Poradnik Przedsiębiorcy

Powered by

wFirma.pl

Poznaj
niezbędne narzędzia
do zarządzania
Twoją firmą!

Dostępne
na wszystkie
platformy

Apple Windows Android BlackBerry

Artykuły na temat koszty w kpir

KPiR - dokumentowanie kosztów i ich ewidencja

Dokumentowanie kosztów - jak powinno wyglądać Dokumentowanie kosztów oraz ich ewidencja w KPiR przysparza podatnikom wielu problemów. Jednak przedsiębiorca, który prowadzi KPiR, powinien wiedzieć, jakie wydatki należy ujmować w poszczególnych kolumnach. Sprawdź, odpowiedź znajdziesz w artykule! czytaj dalej

Rodzaje operacji księgowanych w KPiR

Rodzaje operacji księgowanych w KPiR W KPiR wykazuje się zarówno przychody firmowe jak i koszty uzyskania przychodów. Jak należy je ewidencjonować? W jakich terminach dokonywać zapisów w księdze. Sprawdź, jak rozliczać różne rodzaje operacji księgowanych w KPiR. czytaj dalej

Zmiana metody rozliczania kosztów? Nie musisz informować o tym urzędu skarbowego!

Przedsiębiorcy, których dochody są opodatkowane podatkiem progresywnym lub liniowym mogą wybrać jedną z dwóch metod rozliczania kosztów w podatkowej księdze przychodów i rozchodów. czytaj dalej

Nie każdy wydatek możesz zaliczyć do kosztów firmowych

Jaki wydatek moze być kosztem uzyskania przychodu Tych wydatków nie zaliczysz do kosztów firmowych. czytaj dalej