Tło strzałki Strzałka
0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

3 wyniki dla tematu: budowanie-lojalnosci-klienta

Artykuły:

Stały klient chce odejść - jak go zatrzymać i odbudować relacje?

Jakie działania powinniśmy podjąć w sytuacji, gdy stały klient chce odejść? Jak go zatrzymać i odbudować dobrą relację? Przeczytaj artykuł i dowiedz się co zrobić, aby zachęcić klienta do pozostania stałym odbiorcą produktów lub usług marki.

20 sierpnia 2018

Lojalny klient - jak go pozyskać?

Lojalny klient dla e-biznesu to największy skarb. Oprócz stale powracających użytkowników możemy liczyć na rekomendacje i polecenia. Sprawdź w artykule, kim jest lojalny klient, jak go pozyskać i na stałe wzbudzić w nim zaufanie do naszej marki.

29 marca 2018

Lojalność konsumencka - jak ją skutecznie budować?

Każdy przedsiębiorca wie, że stały klient to źródło przychodu, które jest zdecydowanie tańsze w utrzymaniu, niż pozyskiwanie nowego kontrahenta. Dlatego warto budować lojalność klienta wobec marki? Co da przedsiębiorcy lojalność konsumencka. Sprawdź.

14 września 2017

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów