0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

E-commerce w praktyce

E-commerce w praktyce

Klientocentryzm - jak go stosować w świecie wirtualnym?

Nie jest najważniejsze to, co dana marka chciałaby, aby o niej myśleli konsumenci. Istotniejsze jest to, jak naprawdę klienci ją postrzegają. Dowiedz się, na czym polega klientocentryzm i dlaczego powinien być dzisiaj jedną z głównych strategii firm.

17 stycznia 2022

E-commerce w praktyce

Jak zbudować bazę adresów e-mail w sklepie internetowym?

Wartościowa baza mailingowa w sklepie internetowym może przełożyć się na znaczne zyski. Sprawdź, jak zbudować bazę adresów e-mail w sklepie internetowym i zdobądź wiernych odbiorców! Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej na ten temat!

17 stycznia 2022

E-commerce w praktyce

Visual w e-sklepie - co powinna zawierać strona produktowa w e-sklepie?

Co powinna zawierać strona produktowa? Nazwa i cena produktu to tylko wierzchołek dobrej strony opisującej produkt. Prezentuj odpowiednio produkty w swoim e-sklepie i zwiększaj sprzedaż!

11 lutego 2021

E-commerce w praktyce

Czy zakaz handlu w niedzielę dotyczy sklepów internetowych?

Czy zakaz handlu w niedzielę dotyczy również sklepów internetowych, branży e-commerce? Czy ustawa o zakazie handlu w niedzielę przewiduje jakieś wyjątki, czy dotyczy wszystkich przedsiębiorców-sprzedawców? Które niedziele będą objęte zakazem?

17 stycznia 2022

E-commerce w praktyce

Pomysł na e-sklep - nad czym warto się zastanowić?

W wielu przypadkach sukces sklepu internetowego zależy od dobrego pomysłu. Może on dotyczyć asortymentu, rodzaju oprogramowania czy sposobu dostawy. Jak wyróżnić swój e-sklep z pośród innych? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat!

17 stycznia 2022

E-commerce w praktyce

Targowiska online a wpływ na rozwój sklepów internetowych

Co roku przybywa zwolenników zakupów online. Wygoda wirtualnych zakupów sprawia, że konkurencja sklepów internetowych rośnie w siłę. Chcąc zabłysnąć w e-handlu, duże targowiska online są dla właścicieli e-commerce furtką do sukcesu. Dowiedz się więcej!

17 stycznia 2022

E-commerce w praktyce

Dobra obsługa klienta podstawą sukcesu e-sklepu

Właściwa obsługa klienta to najlepsza droga do zatrzymania go na dłużej. Internauci oczekują zarówno najwyższej jakości oferowanych produktów, jak i szybkiej reakcji na zgłaszane uwagi czy problemy. Dowiedz się jak prawidłowo obsługiwać klienta e-sklepu.

25 czerwca 2022

E-commerce w praktyce

Wyszukiwanie obrazem w Google Grafika a efektywna sprzedaż e-commerce

Zakupy online to częsta praktyka internautów. Jak się okazuje, metod znalezienia wymarzonego produktu w sieci jest sporo, a wyszukiwanie obrazem jest jedną z wygodniejszych. O czym trzeba pamiętać, aby produkty były wyświetlane i wybierane jako pierwsze?

25 czerwca 2022

E-commerce w praktyce

Lojalny klient - jak go pozyskać?

Lojalny klient dla e-biznesu to największy skarb. Oprócz stale powracających użytkowników możemy liczyć na rekomendacje i polecenia. Sprawdź w artykule, kim jest lojalny klient, jak go pozyskać i na stałe wzbudzić w nim zaufanie do naszej marki.

17 stycznia 2022

E-commerce w praktyce

Porzucony koszyk można odzyskać!

Porzucone koszyki to powszechnie występujące zjawisko w świecie e-commerce. Jednak czy można im zapobiegać? Co więcej - czy można je odzyskać? Czy porzucony koszyk zawsze oznacza straconego klienta?

13 stycznia 2021

E-commerce w praktyce

Blog firmowy - kolejne narzędzie sprzedaży

Czy blog firmowy może sprawdzić się jako narzędzie marketingowe? Jak go dobrze prowadzić? Czy może pomóc spełnić misję firmy. Przeczytaj kilka wskazówek, jak powinien wyglądać Twój blog firmowy.

5 stycznia 2020

E-commerce w praktyce

Dobry opis produktu może zastąpić sprzedawcę

Opis produktu może sprzedawać! Konkurencja wśród sklepów internetowych jest duża, a każdy z nich ma równie korzystną ofertę. Jak się odróżnić od innych i stworzyć opis produktu, który przyciągnie zachęci do zakupu? Poznaj niezbędne elementy każdego opisu!

5 stycznia 2020

E-commerce w praktyce

E-mail żyje, co więcej - sprzedaje!

Jak prowadzić promocje wśród klientów sklepu internetowego przez e-mail? Jak tworzyć komunikację z klientem, która sprzedaje? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak pisać idealne wiadomości.

5 stycznia 2020

E-commerce w praktyce

Jak skutecznie prowadzić sklep internetowy?

Sklepy online cieszą się rosnącym zainteresowaniem klientów. Trudno się temu dziwić, skoro wraz z rozwojem nowych technologii zwiększa się poczucie zaufania do transakcji przez Internet. Dlatego warto wiedzieć, jak skutecznie prowadzić sklep internetowy.

17 stycznia 2022

E-commerce w praktyce

Ścieżka zakupowa - jak ułatwić ją klientowi?

Czy ścieżka zakupowa w sklepie internetowym może zniechęcać klientów do transakcji lub przeciwnie, być przyczyną większej sprzedaży? Jak ją zaprojektować, aby była jak najprostsza? Co musi zawierać, a co można pominąć? Dowiedz się więcej!

17 stycznia 2022

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów