Marketing internetowy
Fanpage na Facebooku - ile kosztuje firmę?
Chcesz prowadzić działania promocyjne w social mediach? Nie wiesz, ile kosztuje profesjonalny fanpage na Facebooku? Zastanawiasz się, jaką agencję wybrać? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, ile może kosztować prowadzenie fanpage’a marki.
29 maja 2019
Chmura obliczeniowa - czym jest biznes w chmurach?
Chmura obliczeniowa jest modelem pracy przedsiębiorstwa, polegającym na korzystaniu z usług wybranego, zewnętrznego dostawcy, dostarczanych w ramach opłaty licencyjnej. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat!
18 marca 2021
Mobilna strona internetowa czy aplikacja na telefon?
Zastanawiasz się na odświeżeniem wizerunku firmy? Dobrym posunięciem może być inwestycja w marketing mobilny. Co będzie lepsze dla Twojej firmy - aplikacja na telefon czy mobilna strona internetowa? Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź!
11 sierpnia 2022
Grupy sprzedaży - inne oblicze marketingu na Facebooku
Prowadzisz fanpage firmowy na Facebooku? Chciałbyś jednak jeszcze lepiej wykorzystywać social media marketing do promowania swojej marki? Grupy sprzedaży na Facebooku mogą okazać się świetnym rozwiązaniem. Przeczytaj, jakie przynoszą korzyści.
29 października 2020
Poczta Polska - ułatwienia dla sektora e-commerce
Poczta Polska wprowadziła szereg ułatwień dla firm prowadzących biznes e-commerce. Dotyczą one szybszych wysyłek towarów, sprawnej obsługi zwrotów, prostszych wysyłek za granicę, czy wprowadzenia programu e-monitoring. Dowiedz się więcej!
26 maja 2017
Jak wycenić wartość stron internetowych?
Na wartość stron internetowych ma wpływ wiele czynników, takich jak np. pozycja witryny w wyszukiwarkach czy ciekawa zawartość. Istnieje kilka metod, aby to sprawdzić. Przeczytaj, w jaki sposób i jakimi narzędziami można oszacować cenę strony?
3 października 2019
Jak pozyskać fanów na Facebooku - praktyczne wskazówki
Media społecznościowe to obecnie potęga. Za ich pośrednictwem przeprowadza się ogrom akcji promocyjnych wielu przedsiębiorstw, dlatego też każde z nich zastanawia się, jak pozyskać fanów na Facebooku. Przeczytaj artykuł i poznaj kilka metod.
2 czerwca 2022
Google Tag Assistant - skuteczne narzędzie w badaniach marketingowych
Chciałbyś wiedzieć, czy monitorowanie Twojej strony przez Google Analytics przebiega poprawnie? Sprawdź ścieżkę, którą poruszają się internauci w Twoim serwisie, dzięki Google Tag Assistant. Z artykułu dowiesz się, jak działa to narzędzie.
24 maja 2017
Ogólne zasady tworzenia reklam - jak kreować kampanie?
Patrząc na wszechobecne w otoczeniu reklamy, trudno nie odnieść wrażenia, że twórcom niektórych z nich, często obce są zasady tworzenia reklam. Jakich błędów należy się wystrzegać przy budowaniu przekazów reklamowych? Odpowiedź znajdziesz w artykule.
19 października 2019
Programmatic buying - personalizuj reklamy i zdobywaj klientów!
Personalizacja i programmatic buying to bardzo powszechne działania w biznesie internetowym. Jak dokładnie wyglądają takie mechanizmy reklamy? Dowiedz się, jak jeszcze lepiej wykorzystać potencjał e-reklamy i dotrzeć do odbiorców swojej marki!
25 czerwca 2019
Case study – przykłady, na których możesz się uczyć
Odpowiednio napisane i skonstruowane case study może przyciągnąć rzeszę nowych klientów. Czym dokładnie jest i jak dobrze napisać case study? Jak można wykorzystać studium przypadku w biznesie? Przeczytaj artykuł i poznaj odpowiedzi na te i inne pytania.
10 marca 2022
Wady sklepów internetowych - czy je znasz?
Choć branża e-commerce stale się rozwija i zdobywa coraz więcej zwolenników, nie wszyscy konsumenci są jej entuzjastami. Jakie są wady sklepów internetowych? Czy w dobie tak znacznego rozwoju rynku zakupów online jakiekolwiek minusy e-sklepów występują?
31 maja 2019
Rozszerzona rzeczywistość - czym jest trend przyszłości?
Świat to za mało? Popularne hasło z filmów o Jamesie Bondzie pasuje do współczesnych czasów. Rozszerzona rzeczywistość da Ci znacznie więcej doświadczeń. Czym jest i jak z niej skorzystać? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj technologię przyszłości!
16 marca 2022
Pinterest – jak działać, żeby zdobyć klientów?
Media społecznościowe to doskonała alternatywa lub uzupełnienie tradycyjnych narzędzi marketingowych. Jednak nie każdy portal jest odpowiedni dla danego typu biznesu. Sprawdź, czy Pinterest jest dla Ciebie i jak możesz z niego skorzystać.
20 lutego 2019
Marketing miejsc - miasto na sprzedaż od zaraz
Miasta też się promują - zobacz strategie marketingowe polskich metropolii! Poznaj marketing miejsc, koncepcję, w której podmiotem działań reklamowych jest konkretny obszar na mapie. Zobacz na przykładach, czym jest taka forma działań marketingowych.
29 stycznia 2020