0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

2 wyniki dla tematu: jak-napisac-opinie-o-pracowniku

Artykuły:

Opinia o pracowniku - jak należy ją napisać?

O referencje prosi zazwyczaj sam pracownik, gdyż mogą być mu one potrzebne w procesach rekrutacji. Opinia o pracowniku jest jednak innym dokumentem, który bywa tworzony także poufnie. Jak napisać opinię o pracowniku? Odpowiedzi znajdziesz w artykule!

27 października 2022

List referencyjny a opinia – czym się różnią?

Czy list referencyjny i opinia o pracowniku wyglądają tak samo? Czy można w nich zawrzeć takie same informacje? Czym różnią się referencje od opinii? Przeczytaj nasz artykuł, poznaj odpowiedzi na te pytania i dowiedz się więcej na ten temat!

1 lipca 2019

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów