Tło strzałki Strzałka
0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

E-commerce w praktyce

E-commerce w praktyce

Dobra obsługa klienta podstawą sukcesu e-sklepu

Właściwa obsługa klienta to najlepsza droga do zatrzymania go na dłużej. Internauci oczekują zarówno najwyższej jakości oferowanych produktów, jak i szybkiej reakcji na zgłaszane uwagi czy problemy. Dowiedz się jak prawidłowo obsługiwać klienta e-sklepu.

25 czerwca 2022

E-commerce w praktyce

Wyszukiwanie obrazem w Google Grafika a efektywna sprzedaż e-commerce

Zakupy online to częsta praktyka internautów. Jak się okazuje, metod znalezienia wymarzonego produktu w sieci jest sporo, a wyszukiwanie obrazem jest jedną z wygodniejszych. O czym trzeba pamiętać, aby produkty były wyświetlane i wybierane jako pierwsze?

25 czerwca 2022

E-commerce w praktyce

Lojalny klient - jak go pozyskać?

Lojalny klient dla e-biznesu to największy skarb. Oprócz stale powracających użytkowników możemy liczyć na rekomendacje i polecenia. Sprawdź w artykule, kim jest lojalny klient, jak go pozyskać i na stałe wzbudzić w nim zaufanie do naszej marki.

17 stycznia 2022

E-commerce w praktyce

Porzucony koszyk można odzyskać!

Porzucone koszyki to powszechnie występujące zjawisko w świecie e-commerce. Jednak czy można im zapobiegać? Co więcej - czy można je odzyskać? Czy porzucony koszyk zawsze oznacza straconego klienta?

13 stycznia 2021

E-commerce w praktyce

Blog firmowy - kolejne narzędzie sprzedaży

Czy blog firmowy może sprawdzić się jako narzędzie marketingowe? Jak go dobrze prowadzić? Czy może pomóc spełnić misję firmy. Przeczytaj kilka wskazówek, jak powinien wyglądać Twój blog firmowy.

5 stycznia 2020

E-commerce w praktyce

Dobry opis produktu może zastąpić sprzedawcę

Opis produktu może sprzedawać! Konkurencja wśród sklepów internetowych jest duża, a każdy z nich ma równie korzystną ofertę. Jak się odróżnić od innych i stworzyć opis produktu, który przyciągnie zachęci do zakupu? Poznaj niezbędne elementy każdego opisu!

5 stycznia 2020

E-commerce w praktyce

E-mail żyje, co więcej - sprzedaje!

Jak prowadzić promocje wśród klientów sklepu internetowego przez e-mail? Jak tworzyć komunikację z klientem, która sprzedaje? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak pisać idealne wiadomości.

5 stycznia 2020

E-commerce w praktyce

Jak skutecznie prowadzić sklep internetowy?

Sklepy online cieszą się rosnącym zainteresowaniem klientów. Trudno się temu dziwić, skoro wraz z rozwojem nowych technologii zwiększa się poczucie zaufania do transakcji przez Internet. Dlatego warto wiedzieć, jak skutecznie prowadzić sklep internetowy.

17 stycznia 2022

E-commerce w praktyce

Ścieżka zakupowa - jak ułatwić ją klientowi?

Czy ścieżka zakupowa w sklepie internetowym może zniechęcać klientów do transakcji lub przeciwnie, być przyczyną większej sprzedaży? Jak ją zaprojektować, aby była jak najprostsza? Co musi zawierać, a co można pominąć? Dowiedz się więcej!

17 stycznia 2022

E-commerce w praktyce

Efekt ROPO w e-commerce - czym jest i na czym polega?

Szeroka dostępność Internetu znacząco wpłynęła na sposób dokonywania zakupów, zarówno w sieci jak i stacjonarnie. Wielu konsumentów kupuje różnego rodzaju produkty po wcześniejszym uzyskaniu informacji na ich temat. Sprawdź, na czym polega efekt ROPO!

25 czerwca 2022

E-commerce w praktyce

SMS w e-commerce - komunikacja sklepu z klientem

Czy SMS w e-commerce wraca do łask i staje się na nowo skutecznym kanałem komunikacji z klientem? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jakie są możliwości wykorzystania wiadomości SMS w sprzedaży internetowej i jakich błędów należy się wystrzegać.

17 stycznia 2022

E-commerce w praktyce

Cross-selling i up-selling - zwiększaj wartość i lojalność klienta!

Cross-selling i up-selling to nie tylko metody pozwalające na zwiększenie lojalności klientów, ale przede wszystkim polegające na skutecznym zwiększaniu zysków. Na jakich zasadach działają? Jakie są możliwości płynące z ich wdrożenia? Przeczytaj artykuł!

17 stycznia 2022

E-commerce w praktyce

Strategia marketingowa sklepu internetowego jako skuteczny biznesplan

Zakładając e-sklep powinieneś wiedzieć, jak ważna jest odpowiednio opracowana strategia marketingowa sklepu internetowego. Strategia ta powinna być oparta na biznesplanie oraz współgrać z wyznaczonymi celami. Sprawdź, jak opracować skuteczną strategię.

17 stycznia 2022

E-commerce w praktyce

Konwersja w sklepie internetowym - co zrobić, żeby sprzedawać?

Jak z wyświetlającego zrobić kupującego? Spraw, aby konwersja w sklepie internetowym była na najwyższym poziomie. Zamień ruch w konkretne działania i zwiększ swoją sprzedaż. Proste? Z naszymi wskazówkami może takie być! Sprawdź.

16 lutego 2021

E-commerce w praktyce

Tworzenie sklepu internetowego - o czym musisz pamiętać?

W dzisiejszych czasach zakupy przez internet są tak samo popularne, jak te w sklepach stacjonarnych. Tworzenie sklepu internetowego wiąże się z wyborem odpowiedniego oprogramowania oraz ustaleniem kwestii polityki prywatności. Poznaj nasze porady!

4 lutego 2022

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów