E-commerce w praktyce
Czym charakteryzuje się branża e-commerce?
E-commerce to jedna z najszybciej rozwijających się branż w Polsce. W 2015 roku sięgnęła 5% wartości całego handlu detalicznego. Dowiedz się, czym się charakteryzuje oraz jaką strategię handlową wybrać przy prowadzeniu sklepu internetowego.
18 września 2017
Porównywarki cen w e-commerce - możliwości dla sprzedawcy
Porównywarki cen przynoszą wiele korzyści, zarówno sprzedawcy, jak i kupującemu. Przedsiębiorca, który nie korzysta z tej formy promocji, może bardzo dużo stracić i dać się zepchnąć na dalsze pozycje w wyścigu po klienta. Poznaj zalety porównywarek cen!
28 czerwca 2019
Wielokanałowość sprzedaży, czyli zachodni trend na polskim rynku
Zobacz, jak łatwo radykalnie poprawić wyniki sprzedaży wykorzystując system wielokanałowej dystrybucji informacji. Omnichannel (wielokanałowość sprzedaży) to nic innego, jak równoczesne wykorzystywanie wielu dróg dotarcia z wiedzą o produkcie do odbiorcy.
26 lutego 2020
Bezpłatna promocja e-sklepu w social media
Czy możliwa jest bezpłatna promocja e-sklepu w social media używając popularnych portali? Czy Facebook lub Instagram mogą wypromować Twój biznes? Sprawdź, jak możesz w pełni wykorzystać potencjał social mediów w promocji Twojego sklepu!
25 września 2017
Elementy sklepu internetowego - poznaj lepiej narzędzie sprzedaży!
Jakie są niezbędne elementy sklepu internetowego? Czy opis produktu jest rzeczywiście aż tak ważny? A może ważniejszy jest kolorowy newsletter? Sprawdź, jakie moduły w sklepie internetowym mogą pomóc Ci w sprzedaży!
28 czerwca 2019
Conversational commerce - przyszłość obsługi klienta
Conversational commerce to pojęcie, które już niedługo na dobre zagości w słownikach większości marketerów. Czym właściwie jest conversational commerce i jakie niesie ze sobą korzyści? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat!
27 stycznia 2017
System sklepowy - jak skutecznie wybrać ten odpowiedni?
Który system sklepowy będzie najlepszy dla Twojego sklepu internetowego? Ze względu na ułatwienia, jakie niesie ze sobą dobranie odpowiedniej platformy, warto dokonać przemyślanego wyboru. Dowiedz się, jak to zrobić!
8 marca 2020
Budowanie relacji z klientem. Co kryją w sobie języki miłości?
Dla każdej firmy niezwykle ważne jest budowanie relacji z klientem. Nawiązanie kontaktu to tylko pierwszy etap budowania trwałej komunikacji. Dowiedz się, jak mówić do swoich klientów, aby zostali z Tobą jak najdłużej i polecali ją innym.
2 stycznia 2017
Zarabianie w Internecie - czy to w ogóle możliwe?
Chciałbyś pracować w domu i musieć co rano zrywać się do pracy? Zastanów się, czy zarabianie w Internecie nie jest dla Ciebie dobrym rozwiązaniem! Przeczytaj nasze opracowanie i dowiedz się, jakie są plusy i minusy zarabiania w sieci!
1 grudnia 2016
Niedostarczenie przesyłki przez sklep internetowy
E-commerce jest coraz bardziej popularny - nic dziwnego, jest wygodny, szybki i odpowiada tempu współczesnego życia. Niestety, oprócz udanych zakupów może nasz spotkać niedostarczenie przesyłki przez sklep internetowy. Co robić w takiej sytuacji? Sprawdź!
17 maja 2022
Czy e-sklep musi posiadać kasę fiskalną?
Zgodnie z regulacjami zawartymi w ustawie o VAT przedsiębiorcy dokonujący sprzedaży na rzecz osób prywatnych osą zobowiązani do jej ujmowania na kasie rejestrującej. Kiedy kasa fiskalna jest konieczna w przypadku, gdy przedsiębiorca prowadzi e-sklep?
21 maja 2020
Zwroty i reklamacje w sklepie internetowym
Jak udokumentować zwroty i reklamacje, gdy dla celów sprzedaży wystawiamy faktury, ale także same tzw. paragony niefiskalne, ponieważ korzystamy ze zwolnienia z kasy? Dowiedz się czytając nasz artykuł!
17 stycznia 2022
Handel w Internecie – warunki prowadzenia i opodatkowania
Każdy podatnik prowadzący działalność gospodarczą, nawet tę przez Internet, jest zobowiązany do wyboru formy podatku dochodowego oraz sposobu prowadzenia księgowości.
5 grudnia 2019
e-Commerce w 2016 r. Prognozy
Rok 2015 w e-commerce upłynął pod znakiem zainteresowania płatnościami ratalnymi oraz mobilnymi. Szacuje się, że w roku 2016 duże znaczenie będą miały płatności w walutach obcych. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej o kierunkach w e-commerce w 2016 r.
22 czerwca 2017
Czym się różni logo od logotypu?
Logo i logotyp to dwa różne pojęcia, które bardzo często mylimy w mowie potocznej oraz podczas pracy nad identyfikacją wizualną. Całe szczęście, nie trzeba być grafikiem, aby mieć pojęcie na temat ich budowy. Sprawdź, czym się różnią i uniknij nieporo
6 stycznia 2022