E-commerce w praktyce
Efekt ROPO w e-commerce - czym jest i na czym polega?
Szeroka dostępność Internetu znacząco wpłynęła na sposób dokonywania zakupów, zarówno w sieci jak i stacjonarnie. Wielu konsumentów kupuje różnego rodzaju produkty po wcześniejszym uzyskaniu informacji na ich temat. Sprawdź, na czym polega efekt ROPO!
25 czerwca 2022
SMS w e-commerce - komunikacja sklepu z klientem
Czy SMS w e-commerce wraca do łask i staje się na nowo skutecznym kanałem komunikacji z klientem? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jakie są możliwości wykorzystania wiadomości SMS w sprzedaży internetowej i jakich błędów należy się wystrzegać.
17 stycznia 2022
Cross-selling i up-selling - zwiększaj wartość i lojalność klienta!
Cross-selling i up-selling to nie tylko metody pozwalające na zwiększenie lojalności klientów, ale przede wszystkim polegające na skutecznym zwiększaniu zysków. Na jakich zasadach działają? Jakie są możliwości płynące z ich wdrożenia? Przeczytaj artykuł!
17 stycznia 2022
Strategia marketingowa sklepu internetowego jako skuteczny biznesplan
Zakładając e-sklep powinieneś wiedzieć, jak ważna jest odpowiednio opracowana strategia marketingowa sklepu internetowego. Strategia ta powinna być oparta na biznesplanie oraz współgrać z wyznaczonymi celami. Sprawdź, jak opracować skuteczną strategię.
17 stycznia 2022
Konwersja w sklepie internetowym - co zrobić, żeby sprzedawać?
Jak z wyświetlającego zrobić kupującego? Spraw, aby konwersja w sklepie internetowym była na najwyższym poziomie. Zamień ruch w konkretne działania i zwiększ swoją sprzedaż. Proste? Z naszymi wskazówkami może takie być! Sprawdź.
16 lutego 2021
Tworzenie sklepu internetowego - o czym musisz pamiętać?
W dzisiejszych czasach zakupy przez internet są tak samo popularne, jak te w sklepach stacjonarnych. Tworzenie sklepu internetowego wiąże się z wyborem odpowiedniego oprogramowania oraz ustaleniem kwestii polityki prywatności. Poznaj nasze porady!
4 lutego 2022
Monitoring konkurencji - zbadaj działania swoich rywali
Czy wiesz, co robi Twoja konkurencja? Nie pozwól, by Cię wyprzedziła, sprawdź jak możesz kontrolować działania konkurencji w internecie, aby nie pozostać w tyle oraz jak działa monitoring konkurencji. Przeczytaj nasz artykuł, by dowiedzieć się więcej!
18 października 2021
Zachowania konsumentów - co na nie wpływa i jak to wykorzystać?
Wpływ na decyzje zakupowe klientów to odwieczna zagadka marketingowców i właścicieli firm. Jakie czynniki oddziałują na zachowania konsumentów? Osobowe, społeczne czy może kulturowe? Przeczytaj artykuł i poznaj odpowiedzi na te i inne pytania.
16 lutego 2022
Jak skutecznie pozbyć się adware i spyware?
Oprogramowanie reklamowe czy śledzące ścieżkę użytkownika może znacznie spowolnić działanie komputera a nawet być zagrożeniem dla sprzętu. Jak sobie z nim radzić? Jak pozbyć się złośliwych programów adware i spyware? Dowiedz się więcej czytając artykuł.
29 grudnia 2020
Jak promować biznes za pomocą treści na swojej stronie internetowej
Prowadzisz firmę internetową? Zastanawiasz się nad tym jaką formę reklamy wybrać? Nie masz dużego budżetu na marketing? Przeczytaj artykuł i poznaj sposoby jak promować biznes za pomocą treści na swojej stronie internetowej.
7 lipca 2022
Merchandising - czy można go zastosować w sklepie internetowym?
Merchandising jest strategią marketingową najczęściej stosowaną w sklepach stacjonarnych. Nie każdy wie, że techniki te można wykorzystać także w internecie. Przeczytaj artykuł i poznaj 7 sposobów wprowadzenia merchandisingu w Twoim sklepie internetowym!
17 stycznia 2022
Porzucone koszyki w e-sklepie - dlaczego klient rezygnuje z zakupu?
Porzucone koszyki w sklepie internetowym to zmora każdego prowadzącego e-biznes. Jakie mogą być tego przyczyny? Jak temu zapobiegać? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak można walczyć z porzuconymi transakcjami w Twoim sklepie.
19 września 2021
E-commerce - rozwojowy współczesny biznes
E-commerce to coraz szybciej rozwijająca się branża. Na rynku ciągle powstają nowe e-sklepy. Dlaczego klienci tak chętnie wybierają zakupy online? Jakie podają powody takich decyzji? Poznaj statystyki i sprawdź, czy warto inwestować w biznes w internecie.
26 czerwca 2019
UX sklepu internetowego - zaprojektuj przeżycia Twojego klienta
Jaki wpływ ma UX sklepu internetowego na odczucia klientów? Co może sprawić, że wrócą ponownie lub przeciwnie - zniechęcą się do dalszych zakupów? Czy sprzedawca ma szansę na to wpłynąć? Dlaczego warto w niego inwestować? Przeczytaj w naszym artykule!
30 maja 2022
Platforma sklepu internetowego - jak ją wybrać?
Wybierając oprogramowanie dla naszego sklepu warto zastanowić się, która platforma sklepu internetowego oferuje nam najwięcej możliwości. W artykule przedstawiamy, jakie rodzaje oprogramowania masz do wyboru i porównujemy dostępne platformy e-commerce.
27 lutego 2021