Marketing internetowy
Reklama porównawcza a nieuczciwa konkurencja
Reklama porównawcza budzi najwięcej kontrowersji wśród wszystkich dostępnych form promocji. Wątpliwości spowodowane są przede wszystkim konsekwencjami prawnymi tego czynu, jak również względami etycznymi. Dowiedz się, jakie są cechy reklamy porównawczej?
4 marca 2021
Strona responsywna czy mobilna – co jest lepszym rozwiązaniem?
Strona responsywna dostosowuje się do danego urządzenia i rozdzielczości, natomiast strona mobilna dedykowana jest wyłącznie urządzeniom mobilnym i zawiera najważniejsze informacje oraz mniejszą liczbę grafik. Co zatem wybrać? Przeczytaj nasz artykuł!
6 marca 2017
Performance marketing - postaw na widoczne efekty!
Performance marketing to doskonałe narzędzie do uzyskania szybkich i skutecznych efektów. Przy takiej kampanii rozliczamy się za wykonaną konwersję, którą może być kliknięcie w reklamę czy nowy lead. Poznaj wskaźniki pomiaru efektywności takich działań.
3 marca 2017
Ciekawe tematy na bloga - jak je znaleźć i skąd czerpać inspiracje?
Sukces bloga przede wszystkim zależy od publikowanej na nim treści. Artykuły powinny zainteresować czytelnika i dostarczać przydatnych informacji. Brakuje Ci pomysłów na ciekawe tematy na bloga? Podpowiadamy, gdzie szukać inspiracji do pisania postów.
21 października 2021
Tworzenie zaplecza SEO - dobry sposób na wypozycjonowanie strony
Tworzenie zaplecza SEO rekomendowane jest jako skuteczna metoda na wysokie wypozycjonowanie strony w wyszukiwarkach. Jednak można je wykorzystać również do stworzenia kampanii PR. Dowiedz się, jakie jeszcze może mieć zastosowania i jak je zbudować.
7 marca 2021
Wyróżnij się jakością obsługi klienta w e-commerce
Dobrze zarządzasz sklepem internetowym, ale mimo to Twoja sprzedaż wciąż maleje? Przyjrzyj się obsłudze klienta w swoim sklepie. Poznaj techniki, dzięki którym możesz wyróżnić się jakością obsługi klienta w e-commerce na tle konkurencji!
28 lutego 2017
Grywalizacja - do czego służy w marketingu?
Grywalizacja, gamyfikacja czy gryfikacja - wiesz co oznaczają te pojęcia? To bardzo popularny trend w marketingu, któremu warto się lepiej przyjrzeć. Sprawdź, na czym dokładnie polega grywalizacja i poznaj praktyczne przykłady jej zastosowania.
25 czerwca 2019
Linki dofollow i nofollow - dlaczego są takie ważne w pozycjonowaniu?
Atrybuty dofollow i nofollow są przypisywane do linków umieszczanych na stronie. Jest to bardzo istotny element przy pozycjonowaniu serwisów. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, dlaczego tak jest i jaki ma to wpływ na SEO.
18 kwietnia 2018
Samodzielne pozycjonowanie stron www - wskazówki
W dzisiejszych czasach internet jest istotną formą sprzedaży oraz reklamowania się. Efektywne pozycjonowanie stron internetowych pomoże Ci przegonić konkurencję. W artykule znajdziesz wskazówki, jak krok po kroku pozycjonować strony internetowe.
22 maja 2022
Strona internetowa firmy - jak rozpoznać czy jest dobra?
Jaka strona internetowa firmy będzie najlepsza? Jak powinna wyglądać? Według jakich kryteriów ocenić, czy jest dobra? Jakie strony chętnie oglądają internauci a jakie mniej? Przeczytaj artykuł i poznaj 6 wskaźników idealnej strony internetowej.
11 czerwca 2020
Brand24 – jak działa narzędzie do monitorowania interentu
Internet to skarbnica wiedzy na każdy temat i źródło wielu opinii. Ty także chcesz monitorować swoją markę w sieci? Poznaj możliwości Brand24 i sprawdź, jakie korzyści niesie ze sobą wykorzystywanie narzędzi do monitorowania zasobów internetu.
20 października 2021
User experience - czego właściwie dotyczy?
W sieci można znaleźć wiele definicji pojęcia user experience. Która właściwie jest prawdziwa? Czy UX to tylko ładna wizualizacja strony? Czy na te działania składa się coś więcej? Poznaj najpopularniejsze mity dotyczące projektowania stron internetowych.
26 stycznia 2022
Tagowanie na Facebooku przynosi korzyści
Tagowanie na Facebooku to świetny sposób na dotarcie do większej grupy odbiorców. Dzięki tagom Twój wpis lub wydarzanie może w łatwy sposób zostać wyszukany przez użytkowników Facebooka. Sprawdź, gdzie możesz wprowadzać tagi i w jaki sposób to robić.
20 grudnia 2021
Konkursy na Facebooku - najpopularniejsze błędy
Konkursy na Facebooku mogą przynieść dużo korzyści dla firmy. Jednak nieumiejętnie przeprowadzone bardzo szybko mogą doprowadzić do kryzysu. Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź, jakich błędów w organizacji konkursów należy unikać!
28 czerwca 2019
Zakazana zmowa cenowa - na czym polega?
Zmowa cenowa jest postrzegana przez polskiego ustawodawcę jako czyn nieuczciwej konkurencji. Na czym dokładnie polega tego rodzaju praktyka i kto w rzeczywistości ponosi za nią odpowiedzialność? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat!
1 października 2019