Marketing internetowy
Reklama internetowa w świetle prawa cz. I
Reklama internetowa to atrakcyjny sposób promocji dla wielu firm. Już po kilku latach od wprowadzenia zdominowała ona tradycyjne nośniki reklamy. Jednak jak ten rodzaj promocji wygląda w świetle prawa? Na co należy zwrócić szczególną uwagę? Sprawdź.
22 czerwca 2020
Kampanie marketingowe - specyfika kampanii B2B
Kampanie marketingowe powinny być zawsze dopasowane do odpowiedniego sektora, ponieważ klient biznesowy ma inne potrzeby od klienta indywidualnego. Dowiedz się, jak powinny być budowane materiały promocyjne kierowane do sektora business-to-business.
22 sierpnia 2021
Metody prognozowania popytu w badaniach marketingowych
Metody prognozowania popytu, jako ważna część badań marketingowych, powinny być dla przedsiębiorcy jednym z najważniejszych etapów na drodze powiększania sprzedaży. Prześledźmy pojęcie prognozowania popytu oraz najważniejsze metody jego przewidywania.
4 marca 2021
Badania marketingowe najskuteczniejszych form reklamy w Internecie cz. I
Kolejna część cyklu porusza temat reklamy w internecie, która oczywiście jest nieodłączną częścią marketingu internetowego. Przedstawiamy reklamy, które powinna uwzględnić każda firma, planująca rozpoczęcie kampanii marketingowej w sieci.
29 marca 2021
Badania marketingowe najskuteczniejszych form reklamy w Internecie cz. II
W kolejnej części cyklu, którego tematem są badania marketingowe, koncentrujemy się na badaniach wybranych form reklamy w internecie. Omówimy metody badania skuteczności SEO, kampanii mailingowych oraz reklam banerowych. Dowiedz się więcej.
27 listopada 2020
Tag canonical - w taki sposób unikniesz powielenia treści
Tag canonical, czyli kanoniczny adres URL - informuje wyszukiwarkę o tym, który adres URL jest oryginalny. Jak go zatem stosować? Co jeszcze powinniśmy o nim wiedzieć? Jakie są jego alternatywy? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!
4 października 2018
Segmentacja rynku - wzorce i procedury cz. II
W poprzednich częściach cyklu koncentrowaliśmy się na kwestiach teoretycznych procesu segmentacji. W tej części zostanie omówiona segmentacja w odniesieniu do właściwej strategii marketingowej. Dowiedz się, jak w praktyce dokonać segmentacji!
24 listopada 2020
Segmentacja rynku - strategia marketingowa cz. III
Omawiana w naszym cyklu segmentacja rynku bezpośrednio związana jest ze strategią marketingową danej firmy. Dowiedz się, czym jest strategia marketingowa, jak ją stworzyć oraz jakie znaczenie przy jej powstawaniu mają badania marketingowe.
4 czerwca 2019
Badania produktów cz. I
Badania marketingowe skoncentrowane na badaniu produktu pozwalają na precyzyjne uzyskanie informacji na temat potrzeb, preferencji i oczekiwań klientów danej firmy. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak wyglądają badania marketingowe w praktyce!
31 maja 2020
Badania produktów cz. II
Badania produktów powinny być dla przedsiębiorcy jednym z priorytetów - dają one obraz tego, czego oczekują odbiorcy danej marki. W dalszej perspektywie pomagają one dopasować produkt do potrzeb klientów. Dowiedz się więcej o marketingowych badaniach pro
10 stycznia 2019
Location-based marketing - przyszłość marketingu mobilnego
Location-based marketing polega na wykorzystaniu informacji o położeniu konsumenta w danym miejscu. Dzięki rosnącej popularności urządzeń mobilnych wykorzystanie marketingu opartego na lokalizacji wzrasta. Sprawdź, jak można zastosować go w sprzedaży.
21 listopada 2021
Charakterystyka i rodzaje badań marketingowych cz. III
Ten rozdział naszego cyklu omawiającego badania marketingowe poświęcamy badaniom jakościowych, które przy odpowiednim ich zaprojektowaniu, okazują się być znacznie skuteczniejsze od badań ilościowych. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej.
18 kwietnia 2021
Segmentacja rynku - wzorce i procedury cz. I
Segmentacja rynku pozwala spośród grupy wszystkich potencjalnych klientów firmy wybrać takie segmenty, do których można kierować precyzyjnie dopasowane komunikaty reklamowe. Dowiedz się, na czym polegają wzorce i procedury segmentacji rynku.
10 maja 2022
Badania marketingowe - charakterystyka i rodzaje cz. I
Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii marketing nieustannie zmienia swoje oblicze. Powstają nowe kanały komunikacji i narzędzia do ich testowania oraz badania. Dowiedz się, czemu dokładnie służą badania marketingowe oraz jakie są ich rodzaje.
27 maja 2020
Badania marketingowe - charakterystyka i rodzaje cz. II
Właściwie dobrana grupa docelowa odbiorców naszych produktów stanowi ważny element strategii marketingowej i bezpośrednio wpływa na sprzedaż. Dowiedz się, jak dobrać target dla swojej firmy i jak mogą Ci w tym pomóc badania marketingowe!
8 lipca 2019