Tło strzałki Strzałka
0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

2 wyniki dla tematu: aktualizacja-informacji-o-warunkach-zatrudnienia

Artykuły:

Informacja o warunkach zatrudnienia pracownika - co powinna zawierać?

Informacja o warunkach zatrudnienia - jak powinna wyglądać i jakie informacje powinny się w niej znaleźć? Czy pracodawca ma obowiązek aktualizacji informacji o warunkach zatrudnienia? Odpowiedzi na te pytania, znajdziesz w poniższym artykule.

13 marca 2024

Zmiana wymiaru etatu a informacja o warunkach zatrudnienia

Zmiana wymiaru etatu powoduje konieczność poinformowania pracownika o zmianie warunków zatrudnienia. Pracownik musi zostać poinformowany pisemnie o nowych warunkach zatrudnienia w ciągu miesiąca od momentu zmiany! Przeczytaj nasz artykuł na ten temat!

12 stycznia 2017

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów