Marketing internetowy
Google Authenticator - dwuetapowa gwarancja bezpieczeństwa
Google Authenticator to aplikacja mobilna na Androida, która pozwoli Ci na zabezpieczenie dostępu do wielu serwisów internetowych, z których na co dzień korzystasz. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak działa dwuetapowe logowanie z Google Authenticator.
17 stycznia 2022
Nowe formy reklamy - co jeszcze oferuje nam branża marketingowa?
Każdego dnia internauci atakowani są tysiącami reklam - w formie banerów, pop-upów i innych, często denerwujących wynalazków. Zamiast tego nowe formy reklamy stawiają na pasywne działania, czyli inaczej mówiąc-Inbound Marketing. Sprawdź, na czym polega.
17 stycznia 2022
Słowa kluczowe - jak dobrać odpowiednie?
Słowa kluczowe pełnią bardzo ważną funkcję w każdym tekście. Dobór odpowiednich to pierwszy krok do zoptymalizowania i wypozycjonowania danego tekstu w internecie. Dlaczego wybór słów kluczowych jest taki ważny? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej!
17 stycznia 2022
Strategia komunikacji marki na Facebooku - o czym musisz wiedzieć?
Posiadanie firmowego fanpage'a to konieczność, jeśli chce się zaistnieć w świecie internetu. Czy wiesz, że dopiero odpowiednia strategia komunikacji marki pozwoli Ci osiągnąć zadowalające rezultaty? Sprawdź, od czego zacząć i jak prowadzić stronę na FB.
10 maja 2022
In-game marketing - promuj się w grach wideo!
Gry komputerowe to bardzo popularna forma spędzania wolnego czasu, szczególnie wśród młodzieży. Dlatego stała się też świetnym nośnikiem reklamy, docierającej do tej grupy odbiorców. Dowiedz się, na czym polega in-game marketing i jak go tworzyć!
17 stycznia 2022
Memy i ich znaczenie w marketingu - dlaczego są takie popularne?
Memy rządzą współczesnym internetem. Są obecne wszędzie - na portalach społecznościowych, w serwisach informacyjnych czy w prywatnych wiadomościach. Dotyczą każdych możliwych tematów, od sportu przez styl życia aż po popkulturę. Dowiedz się więcej!
17 stycznia 2022
Instagram Stories - jak firmy powinny korzystać z tego narzędzia?
Wśród mediów społecznościowych coraz większą popularnością cieszy się Instagram. Marki często wybierają go do swojej promocji. Dobrym sposobem na kontakt z odbiorcami może być funkcja Instagram Stories. Sprawdź, w jaki sposób można ją wykorzystać!
17 stycznia 2022
Meta keywords - czy dalej mają znaczenie?
Jeszcze do 2009 roku meta keywords miało największe znaczenie przy pozycjonowaniu stron internetowych w wyszukiwarkach. Jednak przez stosowanie nieuczciwych praktyk, uległo to zmianie. Jakie obecnie mają wpływ? Czym dokładnie są? Przeczytaj w artykule!
23 stycznia 2022
Kolory w mailingu - jak dobrać odpowiednie do treści?
Dobór odpowiednich kolorów w mailingu jest bardzo ważny. Czy jednak kolory w mailingu mogą wpłynąć na decyzję i nastrój odbiorców? Czy potrafią przełożyć się na konkretny zysk dla firmy? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!
17 stycznia 2022
Facebook nie jest dla wszystkich - kiedy zrezygnować z profilu?
Czy każda firma powinna prowadzić profil na Facebooku? Ku zaskoczeniu wielu nie sprawdzi się on w każdej sytuacji. Dlaczego Facebook nie jest dla wszystkich? Kto nie powinien prowadzić fanpage’a? Przeczytaj artykuł i dowiedz się wszystkiego na ten temat.
17 stycznia 2022
Obrazkowy storytelling - jak opowiedzieć historię jednym zdjęciem?
Historia marki czy też produktu opowiedziana tylko jednym obrazkiem - czy to możliwe? Dla wielu marketingowców jest to spore wyzwanie. Na czym więc polega obrazkowy storytelling? Jak się do tego zabrać i jakie cechy powinien posiadać dobry storytelling?
17 stycznia 2022
Jak stworzyć dobry blog - zasady prowadzenia
Blog firmowy to doskonałe narzędzie komunikacji marki w internecie. Pomaga budować jej historię, przez co utrwala ją w świadomości klientów. Przeczytaj artykuł i poznaj kilka zasad, jak stworzyć dobry blog oraz jak go kreatywnie prowadzić.
17 stycznia 2022
Personal branding - na czym dokładnie polega?
Szef odpowiada za przedsiębiorstwo nie tylko na poziomie finansowym, ale także wizerunkowo. W jaki sposób wizerunek szefa może rzutować na postrzeganie firmy przez klientów? To własnie personal branding! Dowiedz się więcej, czytając nasz artykuł!
26 lutego 2022
Context marketing - dopasuj swój content do sytuacji
Context marketing działa w oparciu o zachowania lub zwyczaje zakupowe konsumentów. Na podstawie tych informacji klient dostaje treści marketingowe najbardziej dopasowane do jego obecnych potrzeb. Jak to się dzieje? Przeczytaj nasz artykuł!
17 stycznia 2022
Bank darmowych zdjęć – tych 16 stron musisz znać!
Grafiki to nieodłączny element dobrze skonstruowanego artykułu. Skąd jednak brać profesjonalne zdjęcia, jeżeli dopiero rozwijamy nasz biznes? Wystarczy, że wykorzystasz bank darmowych zdjęć! Przeczytaj nasz artykuł i poznaj 16 stron z darmową grafiką!
17 stycznia 2022