Poradnik Przedsiębiorcy

Powered by

wFirma.pl

Poznaj
niezbędne narzędzia
do zarządzania
Twoją firmą!

Dostępne
na wszystkie
platformy

Apple Windows Android BlackBerry

Artykuły na temat linki sponsorowane adwords

Kampania AdWords - optymalizacja i dodatkowe możliwości reklamy

Kampania adwords - dokąd pokierować ruch z linków sponsorowanych? Wyświetlanie się reklam w wyszukiwarce Google jest uzależnione od wygrywania aukcji z innymi reklamującymi się firmami na tę samą frazę kluczową. Sprawdź, od jakich czynników zależy wygrana aukcja oraz jak powinna być zoptymalizowana kampania AdWords. czytaj dalej

Kampanie AdWords - jak wykorzystać linki sponsorowane?

Kampanie AdWords - na czym polegają? Prowadzisz sklep internetowy i chciałbyś, aby był bardziej widoczny w wyszukiwarkach? Linki sponsorowane mogą Ci w tym pomóc. Zainwestuj w kampanie AdWords, dzięki którym znajdziesz się na najwyższej pozycji w Google i zwiększysz liczbę klientów. czytaj dalej

Rodzaje reklam internetowych (cz. 2) – reklamy niestandardowe

reklamy niestandardowe Wraz ze wzrostem zainteresowania reklamą internetową rośnie również zapotrzebowanie na nowe formy promocji produktów i usług - reklamy niestandardowe. Jak się okazuje, nie wszystkie są pożądane przez odbiorców. czytaj dalej

Linki sponsorowane AdWords czy pozycjonowanie?

adwords Już od uruchomienia strony internetowej jej właściciele rozpoczynają działania, zmierzające do osiągnięcia wysokich wyników w wyszukiwarce Google. Najczęściej w grę wchodzą linki sponsorowane Google AdWords lub pozycjonowanie. Którą metodę wybrać? czytaj dalej