Poradnik Przedsiębiorcy

Artykuły na temat aktualizacja informacji o warunkach zatrudnienia

2019-05-14

Prawo pracy

Informacja o warunkach zatrudnienia pracownika - co powinna zawierać?

Informacja o warunkach zatrudnienia - jakie informacje należy w niej zawrzeć? Informacja o warunkach zatrudnienia - jak powinna wyglądać i jakie informacje powinny się w niej znaleźć? Czy pracodawca ma obowiązek aktualizacji informacji o warunkach zatrudnienia? Odpowiedzi na te pytania, znajdziesz w poniższym artykule. czytaj dalej

Zmiana wymiaru etatu a informacja o warunkach zatrudnienia

Zmiana wymiaru etatu a obowiązki pracodawcy Zmiana wymiaru etatu powoduje konieczność poinformowania pracownika o zmianie warunków zatrudnienia. Pracownik musi zostać poinformowany pisemnie o nowych warunkach zatrudnienia w ciągu miesiąca od momentu zmiany! Przeczytaj nasz artykuł na ten temat! czytaj dalej