Tło strzałki Strzałka
0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

E-commerce w praktyce

E-commerce w praktyce

Urlop w sklepie internetowym - jak nie stracić zamówień i klientów?

Co powinien zrobić właściciel, gdy zaplanował urlop w sklepie internetowym? Długi czas oczekiwania na przesyłkę i brak kontaktu ze sprzedającym potrafią skutecznie zniechęcić klientów do kolejnych zakupów w tym samym sklepie internetowym.

30 kwietnia 2020

E-commerce w praktyce

Jak strategia content marketingowa może zwiększyć sprzedaż ecommerce?

Jedną ze skuteczniejszych metod dotarcia do klienta jest content marketing. Jednak przed rozpoczęciem wszelkich działań z tym związanych potrzebne jest przygotowanie planu. Przeczytaj, dlaczego strategia content marketingowa jest tak ważna!

17 stycznia 2022

E-commerce w praktyce

Zakupy przez urządzenia mobilne - codzienność czy przyszłość e-handlu?

Zakupy przez urządzenia mobilne zyskują na popularności. Coraz więcej osób decyduje się na zakupy przez telefon, co z kolei otwiera dla marek wiele dróg dotarcia do klientów. Jakie są zalety i czy istnieją wady robienia zakupów mobilnie? Sprawdź!

17 stycznia 2022

E-commerce w praktyce

Sprzedaż przez Internet? Tym nie opłaca się handlować

Sprzedaż przez Internet jest bardzo popularna. Chcąc otworzyć e-sklep, warto zastanowić się czy branża, w której chcemy działać, jest odpowiednia do funkcjonowania w sieci. Podpowiadamy na co jeszcze zwrócić uwagę zastanawiając się nad e-sprzedażą.

25 stycznia 2022

E-commerce w praktyce

Klientocentryzm - jak go stosować w świecie wirtualnym?

Nie jest najważniejsze to, co dana marka chciałaby, aby o niej myśleli konsumenci. Istotniejsze jest to, jak naprawdę klienci ją postrzegają. Dowiedz się, na czym polega klientocentryzm i dlaczego powinien być dzisiaj jedną z głównych strategii firm.

17 stycznia 2022

E-commerce w praktyce

Jak zbudować bazę adresów e-mail w sklepie internetowym?

Wartościowa baza mailingowa w sklepie internetowym może przełożyć się na znaczne zyski. Sprawdź, jak zbudować bazę adresów e-mail w sklepie internetowym i zdobądź wiernych odbiorców! Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej na ten temat!

17 stycznia 2022

E-commerce w praktyce

Visual w e-sklepie - co powinna zawierać strona produktowa w e-sklepie?

Co powinna zawierać strona produktowa? Nazwa i cena produktu to tylko wierzchołek dobrej strony opisującej produkt. Prezentuj odpowiednio produkty w swoim e-sklepie i zwiększaj sprzedaż!

11 lutego 2021

E-commerce w praktyce

Czy zakaz handlu w niedzielę dotyczy sklepów internetowych?

Czy zakaz handlu w niedzielę dotyczy również sklepów internetowych, branży e-commerce? Czy ustawa o zakazie handlu w niedzielę przewiduje jakieś wyjątki, czy dotyczy wszystkich przedsiębiorców-sprzedawców? Które niedziele będą objęte zakazem?

17 stycznia 2022

E-commerce w praktyce

Pomysł na e-sklep - nad czym warto się zastanowić?

W wielu przypadkach sukces sklepu internetowego zależy od dobrego pomysłu. Może on dotyczyć asortymentu, rodzaju oprogramowania czy sposobu dostawy. Jak wyróżnić swój e-sklep z pośród innych? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat!

17 stycznia 2022

E-commerce w praktyce

Targowiska online a wpływ na rozwój sklepów internetowych

Co roku przybywa zwolenników zakupów online. Wygoda wirtualnych zakupów sprawia, że konkurencja sklepów internetowych rośnie w siłę. Chcąc zabłysnąć w e-handlu, duże targowiska online są dla właścicieli e-commerce furtką do sukcesu. Dowiedz się więcej!

17 stycznia 2022

E-commerce w praktyce

Dobra obsługa klienta podstawą sukcesu e-sklepu

Właściwa obsługa klienta to najlepsza droga do zatrzymania go na dłużej. Internauci oczekują zarówno najwyższej jakości oferowanych produktów, jak i szybkiej reakcji na zgłaszane uwagi czy problemy. Dowiedz się jak prawidłowo obsługiwać klienta e-sklepu.

25 czerwca 2022

E-commerce w praktyce

Wyszukiwanie obrazem w Google Grafika a efektywna sprzedaż e-commerce

Zakupy online to częsta praktyka internautów. Jak się okazuje, metod znalezienia wymarzonego produktu w sieci jest sporo, a wyszukiwanie obrazem jest jedną z wygodniejszych. O czym trzeba pamiętać, aby produkty były wyświetlane i wybierane jako pierwsze?

25 czerwca 2022

E-commerce w praktyce

Lojalny klient - jak go pozyskać?

Lojalny klient dla e-biznesu to największy skarb. Oprócz stale powracających użytkowników możemy liczyć na rekomendacje i polecenia. Sprawdź w artykule, kim jest lojalny klient, jak go pozyskać i na stałe wzbudzić w nim zaufanie do naszej marki.

17 stycznia 2022

E-commerce w praktyce

Porzucony koszyk można odzyskać!

Porzucone koszyki to powszechnie występujące zjawisko w świecie e-commerce. Jednak czy można im zapobiegać? Co więcej - czy można je odzyskać? Czy porzucony koszyk zawsze oznacza straconego klienta?

13 stycznia 2021

E-commerce w praktyce

Blog firmowy - kolejne narzędzie sprzedaży

Czy blog firmowy może sprawdzić się jako narzędzie marketingowe? Jak go dobrze prowadzić? Czy może pomóc spełnić misję firmy. Przeczytaj kilka wskazówek, jak powinien wyglądać Twój blog firmowy.

5 stycznia 2020

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów