Marketing internetowy
Co składa się na skuteczny tekst reklamowy? - praktyczne wskazówki
Aby stworzyć skuteczny tekst reklamowy należy zwrócić uwagę na kilka kluczowych składników. Chcąc sprzedać dany produkt bądź usługę, warto trzymać się kilku zasad. Chcesz je poznać? Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź, jak pisać efektywne teksty!
17 stycznia 2022
Infografika - jak atrakcyjnie zobrazować treść?
Chcesz zobrazować jakiś przekaz? Myślisz o przekazaniu trudnych danych liczbowych w formie grafiki, ale nie masz wystarczającego budżetu? Sprawdź, czym jest infografika oraz z jakich programów i stron można je bezpłatnie pobrać! Odpowiedź w artykule!
17 stycznia 2022
Budowanie wizerunku w internecie, czyli jak zostać ekspertem
Budowanie wizerunku w internecie wymaga od przedsiębiorcy określenia własnego stylu oraz konsekwencji w trzymaniu się go. Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź, jakich środków użyć, by wykreować się jako ekspert w sieci! Dowiedz się więcej!
17 stycznia 2022
Wizerunek firmy i jej tożsamość – dlaczego są takie ważne?
Wizerunek firmy bądź marki oraz jej tożsamość mają duży wpływ na sukces biznesowy przedsiębiorstwa wśród konkurencji. Dlaczego warto wiedzieć, czym różnią się wizerunek i tożsamość firmy? Na co mają wpływ i jak dbać o oba te aspekty? Sprawdź w artykule.
17 stycznia 2022
Jak stworzyć skuteczny newsletter - praktyczne wskazówki
Newsletter to dobre narzędzie marketingowe, które warto wykorzystać. Stworzenie go jednak nie jest takie proste. Na podstawie doświadczeń i obserwacji stworzyliśmy dekalog przykazań dla reklamodawców. Przeczytaj i dowiedz się więcej.
17 stycznia 2022
Fajna nazwa firmy - czy naprawdę tak trudno ją wymyślić?
Na co dzień mamy do czynienia z tyloma nazwami, że często nie zwracamy na nie szczególnej uwagi. Dlatego, aby przyciągnąć klientów potrzebna jest fajna nazwa firmy. Czy tak trudno ją stworzyć i czym powinna się wyróżniać? Odpowiedzi znajdziesz w artykule.
4 lipca 2022
Slogan reklamowy, czyli jak wygrywać na polu bitwy marketingowców
W świecie marketingu i reklamy bardzo trudno jest się wybić na wyżyny i stać się rozpoznawalną marką. Jednak tworząc chwytliwy slogan reklamowy oraz wyróżniające nas hasło, możemy stać się pionierami w obrębie branży, w której pracujemy.
17 stycznia 2022
Branding – budowanie świadomości marki w internecie
Rozwój przedsiębiorstwa nie jest możliwy bez długotrwałego procesu kreowania marki – brandu. Potrzeba jednak nieco czasu na cały branding oraz przemyślenie, jaka ma być nazwa, hasło przewodnie, logo czy kolorystyka. Dowiedz się więcej.
25 czerwca 2022
Sklep internetowy - sposoby na skuteczny marketing
Otwierasz sklep internetowy i czekasz na klientów? Pamiętaj, że bez skutecznego marketingu może spotkać Cię rozczarowanie. Sklep internetowy nie wypromuje się sam! Dowiedz się, w jaki sposób realizować efektywny marketing w branży e-commerce!
25 czerwca 2022
SEO i email marketing - jak to połączyć?
W czasach kiedy jednym z wiodących mediów jest internet to email marketing i działania SEO stanowią istotny element strategii biznesowej. Jak je wykorzystywać w marketingu firmy? Dowiedz się, jak skutecznie połączyć SEO i email marketing!
17 stycznia 2022
Jak tworzyć dobrej jakości teksty reklamowe?
Napisanie chwytliwego i jednocześnie skutecznego sloganu jest niezwykle trudne i wymaga sporego doświadczenia od copywritera. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak tworzyć dobrej jakości teksty reklamowe! Sprawdź, co można dzięki nim zyskać!
25 czerwca 2022
Jakie kanały social media wpływają na pozycjonowanie stron?
W dzisiejszych czasach, przewagę konkurencją buduje się nie tylko wysoką jakością oferowanych produktów czy usług, ale także marketingiem, szczególnie tym internetowym. Jakie kanały social media wpływają na pozycjonowanie stron? Sprawdź!
7 lipca 2022
Komunikacja z klientem - dlaczego jest tak ważna i jak ją usprawnić?
Wydawać się może, że komunikacja na linii przedsiębiorca - klient ogranicza się do przeprowadzenia procesu sprzedażowego. Nic bardziej mylnego. Dobra komunikacja z klientem powinna być celem każdego przedsiębiorcy. Przeczytaj artykuł i sprawdź dlaczego!
17 stycznia 2022
Storytelling - z czego składa się dobra historia?
Czy emocje mogą sprzedawać? Jak stworzyć ciekawą opowieść swojej marki? Czym zaskoczyć i zaciekawić klientów? Dowiedz się, jak działa storytelling, jak go wykorzystać do skutecznej promocji firmy i poznaj główne zasady opowiadania historii marek.
17 stycznia 2022
Storytelling - 6 typów opowieści, które urzekną Twoich odbiorców
Storytelling znajduje szerokie zastosowanie w marketingu internetowym. Pomaga w budowaniu wizerunku firmy i wywieraniu wpływu na otoczenie. Poznaj 6 skutecznych typów narracji, które zainspirują Twojego odbiorcę do działania i wzbudzą jego zaufanie.
5 maja 2022