3 wyniki dla tematu: aktualizacja-informacji-o-warunkach-zatrudnienia

Artykuły:

Aktualizacja informacji o warunkach zatrudnienia – terminy, zasady i kary

Nowelizacja Kodeksu pracy z 26 kwietnia 2023 roku zaostrzyła obowiązki pracodawców, wprowadzając rygorystyczne terminy na to działanie, aby aktualizacja informacji o warunkach zatrudnienia odbywała się niezwłocznie. Sprawdź szczegóły!

28 listopada 2025

Informacja o warunkach zatrudnienia pracownika - co powinna zawierać?

Informacja o warunkach zatrudnienia - jak powinna wyglądać i jakie informacje powinny się w niej znaleźć? Czy pracodawca ma obowiązek aktualizacji informacji o warunkach zatrudnienia? Odpowiedzi na te pytania, znajdziesz w poniższym artykule.

27 października 2025

Zmiana wymiaru etatu a informacja o warunkach zatrudnienia

Zmiana wymiaru etatu powoduje konieczność poinformowania pracownika o zmianie warunków zatrudnienia. Pracownik musi zostać poinformowany pisemnie o nowych warunkach zatrudnienia w ciągu miesiąca od momentu zmiany! Przeczytaj nasz artykuł na ten temat!

12 stycznia 2017

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów