Poradnik Przedsiębiorcy

Powered by

wFirma.pl

Poznaj
niezbędne narzędzia
do zarządzania
Twoją firmą!

Dostępne
na wszystkie
platformy

Apple Windows Android BlackBerry

Artykuły na temat koszty w kpir

KPiR - dokumentowanie kosztów i ich ewidencja

Dokumentowanie kosztów - jak powinno wyglądać Prawidłowe dokumentowanie kosztów i ujęcie w księdze przychodów i rozchodów nierzadko przysparza przedsiębiorcom kłopotu. Jeśli chciałbyś dowiedzieć się, jakie wydatki księguje się w poszczególnych kolumnach KPiR zajrzyj do naszego artykułu. Wyjaśniamy! czytaj dalej

Rodzaje operacji księgowanych w KPiR - warto wiedzieć

Rodzaje operacji księgowanych w KPiR - najważniejsze informacje W podatkowej księdze przychodów i rozchodów wykazuje się różne typy operacji księgowych. Do podstawowych z nich należą przychody oraz koszty ich uzyskania. Sprawdź, jak dokonywać wpisów do podatkowej księgi. Poznaj rodzaje operacji księgowanych w KPIR. czytaj dalej

Zmiana metody rozliczania kosztów? Nie musisz informować o tym urzędu skarbowego!

Przedsiębiorcy, których dochody są opodatkowane podatkiem progresywnym lub liniowym mogą wybrać jedną z dwóch metod rozliczania kosztów w podatkowej księdze przychodów i rozchodów. czytaj dalej

Nie każdy wydatek możesz zaliczyć do kosztów firmowych

Jaki wydatek moze być kosztem uzyskania przychodu Tych wydatków nie zaliczysz do kosztów firmowych. czytaj dalej