E-commerce w praktyce
Dobry opis produktu może zastąpić sprzedawcę
Opis produktu może sprzedawać! Konkurencja wśród sklepów internetowych jest duża, a każdy z nich ma równie korzystną ofertę. Jak się odróżnić od innych i stworzyć opis produktu, który przyciągnie zachęci do zakupu? Poznaj niezbędne elementy każdego opisu!
5 stycznia 2020
E-mail żyje, co więcej - sprzedaje!
Jak prowadzić promocje wśród klientów sklepu internetowego przez e-mail? Jak tworzyć komunikację z klientem, która sprzedaje? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak pisać idealne wiadomości.
5 stycznia 2020
Jak skutecznie prowadzić sklep internetowy?
Sklepy online cieszą się rosnącym zainteresowaniem klientów. Trudno się temu dziwić, skoro wraz z rozwojem nowych technologii zwiększa się poczucie zaufania do transakcji przez Internet. Dlatego warto wiedzieć, jak skutecznie prowadzić sklep internetowy.
17 stycznia 2022
Ścieżka zakupowa - jak ułatwić ją klientowi?
Czy ścieżka zakupowa w sklepie internetowym może zniechęcać klientów do transakcji lub przeciwnie, być przyczyną większej sprzedaży? Jak ją zaprojektować, aby była jak najprostsza? Co musi zawierać, a co można pominąć? Dowiedz się więcej!
17 stycznia 2022
Efekt ROPO w e-commerce - czym jest i na czym polega?
Szeroka dostępność Internetu znacząco wpłynęła na sposób dokonywania zakupów, zarówno w sieci jak i stacjonarnie. Wielu konsumentów kupuje różnego rodzaju produkty po wcześniejszym uzyskaniu informacji na ich temat. Sprawdź, na czym polega efekt ROPO!
25 czerwca 2022
SMS w e-commerce - komunikacja sklepu z klientem
Czy SMS w e-commerce wraca do łask i staje się na nowo skutecznym kanałem komunikacji z klientem? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jakie są możliwości wykorzystania wiadomości SMS w sprzedaży internetowej i jakich błędów należy się wystrzegać.
17 stycznia 2022
Cross-selling i up-selling - zwiększaj wartość i lojalność klienta!
Cross-selling i up-selling to nie tylko metody pozwalające na zwiększenie lojalności klientów, ale przede wszystkim polegające na skutecznym zwiększaniu zysków. Na jakich zasadach działają? Jakie są możliwości płynące z ich wdrożenia? Przeczytaj artykuł!
17 stycznia 2022
Strategia marketingowa sklepu internetowego jako skuteczny biznesplan
Zakładając e-sklep powinieneś wiedzieć, jak ważna jest odpowiednio opracowana strategia marketingowa sklepu internetowego. Strategia ta powinna być oparta na biznesplanie oraz współgrać z wyznaczonymi celami. Sprawdź, jak opracować skuteczną strategię.
17 stycznia 2022
Konwersja w sklepie internetowym - co zrobić, żeby sprzedawać?
Jak z wyświetlającego zrobić kupującego? Spraw, aby konwersja w sklepie internetowym była na najwyższym poziomie. Zamień ruch w konkretne działania i zwiększ swoją sprzedaż. Proste? Z naszymi wskazówkami może takie być! Sprawdź.
16 lutego 2021
Tworzenie sklepu internetowego - o czym musisz pamiętać?
W dzisiejszych czasach zakupy przez internet są tak samo popularne, jak te w sklepach stacjonarnych. Tworzenie sklepu internetowego wiąże się z wyborem odpowiedniego oprogramowania oraz ustaleniem kwestii polityki prywatności. Poznaj nasze porady!
4 lutego 2022
Monitoring konkurencji - zbadaj działania swoich rywali
Czy wiesz, co robi Twoja konkurencja? Nie pozwól, by Cię wyprzedziła, sprawdź jak możesz kontrolować działania konkurencji w internecie, aby nie pozostać w tyle oraz jak działa monitoring konkurencji. Przeczytaj nasz artykuł, by dowiedzieć się więcej!
18 października 2021
Zachowania konsumentów - co na nie wpływa i jak to wykorzystać?
Wpływ na decyzje zakupowe klientów to odwieczna zagadka marketingowców i właścicieli firm. Jakie czynniki oddziałują na zachowania konsumentów? Osobowe, społeczne czy może kulturowe? Przeczytaj artykuł i poznaj odpowiedzi na te i inne pytania.
16 lutego 2022
Jak skutecznie pozbyć się adware i spyware?
Oprogramowanie reklamowe czy śledzące ścieżkę użytkownika może znacznie spowolnić działanie komputera a nawet być zagrożeniem dla sprzętu. Jak sobie z nim radzić? Jak pozbyć się złośliwych programów adware i spyware? Dowiedz się więcej czytając artykuł.
29 grudnia 2020
Jak promować biznes za pomocą treści na swojej stronie internetowej
Prowadzisz firmę internetową? Zastanawiasz się nad tym jaką formę reklamy wybrać? Nie masz dużego budżetu na marketing? Przeczytaj artykuł i poznaj sposoby jak promować biznes za pomocą treści na swojej stronie internetowej.
7 lipca 2022
Merchandising - czy można go zastosować w sklepie internetowym?
Merchandising jest strategią marketingową najczęściej stosowaną w sklepach stacjonarnych. Nie każdy wie, że techniki te można wykorzystać także w internecie. Przeczytaj artykuł i poznaj 7 sposobów wprowadzenia merchandisingu w Twoim sklepie internetowym!
17 stycznia 2022