Tło strzałki Strzałka
0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

2 wyniki dla tematu: umiejetnosc-aktywnego-sluchania-i-rozmawiania

Artykuły:

Umiejętność słuchania - sztuka komunikacji z pracownikami

Umiejętność słuchania jest rozwijania dzięki wchodzeniu w interakcje z drugim człowiekiem. Osoby prowadzące rozmowę muszą chcieć się wzajemnie porozumieć. Jak należy słuchać, aby dowiedzieć się, co nasz rozmówca ma nam do przekazania?

20 marca 2016

Błędy słuchania - sztuka komunikacji z pracownikami

Kiedy powstają błędy słuchania. Czy potrafisz słuchać swoich pracowników? A może notorycznie popełniasz błędy słuchania? Dowiedz się o nich więcej z poniższego artykułu i postaraj się je wyeliminować. Stań się jeszcze lepszym słuchaczem.

11 grudnia 2015

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów