E-commerce w praktyce
Reklama display - czy wykorzystać ją w e-commerce?
Popularność reklamy graficznej w internecie stale rośnie. Czy sprawdza się również w e-commerce? Jak ją wykorzystać do promocji sklepu internetowego? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, co to jest reklama display i jakie są jej najskuteczniejsze formy.
4 czerwca 2019
Aukcje internetowe - skuteczna metoda promocji e-sklepu
Aukcje internetowe to nie tylko dodatkowy kanał sprzedaży dla sklepu internetowego. To również doskonałe miejsce promocji firmy, jej usług i produktów, a także narzędzie do generowania ruchu na stronie. Sprawdź, jak je skutecznie wykorzystać.
30 lipca 2018
Mailing – poznaj skuteczne strategie marketingowe
W e-mail marketingu bardzo ważne jest przemyślenie wszystkich etapów prowadzonej strategii. Dobrze zaplanowana kampania może zdecydowanie podnieść wyniki sprzedażowe. Poznaj 6 czynników, które sprawią, że mailing będzie skutecznym narzędziem promocyjnym.
20 marca 2021
E-mail marketing – dwa proste sposoby na komunikację marketingową
E-mail marketing to nośnik posiadający największy zasięg reklamowy. Ani reklama graficzna, ani media społecznościowe nie docierają do takiej liczby odbiorców jak mailing. Dowiedz się, jakie jeszcze są jego zalety i jak go wykorzystać w swojej firmie.
5 lutego 2018
Handel internetowy - korzyści i ograniczenia w e-commerce
Z dnia na dzień w sieci pojawia się coraz więcej e-sklepów. Nie bierze się to z niczego. Konsumenci coraz częściej wybierają taką formę zakupów. Sprawdź, jakie korzyści niesie za sobą handel internetowy, a jakie ograniczenia stawia firmie i klientowi.
17 października 2021
Czym charakteryzuje się branża e-commerce?
E-commerce to jedna z najszybciej rozwijających się branż w Polsce. W 2015 roku sięgnęła 5% wartości całego handlu detalicznego. Dowiedz się, czym się charakteryzuje oraz jaką strategię handlową wybrać przy prowadzeniu sklepu internetowego.
18 września 2017
Porównywarki cen w e-commerce - możliwości dla sprzedawcy
Porównywarki cen przynoszą wiele korzyści, zarówno sprzedawcy, jak i kupującemu. Przedsiębiorca, który nie korzysta z tej formy promocji, może bardzo dużo stracić i dać się zepchnąć na dalsze pozycje w wyścigu po klienta. Poznaj zalety porównywarek cen!
28 czerwca 2019
Wielokanałowość sprzedaży, czyli zachodni trend na polskim rynku
Zobacz, jak łatwo radykalnie poprawić wyniki sprzedaży wykorzystując system wielokanałowej dystrybucji informacji. Omnichannel (wielokanałowość sprzedaży) to nic innego, jak równoczesne wykorzystywanie wielu dróg dotarcia z wiedzą o produkcie do odbiorcy.
26 lutego 2020
Bezpłatna promocja e-sklepu w social media
Czy możliwa jest bezpłatna promocja e-sklepu w social media używając popularnych portali? Czy Facebook lub Instagram mogą wypromować Twój biznes? Sprawdź, jak możesz w pełni wykorzystać potencjał social mediów w promocji Twojego sklepu!
25 września 2017
Elementy sklepu internetowego - poznaj lepiej narzędzie sprzedaży!
Jakie są niezbędne elementy sklepu internetowego? Czy opis produktu jest rzeczywiście aż tak ważny? A może ważniejszy jest kolorowy newsletter? Sprawdź, jakie moduły w sklepie internetowym mogą pomóc Ci w sprzedaży!
28 czerwca 2019
Conversational commerce - przyszłość obsługi klienta
Conversational commerce to pojęcie, które już niedługo na dobre zagości w słownikach większości marketerów. Czym właściwie jest conversational commerce i jakie niesie ze sobą korzyści? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat!
27 stycznia 2017
System sklepowy - jak skutecznie wybrać ten odpowiedni?
Który system sklepowy będzie najlepszy dla Twojego sklepu internetowego? Ze względu na ułatwienia, jakie niesie ze sobą dobranie odpowiedniej platformy, warto dokonać przemyślanego wyboru. Dowiedz się, jak to zrobić!
8 marca 2020
Budowanie relacji z klientem. Co kryją w sobie języki miłości?
Dla każdej firmy niezwykle ważne jest budowanie relacji z klientem. Nawiązanie kontaktu to tylko pierwszy etap budowania trwałej komunikacji. Dowiedz się, jak mówić do swoich klientów, aby zostali z Tobą jak najdłużej i polecali ją innym.
2 stycznia 2017
Zarabianie w Internecie - czy to w ogóle możliwe?
Chciałbyś pracować w domu i musieć co rano zrywać się do pracy? Zastanów się, czy zarabianie w Internecie nie jest dla Ciebie dobrym rozwiązaniem! Przeczytaj nasze opracowanie i dowiedz się, jakie są plusy i minusy zarabiania w sieci!
1 grudnia 2016
Niedostarczenie przesyłki przez sklep internetowy
E-commerce jest coraz bardziej popularny - nic dziwnego, jest wygodny, szybki i odpowiada tempu współczesnego życia. Niestety, oprócz udanych zakupów może nasz spotkać niedostarczenie przesyłki przez sklep internetowy. Co robić w takiej sytuacji? Sprawdź!
17 maja 2022