Marketing internetowy
Long tail - czyli długi ogon w content marketingu
Content marketing zdobywający w Polsce coraz większą popularność, niejednokrotnie utożsamiany jest z pojęciem "long tail", nazywanego "długim ogonem". Co oznacza ta tajemnicza fraza i czy pomaga w pozycjonowaniu strony? Dowiedz się więcej!
17 stycznia 2022
Design thinking - czym jest?
Design thinking jest metodą, dzięki której można w twórczy sposób rozwiązywać problemy i szukać innowacyjnych rozwiązań. Z jakich etapów składa się proces projektowy i jak można go wykorzystać? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat!
17 stycznia 2022
Eco marketing - stwórz zieloną kampanię!
Nie ma wątpliwości co do tego, że ochrona środowiska naturalnego jest niezwykle istotna. Ludzie zwracają coraz większą uwagę na działania firm w tej kwestii. Czym jest eco marketing, jakie przynosi efekty i jakie firmy go stosują? Przeczytaj nasz artykuł!
17 stycznia 2022
Link building tanim sposobem na siłę Twojego sklepu
Czym jest link building i jaką rolę może odegrać w promocji Twojego e-sklepu? Jeśli chcesz, by Twoi klienci trafiali właśnie do Ciebie, nie możesz o nim zapominać! Poznaj kilka darmowych o skutecznych sposobów na pozyskiwanie linków.
2 czerwca 2020
Wiarygodność marki - jak budować wizerunek eksperta?
Zakładając działalność, należy od początku pracować nad budowaniem odpowiedniego wizerunku. Wiarygodność marki może okazać się kluczową kwestią dla klienta podejmującego decyzję zakupową. Poznaj skuteczne metody budowania wizerunku i zaufania wobec marki.
17 stycznia 2022
YouTube jako narzędzie promocji firmy w internecie
Promowanie marki na YouTube za pomocą videoklipów i virali nie jest już nową strategią marketingową. Jednak jak to robić dobrze i skutecznie? Czego należy się wystrzegać, stosując ten rodzaj promocji i jakich efektów można się spodziewać? Sprawdź!
17 stycznia 2022
Popularne serwisy społecznościowe - TOP 10
Jakie są najpopularniejsze serwisy społecznościowe? Na czym dokładnie polega działanie każdego z nich? W artykule przedstawiamy 10 portali społecznościowych, które zdobyły miliardy użytkowników i stanowią dzisiaj główne kanały komunikacji.
17 stycznia 2022
PR w branży beauty - jakie działania prowadzić, by były skuteczne?
Silna konkurencja, zmieniające się potrzeby konsumentów i znajomość aktualnych trendów to główne czynniki, które wpływają na skuteczność działań PR w branży beauty. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak prowadzić kampanie dla marek kosmetycznych!
17 stycznia 2022
Reklama przy niskim budżecie - czy to możliwe?
Co roku powstaje wiele firm sektora małych i średnich przedsiębiorstw. W jaki sposób powinny się reklamować, by było to efektywne? Czy reklama przy niskim budżecie jest możliwa? Jakie narzędzia sprawdzą się w tej sytuacji? Dowiedz się więcej!
7 czerwca 2022
Point-of-sale marketing - po pierwsze sprzedaż
Na co dzień spotykamy się z wieloma rodzajami nośników reklamy, począwszy od niewielkich wlepek, po często stojące przy restauracjach tzw. potykacze. Materiały te są podstawą point-of-sale marketingu. Na czym on polega? Przeczytaj nasz artykuł!
25 czerwca 2022
Decyzje zakupowe kobiet - czy podejmowane są pod czyimś wpływem?
Czy influencerzy mają wpływ na decyzje zakupowe kobiet? Które media społecznościowe mają największy zasięg w kierowanych do nich kampaniach? W artykule przedstawiamy i omawiamy wyniki raportu platformy influencer marketingowej. Sprawdź!
17 stycznia 2022
Co składa się na skuteczny tekst reklamowy? - praktyczne wskazówki
Aby stworzyć skuteczny tekst reklamowy należy zwrócić uwagę na kilka kluczowych składników. Chcąc sprzedać dany produkt bądź usługę, warto trzymać się kilku zasad. Chcesz je poznać? Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź, jak pisać efektywne teksty!
17 stycznia 2022
Infografika - jak atrakcyjnie zobrazować treść?
Chcesz zobrazować jakiś przekaz? Myślisz o przekazaniu trudnych danych liczbowych w formie grafiki, ale nie masz wystarczającego budżetu? Sprawdź, czym jest infografika oraz z jakich programów i stron można je bezpłatnie pobrać! Odpowiedź w artykule!
17 stycznia 2022
Budowanie wizerunku w internecie, czyli jak zostać ekspertem
Budowanie wizerunku w internecie wymaga od przedsiębiorcy określenia własnego stylu oraz konsekwencji w trzymaniu się go. Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź, jakich środków użyć, by wykreować się jako ekspert w sieci! Dowiedz się więcej!
17 stycznia 2022
Wizerunek firmy i jej tożsamość – dlaczego są takie ważne?
Wizerunek firmy bądź marki oraz jej tożsamość mają duży wpływ na sukces biznesowy przedsiębiorstwa wśród konkurencji. Dlaczego warto wiedzieć, czym różnią się wizerunek i tożsamość firmy? Na co mają wpływ i jak dbać o oba te aspekty? Sprawdź w artykule.
17 stycznia 2022