Poradnik Przedsiębiorcy

Artykuły na temat budowanie lojalności klienta

Stały klient chce odejść - jak go zatrzymać i odbudować relacje?

Stały klient chce odejść! Co robić? Jakie działania powinniśmy podjąć w sytuacji, gdy stały klient chce odejść? Jak go zatrzymać i odbudować dobrą relację? Przeczytaj artykuł i dowiedz się co zrobić, aby zachęcić klienta do pozostania stałym odbiorcą produktów lub usług marki. czytaj dalej

Lojalny klient - jak go pozyskać?

Lojalny klient - jak go zdobyć? Lojalny klient dla e-biznesu to największy skarb. Oprócz stale powracających użytkowników możemy liczyć na rekomendacje i polecenia. Sprawdź w artykule, kim jest lojalny klient, jak go pozyskać i na stałe wzbudzić w nim zaufanie do naszej marki. czytaj dalej

Lojalność konsumencka - jak ją skutecznie budować?

Lojalność konsumencka - czym jest? Każdy przedsiębiorca wie, że stały klient to źródło przychodu, które jest zdecydowanie tańsze w utrzymaniu, niż pozyskiwanie nowego kontrahenta. Dlatego warto budować lojalność klienta wobec marki? Co da przedsiębiorcy lojalność konsumencka. Sprawdź. czytaj dalej