E-commerce w praktyce
Mam pomysł na biznes - jak go zrealizować?
Zastanawiasz się nad rozpoczęciem własnego biznesu? Brakuje Ci pomysłu na interes? A może już go masz, tylko nie wiesz, jak zacząć? Zobacz, o czym warto pamiętać - pomysł na własny interes to dopiero początek drogi. Dobrze jest dokładnie go zaplanować.
2 lutego 2020
Maile transakcyjne - jak je wykorzystać?
E-mail to jedna z wielu form komunikacji z klientem e-sklepu, ale również dobre narzędzie promocji. W jaki sposób można je wykorzystać? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak powinny wyglądać maile transakcyjne, aby wspomagały sprzedaż w e-commerce.
8 listopada 2017
Oprogramowanie sklepu internetowego – co wybrać?
Przed otwarciem e-sklepu należy zadbać o szereg szczegółów, bez których jego poprawne działanie jest często niemożliwe. Jedną z ważniejszych kwestii jest dobór odpowiedniej platformy e-commerce. Jakie oprogramowanie sklepu internetowego wybrać? Sprawdź
12 września 2017
Oprogramowanie w biznesie - jakie będzie odpowiednie dla Twojej firmy?
Ważnym elementem w optymalizacji kosztów działania wielu przedsiębiorstw okazuje się oprogramowanie, którego odpowiedni dobór pozwoli zwiększyć efektywność działania firmy. Sprawdź, które oprogramowanie w biznesie pozwoli zaoszczędzić Ci czas i pieniądze.
11 września 2017
Błędy w e-commerce - jakie popełniane są najczęściej?
Posiadając biznes w branży e-commerce, trzeba liczyć się z tym, że koniecznym będzie włożenie sporej ilości czasu w jego zaistnienie w sieci, tak by nie popełnić pomyłki. Jakie błędy w e-commerce zdarzają się najczęściej? Przeczytaj i dowiedz się więcej!
28 listopada 2017
E-handel kontra handel tradycyjny
Czy e-handel jest na tyle poważną konkurencją dla handlu tradycyjnego, że centra handlowe będą rzadkością? A może konsumenci dalej wolą długie spacery po sklepach? Dowiedz się, jakie zalety kryją za sobą zakupy internetowe i na co powinniśmy uważać.
10 marca 2019
E-zakupy - jak kupujemy w sieci i za co lubimy zakupy online?
E-zakupy to zdecydowanie główny trend ostatnich lat. Cieszą się coraz większą popularnością, a rynek e-commerce rozwija się w błyskawicznym tempie. Kim jest przeciętny klient sklepu internetowego? Jak kupujemy w sieci? Odpowiedzi znajdziesz w artykule.
18 lutego 2020
Nisza rynkowa w e-commerce - jak ją odnaleźć?
Czym jest nisza rynkowa i jak ją znaleźć w sprzedaży internetowej? Jakie elementy są ważne w poszukiwaniu nieodkrytych dotąd branż na rynku? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak odróżnić się o większości sklepów internetowych i zyskać wielu klientów.
12 stycznia 2022
Cross-docking – alternatywny system dystrybucji
Czym jest cross-docking? Dla kogo przeznaczone jest to rozwiązanie? Jakie są plusy i minusy tego systemu dystrybucji oraz czy można dzięki niemu zmniejszyć koszty logistyczne? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, na czym dokładnie polega cross-docking.
6 lipca 2021
Sprzedaż przez internet - wybrane problemy przedsiębiorców
Przedsiębiorcy, którzy dokonują sprzedaż przez internet muszą przestrzegać przepisów ustawy o prawach konsumenta, która w dużym stopniu dba o interes konsumentów. Poznaj rozwiązania na najczęściej pojawiające się w praktyce problemy prawne i księgowe!
17 stycznia 2022
Reklama display - czy wykorzystać ją w e-commerce?
Popularność reklamy graficznej w internecie stale rośnie. Czy sprawdza się również w e-commerce? Jak ją wykorzystać do promocji sklepu internetowego? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, co to jest reklama display i jakie są jej najskuteczniejsze formy.
4 czerwca 2019
Aukcje internetowe - skuteczna metoda promocji e-sklepu
Aukcje internetowe to nie tylko dodatkowy kanał sprzedaży dla sklepu internetowego. To również doskonałe miejsce promocji firmy, jej usług i produktów, a także narzędzie do generowania ruchu na stronie. Sprawdź, jak je skutecznie wykorzystać.
30 lipca 2018
Mailing – poznaj skuteczne strategie marketingowe
W e-mail marketingu bardzo ważne jest przemyślenie wszystkich etapów prowadzonej strategii. Dobrze zaplanowana kampania może zdecydowanie podnieść wyniki sprzedażowe. Poznaj 6 czynników, które sprawią, że mailing będzie skutecznym narzędziem promocyjnym.
20 marca 2021
E-mail marketing – dwa proste sposoby na komunikację marketingową
E-mail marketing to nośnik posiadający największy zasięg reklamowy. Ani reklama graficzna, ani media społecznościowe nie docierają do takiej liczby odbiorców jak mailing. Dowiedz się, jakie jeszcze są jego zalety i jak go wykorzystać w swojej firmie.
5 lutego 2018
Handel internetowy - korzyści i ograniczenia w e-commerce
Z dnia na dzień w sieci pojawia się coraz więcej e-sklepów. Nie bierze się to z niczego. Konsumenci coraz częściej wybierają taką formę zakupów. Sprawdź, jakie korzyści niesie za sobą handel internetowy, a jakie ograniczenia stawia firmie i klientowi.
17 października 2021