Marketing internetowy
Jak stworzyć skuteczny newsletter - praktyczne wskazówki
Newsletter to dobre narzędzie marketingowe, które warto wykorzystać. Stworzenie go jednak nie jest takie proste. Na podstawie doświadczeń i obserwacji stworzyliśmy dekalog przykazań dla reklamodawców. Przeczytaj i dowiedz się więcej.
17 stycznia 2022
Fajna nazwa firmy - czy naprawdę tak trudno ją wymyślić?
Na co dzień mamy do czynienia z tyloma nazwami, że często nie zwracamy na nie szczególnej uwagi. Dlatego, aby przyciągnąć klientów potrzebna jest fajna nazwa firmy. Czy tak trudno ją stworzyć i czym powinna się wyróżniać? Odpowiedzi znajdziesz w artykule.
4 lipca 2022
Slogan reklamowy, czyli jak wygrywać na polu bitwy marketingowców
W świecie marketingu i reklamy bardzo trudno jest się wybić na wyżyny i stać się rozpoznawalną marką. Jednak tworząc chwytliwy slogan reklamowy oraz wyróżniające nas hasło, możemy stać się pionierami w obrębie branży, w której pracujemy.
17 stycznia 2022
Branding – budowanie świadomości marki w internecie
Rozwój przedsiębiorstwa nie jest możliwy bez długotrwałego procesu kreowania marki – brandu. Potrzeba jednak nieco czasu na cały branding oraz przemyślenie, jaka ma być nazwa, hasło przewodnie, logo czy kolorystyka. Dowiedz się więcej.
25 czerwca 2022
Sklep internetowy - sposoby na skuteczny marketing
Otwierasz sklep internetowy i czekasz na klientów? Pamiętaj, że bez skutecznego marketingu może spotkać Cię rozczarowanie. Sklep internetowy nie wypromuje się sam! Dowiedz się, w jaki sposób realizować efektywny marketing w branży e-commerce!
25 czerwca 2022
SEO i email marketing - jak to połączyć?
W czasach kiedy jednym z wiodących mediów jest internet to email marketing i działania SEO stanowią istotny element strategii biznesowej. Jak je wykorzystywać w marketingu firmy? Dowiedz się, jak skutecznie połączyć SEO i email marketing!
17 stycznia 2022
Jak tworzyć dobrej jakości teksty reklamowe?
Napisanie chwytliwego i jednocześnie skutecznego sloganu jest niezwykle trudne i wymaga sporego doświadczenia od copywritera. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak tworzyć dobrej jakości teksty reklamowe! Sprawdź, co można dzięki nim zyskać!
25 czerwca 2022
Jakie kanały social media wpływają na pozycjonowanie stron?
W dzisiejszych czasach, przewagę konkurencją buduje się nie tylko wysoką jakością oferowanych produktów czy usług, ale także marketingiem, szczególnie tym internetowym. Jakie kanały social media wpływają na pozycjonowanie stron? Sprawdź!
7 lipca 2022
Komunikacja z klientem - dlaczego jest tak ważna i jak ją usprawnić?
Wydawać się może, że komunikacja na linii przedsiębiorca - klient ogranicza się do przeprowadzenia procesu sprzedażowego. Nic bardziej mylnego. Dobra komunikacja z klientem powinna być celem każdego przedsiębiorcy. Przeczytaj artykuł i sprawdź dlaczego!
17 stycznia 2022
Storytelling - z czego składa się dobra historia?
Czy emocje mogą sprzedawać? Jak stworzyć ciekawą opowieść swojej marki? Czym zaskoczyć i zaciekawić klientów? Dowiedz się, jak działa storytelling, jak go wykorzystać do skutecznej promocji firmy i poznaj główne zasady opowiadania historii marek.
17 stycznia 2022
Storytelling - 6 typów opowieści, które urzekną Twoich odbiorców
Storytelling znajduje szerokie zastosowanie w marketingu internetowym. Pomaga w budowaniu wizerunku firmy i wywieraniu wpływu na otoczenie. Poznaj 6 skutecznych typów narracji, które zainspirują Twojego odbiorcę do działania i wzbudzą jego zaufanie.
5 maja 2022
Archetypy marki - czym są i jak działają?
Dzisiejsi konsumenci są bardzo wymagający, a co za tym idzie przedsiębiorstwa stoją przed trudnym zadaniem, aby ich zadowolić. Dlatego przy budowaniu silnej marki tak ważne są archetypy marki. Czym są archetypy marki? Sprawdź, odpowiedź w artykule!
17 stycznia 2022
Customer Experience Management - wrażenia klienta są najważniejsze
Efektywny marketing bez wydawania góry pieniędzy na reklamy? Brzmi to fantastycznie, zgadza się? Wypróbuj CXM, Customer Experience Management - nowatorskie podejście w marketingu, skoncentrowane na doświadczeniu klienta w kontakcie z firmą lub marką.
17 stycznia 2022
Funkcje Facebooka dla marketingowca - 4 przydatne triki
Prowadząc firmowego fanpage’a, warto poznawać nowe funkcje Facebooka. Dzięki nim możemy zaznajomić się z dodatkowymi metodami na promocję marki czy lepiej dostosować jej profil. Poznaj przydatne opcje, które możesz wykorzystać już dziś na swoim fanpage’u.
17 stycznia 2022
Infografika skuteczną metodą przyciągania uwagi
Aby klient zatrzymał wzrok na reklamie, musi ona przedstawiać coś, co go zainteresuje. Coraz bardziej popularna w marketingu i reklamie staje się infografika. Zobacz, czym właściwie są, jak działają oraz jak wykorzystać drzemiący w nich potencjał.
17 stycznia 2022