Marketing internetowy
Co zrobić, by sklep internetowy mógł być nazwany wzorowym?
Chcesz, aby Twój sklep internetowy mógł być określany mianem sklepu wzorcowego? Musisz zadbać nie tylko o szatę graficzną swojej witryny, ponieważ ważna jest przede wszystkim jakość oferowanych usług. Sprawdź, jak stworzyć wzorowy e-sklep!
17 stycznia 2022
Fora internetowe - jak je skutecznie wykorzystać do promocji firmy
Fora internetowe to kanał promocji, który nadal może działać na klientów. Należy jednak umiejętnie je wykorzystać. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jakie zasady należy stosować w komunikacji firmy z klientami w ramach for internetowych.
17 stycznia 2022
Budowanie marki to nie wyłącznie działania PR-owe
Budowanie marki jest niezwykle istotną kwestią dla każdego przedsiębiorcy. Rozpoznawalność brandu, silna pozycja na rynku oraz kreowanie pozytywnego wizerunku to tylko niektóre z pożądanych przez firmy celów. Dowiedz się jak zrobić to skutecznie!
28 czerwca 2022
Techniki NLP i model Miltona, czyli język perswazji
Sprzedaż jest sztuką, która wymaga zarówno pewnych umiejętności, jak i opanowania odpowiednich technik. By dobrze zaprezentować produkt oraz zachęcić klienta do jego zakupu, trzeba dobrze opanować język perswazji. Sprawdź, czym są techniki NLP!
17 stycznia 2022
Trade show marketing - jak przygotować się do branżowych targów?
Czy targi branżowe mogą być okazją do zdobycia klienta? Jak należy się do nich przygotować, aby osiągnąć cel? Trade show marketing, czyli marketing targowy, powinien być odpowiednio przygotowany. Jak promować firmę? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się!
17 stycznia 2022
Dystrybucja w marketingu - co robić z dobrym contentem?
Dystrybucja w marketingu ma istotne znaczenie i może mieć zarówno charakter wewnętrzny, jak i zewnętrzny. Dowiedz się, kiedy korzystnie jest zdecydować się na dystrybucję zewnętrzną, a kiedy lepiej działać wyłącznie dla swojej strony internetowej!
17 stycznia 2022
Nazwa domeny - jak wybrać adres strony internetowej?
Własna strona internetowa to konieczność dla firmy w dobie rozwoju internetu. Jak nazwa domeny wpływa na jej wizerunek? Czym warto kierować się przy wyborze domeny, a jakich błędów unikać? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat!
17 stycznia 2022
Video marketing - dlaczego jest tak ważny?
Wyniki analiz statystycznych pokazują, że to obraz i film mają coraz większy wpływ na przyciąganie uwagi odbiorców. Co to jest video marketing, jak z niego korzystać i dlaczego posiada ogromny potencjał? Sprawdź! Odpowiedzi znajdziesz w artykule!
17 stycznia 2022
Case study - co to jest i komu to potrzebne?
Case study to nie tylko pojęcie akademickie i nieodłączny element badań naukowych. To także narzędzie, które może być przydatne w prowadzeniu przedsiębiorstwa. Co to dokładnie jest i do czego może Ci się przydać? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się!
17 stycznia 2022
Social media - skuteczny sposób na promocję firmy
Promocja firmy jest czynnikiem, który decyduje o jej obecności na rynku. W dobie silnej konkurencji warto zadbać o właściwą komunikację, która nie tylko będzie stanowić reklamę, ale zbuduje więź. Sprawdź, jakie zastosowanie w tej kwestii ma social media!
2 czerwca 2020
Platforma dla bloga - jaka jest najlepsza dla Ciebie?
Chciałbyś zarabiać na własnym blogu? A może chcesz wykorzystać taką formę do promocji swojej marki? Jeśli masz już pomysł na tematykę swojej strony, to połowa sukcesu. Przyda Ci się jeszcze odpowiednia platforma dla bloga. Przeczytaj i dowiedz się więcej!
17 stycznia 2022
Infografiki - jak je tworzyć samodzielnie?
Aby tworzyć infografiki nie trzeba być profesjonalistą czy doświadczonym grafikiem. Wbrew pozorom przekaz kluczowych informacji w ładnej oprawie graficznej nie jest tak trudny w wykonaniu, jakby mogło się wydawać. Sprawdź, jak zaprojektować infografikę!
17 stycznia 2022
Nietypowe formy promocji firmy, czyli jak się reklamować?
W dzisiejszych czasach firmy stają przed dużym wyzwaniem promocji marki. Jakie są nietypowe formy promocji firmy? Które działania promocyjne są bardziej skuteczne - online czy offline? Jakie są rodzaje reklamy? Przeczytaj i poznaj odpowiedzi na pytania.
17 stycznia 2022
Analiza danych - wykorzystaj zebrane informacje, aby działać sprawniej
Analiza danych pozwala na dokładne zbadanie konkurencji czy preferencji klientów. Dzięki takiej wiedzy możemy lepiej zarządzać przedsiębiorstwem i przygotować odpowiednią ofertę. Poznaj, czym jest big data i jak może poprawić skuteczność Twoich działań.
17 stycznia 2022
Strategia cenowa - jak ją dobrze tworzyć?
Jednym z ważnych aspektów prowadzenia biznesu jest właściwie opracowana strategia cenowa. Wiele firm uważa, że najniższa cena na rynku gwarantuje dużą liczbę klientów. Czy rzeczywiście tak jest? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej na ten temat!
17 stycznia 2022