Marketing internetowy
Badania marketingowe - charakterystyka i rodzaje cz. I
Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii marketing nieustannie zmienia swoje oblicze. Powstają nowe kanały komunikacji i narzędzia do ich testowania oraz badania. Dowiedz się, czemu dokładnie służą badania marketingowe oraz jakie są ich rodzaje.
27 maja 2020
Badania marketingowe - charakterystyka i rodzaje cz. II
Właściwie dobrana grupa docelowa odbiorców naszych produktów stanowi ważny element strategii marketingowej i bezpośrednio wpływa na sprzedaż. Dowiedz się, jak dobrać target dla swojej firmy i jak mogą Ci w tym pomóc badania marketingowe!
8 lipca 2019
Blog firmowy jako narzędzie promocji e-commerce
Blog firmowy to doskonałe narzędzie do promowania marki w internecie. Na blogu możemy dzielić się wiedzą ekspercką na temat naszych produktów, a publikowane treści wspomogą pozycjonowanie strony. Sprawdź, jakie inne korzyści przynosi prowadzenie bloga.
17 marca 2017
Art branding - połącz sztukę z biznesem!
Art branding to nic innego, jak wykorzystanie sztuki do promocji swojej firmy. Myślisz pewnie, że na takie rozpowszechnianie swojego wizerunku stać tylko ekskluzywne firmy? Nic bardziej mylnego! Przeczytaj nasz artykuł i wprowadź już dzisiaj art branding!
2 grudnia 2021
Analiza konkurencji – nie daj się zaskoczyć
Każdy przedsiębiorca marzy, by w swojej branży nie posiadać żadnej konkurencji. Jest to jednak właściwie niemożliwe. Tylko dobrze przeprowadzona analiza konkurencji może przybliżyć Twoją firmę do osiągnięcia sukcesu i wysokiej pozycji na rynku.
4 czerwca 2019
Social Media - marketing społecznościowy to przyszłość?
Dzisiaj, aby marka zaistniała w internecie, powinna wykorzystywać social media marketing. To zdecydowanie podstawowa forma promocji firmy. Gdzie najlepiej prowadzić profil? Jak to robić, aby działania były skuteczne? Przeczytaj w artykule.
16 marca 2017
Rozliczenie pozycjonowania stron - wady i zalety różnych modeli
Rozliczenie pozycjonowania stron z agencją SEO nie jest prostą sprawą. Mamy do dyspozycji różne modele rozliczeń a każdy z nich skupia się na innych aspektach. Sprawdź, które modele są najczęściej wybierane i na co zwrócić uwagę przy ich wyborze.
11 stycznia 2022
Persona - kreowanie klienta modelowego w content marketingu
Persona polega na stworzeniu modelu idealnego klienta na podstawie dostępnych danych. Jak stworzyć taki model? Skąd wziąć dane do niego? Jakie ma zastosowanie? Jakie daje korzyści dla firmy? Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź w naszym artykule.
15 marca 2017
Shockvertising, czyli jak skutecznie wykorzystać szok w reklamie?
Shockvertising (szok w reklamie) jest chętnie i często wykorzystywany. Z pewnością wpływa na to fakt lepszego zapamiętywania treści, które w pewien sposób szokują. Czy to dozwolony i etyczny sposób reklamy? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!
29 maja 2019
Jaki system operacyjny wybrać na smartfon, tablet i PC?
Znudzony okienkami Windowsa? Szukasz czegoś zupełnie nowego? Poznaj naszą ściągę - specjalista pomoże ci wybrać system operacyjny specjalnie dla ciebie! Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się na ten temat więcej!
18 marca 2022
Marketing behawioralny – czym jest i kiedy go używać?
Marketing behawioralny polega na stworzeniu skutecznej reklamy, która trafi do grupy docelowej określonej na podstawie wcześniejszej analizy. A wszystko to jest możliwe bez przeprowadzania ankiet! Sprawdź, co powinieneś wiedzieć na temat tej metody.
19 czerwca 2019
Marketing internetowy – czy zastąpi tradycyjne strategie marketingowe?
Marketing internetowy staje się coraz popularniejszy. Specjaliści z branży twierdzą, że w 2018 roku firmy przeznaczą na niego więcej pieniędzy niż na reklamy tradycyjne. Przeczytaj artykuł i poznaj prognozy marketingu online na 2017 rok.
10 marca 2017
Referral marketing - niech o twojej firmie zrobi się głośno!
Referral marketing ma na celu rozpowszechnianie pozytywnej opinii na temat marki, produktu czy też usługi potencjalnym klientom. Na jakiej zasadzie działa? Czy warto wprowadzić go do swojej firmy? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!
19 czerwca 2019
Generator synonimów - poznaj narzędzie do modyfikacji tekstów!
Każdemu, kto zajmuje się SEO, znany jest generator synonimów. Narzędzie to służy do szybkiej modyfikacji tekstu, co zdecydowanie ułatwia pracę przy tworzeniu wysokiej jakości treści. Jak działa tego rodzaju narzędzie? Odpowiedź znajdziesz w artykule.
20 marca 2021
Marketing dla seniorów, czyli jak formułować przekaz do osoby starszej
Seniorzy to grupa docelowa, która sprawia reklamodawcom wiele trudności. Podstawowym problemem jest brak zrozumienia jej struktury oraz zróżnicowanych potrzeb. Jak stosować marketing dla seniorów, nie łamiąc przy tym podstawowych zasad etyki?
20 lutego 2022