Poradnik Przedsiębiorcy

Artykuły na temat nieobecność w pracy

Nieobecność w pracy - jak ją usprawiedliwić

Nieobecność w pracy  - jakie mogą być jej przyczyny? Nieobecność w pracy może zdarzyć się każdemu. Ważne jednak aby pracownik podał pracodawcy powód swojej absencji. W przeciwnym razie będzie ona potraktowana jako nieusprawiedliwiona nieobecność w pracy. Przeczytaj i dowiedz się więcej na ten temat! czytaj dalej
2020-07-07

Urlopy i inne

Nieobecność w pracy? Usprawiedliwienie jest niezbędne

Nieobecność w pracy - jak poinformować pracodawcę? Różne zdarzenia losowe mogą spowodować, że niemożliwym będzie stawienie się w pracy. W takim przypadku bezwzględnym obowiązkiem pracownika jest zgłosić nieobecność w pracy pracodawcy. Przeczytaj artykuł i dowiedz się w jaki sposób poinformować pracodawcę! czytaj dalej
2020-04-29

Prawo pracy

Wynagrodzenie za przepracowaną część miesiąca

wynagrodzenie za przepracowaną część miesiąca Nie zawsze pracownicy są zatrudniani na początku miesiąca. Zdarza się również, że z rożnych przyczyn nie przepracowali pełnego miesiąca. Czy wiesz, w jakiej wysokości pracownikowi przysługuje wynagrodzenie za przepracowaną część miesiąca? Sprawdź! czytaj dalej