru efektywności takich działań.

3 marca 2017

Marketing internetowy

Ciekawe tematy na bloga - jak je znaleźć i skąd czerpać inspiracje?

Sukces bloga przede wszystkim zależy od publikowanej na nim treści. Artykuły powinny zainteresować czytelnika i dostarczać przydatnych informacji. Brakuje Ci pomysłów na ciekawe tematy na bloga? Podpowiadamy, gdzie szukać inspiracji do pisania postów.

21 października 2021

Marketing internetowy

Tworzenie zaplecza SEO - dobry sposób na wypozycjonowanie strony

Tworzenie zaplecza SEO rekomendowane jest jako skuteczna metoda na wysokie wypozycjonowanie strony w wyszukiwarkach. Jednak można je wykorzystać również do stworzenia kampanii PR. Dowiedz się, jakie jeszcze może mieć zastosowania i jak je zbudować.

7 marca 2021

Marketing internetowy

Wyróżnij się jakością obsługi klienta w e-commerce

Dobrze zarządzasz sklepem internetowym, ale mimo to Twoja sprzedaż wciąż maleje? Przyjrzyj się obsłudze klienta w swoim sklepie. Poznaj techniki, dzięki którym możesz wyróżnić się jakością obsługi klienta w e-commerce na tle konkurencji!

28 lutego 2017

Marketing internetowy

Grywalizacja - do czego służy w marketingu?

Grywalizacja, gamyfikacja czy gryfikacja - wiesz co oznaczają te pojęcia? To bardzo popularny trend w marketingu, któremu warto się lepiej przyjrzeć. Sprawdź, na czym dokładnie polega grywalizacja i poznaj praktyczne przykłady jej zastosowania.

25 czerwca 2019

Marketing internetowy

Linki dofollow i nofollow - dlaczego są takie ważne w pozycjonowaniu?

Atrybuty dofollow i nofollow są przypisywane do linków umieszczanych na stronie. Jest to bardzo istotny element przy pozycjonowaniu serwisów. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, dlaczego tak jest i jaki ma to wpływ na SEO.

18 kwietnia 2018

Marketing internetowy

Samodzielne pozycjonowanie stron www - wskazówki

W dzisiejszych czasach internet jest istotną formą sprzedaży oraz reklamowania się. Efektywne pozycjonowanie stron internetowych pomoże Ci przegonić konkurencję. W artykule znajdziesz wskazówki, jak krok po kroku pozycjonować strony internetowe.

22 maja 2022

Marketing internetowy

Strona internetowa firmy - jak rozpoznać czy jest dobra?

Jaka strona internetowa firmy będzie najlepsza? Jak powinna wyglądać? Według jakich kryteriów ocenić, czy jest dobra? Jakie strony chętnie oglądają internauci a jakie mniej? Przeczytaj artykuł i poznaj 6 wskaźników idealnej strony internetowej.

11 czerwca 2020

Marketing internetowy

Brand24 – jak działa narzędzie do monitorowania interentu

Internet to skarbnica wiedzy na każdy temat i źródło wielu opinii. Ty także chcesz monitorować swoją markę w sieci? Poznaj możliwości Brand24 i sprawdź, jakie korzyści niesie ze sobą wykorzystywanie narzędzi do monitorowania zasobów internetu.

20 października 2021

Marketing internetowy

User experience - czego właściwie dotyczy?

W sieci można znaleźć wiele definicji pojęcia user experience. Która właściwie jest prawdziwa? Czy UX to tylko ładna wizualizacja strony? Czy na te działania składa się coś więcej? Poznaj najpopularniejsze mity dotyczące projektowania stron internetowych.

26 stycznia 2022

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów