Tło strzałki Strzałka
0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Marketing internetowy

Marketing internetowy

Anatomia trendu – czym jest i w jakim celu się ją stosuje?

Nieustannie mamy do czynienia z nowymi trendami i nowinkami. Niektóre z nich znikają w mgnieniu oka, a inne stają się hitem na długie lata. Niezwykle przydatna okazuje się anatomia trendu określająca nadchodzącą modę. Poznaj 7 cech obiecującego trendu.

17 stycznia 2022

Marketing internetowy

Jak zdobyć pozytywne opinie o produktach w sklepie internetowym?

Jednym z istotniejszych elementów skłaniających do zakupów w sklepie internetowym są opinie o produktach, wydawane przez konsumentów. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, w jaki sposób można je pozyskać i utrzymać prowadząc własny e-sklep.

25 maja 2022

Marketing internetowy

Dane o kliencie - jak tworzyć bazę danych i skąd czerpać informacje?

Dane o kliencie powinny być podstawą do prowadzenia badań marketingowych w każdej firmie. Skąd jednak czerpać takie informacje i w jaki sposób tworzyć bazę danych? Przeczytaj nasze wskazówki, dzięki którym stworzysz odpowiednią strategię.

25 czerwca 2022

Marketing internetowy

Budżet marketingowy - jak go przygotować?

Każdy, kto chce stworzyć i realizować strategię marketingową dla firmy, musi wcześniej rozpisać budżet marketingowy. Trudno się dziwić, jednak reklamowanie produktów lub usług jest obecnie niewykonalne bez wystarczających funduszy. Dowiedz się więcej.

17 stycznia 2022

Marketing internetowy

Wszystko o Thank You Page - czyli jak zatrzymać klienta na dłużej?

Kiedy użytkownik dokona jakiegoś działania na naszej stronie, najczęściej wyświetlamy mu komunikat z podziękowaniem. Warto dodatkowo wykorzystać ten moment i stworzyć skuteczny Thank You Page. Sprawdź, czym jest i jakie daje nam możliwości taka strona.

6 maja 2022

Marketing internetowy

Konwersja w e-mail marketingu - poznaj zasady na jej zwiększenie

Dopiero jeśli konwersja w e-mail marketingu ma wysoki poziom, możemy uznać kampanię mailingową za skuteczną, ponieważ celem wysyłania newslettera jest zachęcenie subskrybenta do działania. Poznaj sposoby na skuteczne tworzenie treści maila.

17 stycznia 2022

Marketing internetowy

Live streaming - jak korzystać z niego w marketingu?

Live streaming to obecnie bardzo popularny trend w marketingu, wykorzystujący video transmitowane w czasie rzeczywistym. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak stosować live streaming w marketingu oraz z jakich narzędzi warto skorzystać!

17 stycznia 2022

Marketing internetowy

Jak tworzyć skuteczne slogany i hasła reklamowe?

Dobrze dobrane hasło reklamowe wzmocni markę i sprawi, że zostanie ona zapamiętana nie tylko przez Twoją grupę docelową, ale także innych odbiorców. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jakie techniki językowe wybrać, aby tworzyć skuteczne hasła reklamowe!

17 stycznia 2022

Marketing internetowy

10 punktów, o których należy pamiętać tworząc newsletter!

Newsletter to skuteczne narzędzie nie tylko do promocji produktów lub usług firmy, lecz także sposób na nawiązanie trwałych relacji z klientami. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, o jakie elementy należy zadbać przy budowania newslettera i jego wysyłce.

17 stycznia 2022

Marketing internetowy

Opinie klientów - jak zachęcać do oceny firmy?

Opinie klientów mają na celu zachęcić resztę potencjalnych odbiorców do naszej marki. Jednak co zrobić, aby nasi użytkownicy chcieli ocenić firmę i jak zachować się w przypadku negatywnych recenzji? Sprawdź, jak ważne są rekomendacje!

17 stycznia 2022

Marketing internetowy

Zdjęcia produktów w sklepie internetowym - skąd je wziąć?

Specyfika sprzedaży przez internet opiera się na odpowiednim przedstawieniu towaru potencjalnemu nabywcy. Najbardziej przydatne w tym zakresie są zdjęcia produktów. Czy możemy użyć każdego zdjęcia, jakie wyda nam się stosowne? Odpowiedź w naszym artykule!

12 czerwca 2019

Marketing internetowy

Strona firmowa - sprawdź, jak ją tanio założyć

Strona firmowa jest jedną z ważniejszych wizytówek firmy, dlatego też trudno sobie wyobrazić, żeby nie była ona jej nieodłącznym elementem. Co jednak w przypadku, kiedy nie posiadamy odpowiednich środków? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!

17 stycznia 2022

Marketing internetowy

Rozpoznawalność marki, czyli jak nie zginąć w tłumie

Efektywne działania, które przynoszą nam pożądane efekty, powinny być stale weryfikowane. To, co dzisiaj nas wyróżnia, jutro już może stać się utartym narzędziem. Jak dbać o rozpoznawalność marki? Przede wszystkim bądź czujny i przeczytaj nasz artykuł!

17 stycznia 2022

Marketing internetowy

Brief - czym jest i co powinien zawierać?

Brief wykorzystywany jest przede wszystkim w agencjach reklamowych i public relations. Przed stworzeniem kampanii reklamowej trzeba uzyskać wszelkie niezbędne do tego informacje, ponieważ najważniejszy jest wywiad z klientem. Dowiedz się, czym jest brief!

17 stycznia 2022

Marketing internetowy

Marketing internetowy - social media w marketingu

Najpotężniejszym na świecie portalem społecznościowym jest Facebook. Platforma ta stanowi dzisiaj jeden z kluczowych kanałów komunikacji między firmami i ich klientami. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak w pełni wykorzystywać social media w marketingu!

8 marca 2022

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów