Marketing internetowy
In-game marketing - promuj się w grach wideo!
Gry komputerowe to bardzo popularna forma spędzania wolnego czasu, szczególnie wśród młodzieży. Dlatego stała się też świetnym nośnikiem reklamy, docierającej do tej grupy odbiorców. Dowiedz się, na czym polega in-game marketing i jak go tworzyć!
17 stycznia 2022
Memy i ich znaczenie w marketingu - dlaczego są takie popularne?
Memy rządzą współczesnym internetem. Są obecne wszędzie - na portalach społecznościowych, w serwisach informacyjnych czy w prywatnych wiadomościach. Dotyczą każdych możliwych tematów, od sportu przez styl życia aż po popkulturę. Dowiedz się więcej!
17 stycznia 2022
Instagram Stories - jak firmy powinny korzystać z tego narzędzia?
Wśród mediów społecznościowych coraz większą popularnością cieszy się Instagram. Marki często wybierają go do swojej promocji. Dobrym sposobem na kontakt z odbiorcami może być funkcja Instagram Stories. Sprawdź, w jaki sposób można ją wykorzystać!
17 stycznia 2022
Meta keywords - czy dalej mają znaczenie?
Jeszcze do 2009 roku meta keywords miało największe znaczenie przy pozycjonowaniu stron internetowych w wyszukiwarkach. Jednak przez stosowanie nieuczciwych praktyk, uległo to zmianie. Jakie obecnie mają wpływ? Czym dokładnie są? Przeczytaj w artykule!
23 stycznia 2022
Kolory w mailingu - jak dobrać odpowiednie do treści?
Dobór odpowiednich kolorów w mailingu jest bardzo ważny. Czy jednak kolory w mailingu mogą wpłynąć na decyzję i nastrój odbiorców? Czy potrafią przełożyć się na konkretny zysk dla firmy? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!
17 stycznia 2022
Facebook nie jest dla wszystkich - kiedy zrezygnować z profilu?
Czy każda firma powinna prowadzić profil na Facebooku? Ku zaskoczeniu wielu nie sprawdzi się on w każdej sytuacji. Dlaczego Facebook nie jest dla wszystkich? Kto nie powinien prowadzić fanpage’a? Przeczytaj artykuł i dowiedz się wszystkiego na ten temat.
17 stycznia 2022
Obrazkowy storytelling - jak opowiedzieć historię jednym zdjęciem?
Historia marki czy też produktu opowiedziana tylko jednym obrazkiem - czy to możliwe? Dla wielu marketingowców jest to spore wyzwanie. Na czym więc polega obrazkowy storytelling? Jak się do tego zabrać i jakie cechy powinien posiadać dobry storytelling?
17 stycznia 2022
Jak stworzyć dobry blog - zasady prowadzenia
Blog firmowy to doskonałe narzędzie komunikacji marki w internecie. Pomaga budować jej historię, przez co utrwala ją w świadomości klientów. Przeczytaj artykuł i poznaj kilka zasad, jak stworzyć dobry blog oraz jak go kreatywnie prowadzić.
17 stycznia 2022
Personal branding - na czym dokładnie polega?
Szef odpowiada za przedsiębiorstwo nie tylko na poziomie finansowym, ale także wizerunkowo. W jaki sposób wizerunek szefa może rzutować na postrzeganie firmy przez klientów? To własnie personal branding! Dowiedz się więcej, czytając nasz artykuł!
26 lutego 2022
Context marketing - dopasuj swój content do sytuacji
Context marketing działa w oparciu o zachowania lub zwyczaje zakupowe konsumentów. Na podstawie tych informacji klient dostaje treści marketingowe najbardziej dopasowane do jego obecnych potrzeb. Jak to się dzieje? Przeczytaj nasz artykuł!
17 stycznia 2022
Bank darmowych zdjęć – tych 16 stron musisz znać!
Grafiki to nieodłączny element dobrze skonstruowanego artykułu. Skąd jednak brać profesjonalne zdjęcia, jeżeli dopiero rozwijamy nasz biznes? Wystarczy, że wykorzystasz bank darmowych zdjęć! Przeczytaj nasz artykuł i poznaj 16 stron z darmową grafiką!
17 stycznia 2022
Treści wideo na Facebooku - co angażuje użytkowników?
W jaki sposób zaangażować swoich odbiorców w mediach społecznościowych? Treści wideo na Facebooku, jak się okazuje, to jeden z najskuteczniejszych sposobów. Przeczytaj, jakie filmy najbardziej podobają się widzom i jakie reakcje u nich wywołują.
17 stycznia 2022
Trust Rank - jak ocenić jakość contentu w serwisie?
Jak sprawdzić, czy strona jest wartościowa? W jaki sposób można odróżnić serwisy z dobrej jakości contentem od sieciowego spamu? W tym wszystkim może Ci pomóc algorytm Trust Rank. Dowiedz się, czym dokładnie jest i w jaki sposób wpływa na pozycjonowanie!
17 stycznia 2022
Media relations - bądź w dobrych kontaktach z mediami!
Dzięki dobrym kontaktom z mediami możemy zwiększyć rozpoznawalność i renomę firmy. Media relations wpływają na rozgłos, który możesz wykorzystać do działań promocyjnych. Sprawdź, jakie kroki należy podjąć, by relacje te mogły pomóc Ci w budowaniu marki.
17 stycznia 2022
Komunikacja marketingowa - poznaj najważniejsze trendy
Czy w marketingu już wszystko zostało powiedziane? Oczywiście, że nie. Jest to dziedzina, w której nieustannie coś się zmienia. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, przez jakie trendy może zostać zdominowana komunikacja marketingowa wielu firm.
17 stycznia 2022