Marketing internetowy
CMS - jak go prawidłowo wybrać i dobrze wykorzystać?
Wybór właściwego systemu CMS nie jest prosty i oczywisty. Należy wziąć pod uwagę wiele czynników i dopasować go do swoich potrzeb i planów. Przeczytaj nasze opracowanie i dowiedz się, jak prawidłowo wybrać odpowiednie oprogramowanie CMS!
29 października 2021
Storytelling - główne zasady tworzenia historii marki
Czy wykorzystanie emocji w reklamie działa na sprzedaż? Jak stworzyć ciekawą opowieść dla swojej marki tak, aby budowała silną więź z klientami? Dowiedz się, czym jest storytelling i jakie są główne zasady opowiadania historii marek.
17 kwietnia 2017
SaaS (Software as a Service), czyli oprogramowanie jako usługa
System SaaS (Software as a Service) oznacza oprogramowanie jako usługę i jest to najlepsza definicja tej technologii. Taki system umożliwia dystrybucję i korzystanie z oprogramowania przez internet. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!
9 maja 2022
Facebook do efektywnej promocji sklepu internetowego
Internet umożliwia szybkie pokonywanie bardzo długiej drogi od sprzedawcy do klienta. A gdzie jest ich najwięcej? Oczywiście na portalach społecznościowych takich jak Facebook, czyli w świecie zrzeszającym ponad miliard internautów z całego świata.
13 kwietnia 2017
Rebranding – sposób na kryzys w firmie czy świadoma zmiana?
Rebranding to proces gospodarczy, którego celem jest zmiana nazwy firmy, image'u produktu lub loga. Celem rebrandingu jest odświeżenie marki, poprzez nadanie jej nowych cech. Sprawdź, na czym polega ten proces czy Twoja firma tego potrzebuje.
19 czerwca 2020
Najczęściej stosowane narzędzia marketingu internetowego
SEM i e-mail marketing stanowią narzędzia marketingu internetowego. Czy wciąż są uznawane za najbardziej skuteczne przy tworzeniu strategii marketingowej w sieci? Dowiedz się, jak w pełni wykorzystać ich możliwości!
19 czerwca 2019
Jak dezaktywować konto na Facebooku - praktyczne wskazówki
Sfera prywatności w internecie coraz bardziej się kurczy. Niektórzy, aby chronić swoje dane osobowe decydują się na usunięcie kont na portalach społecznościowych. Jak dezaktywować konto na Facebooku? Przeczytaj i dowiedz się więcej na ten temat!
7 lipca 2022
Public relations a reklama - związek i zależności
Zarówno public relations, jak i reklama, zaliczane są do promocji - jednego z elementów mixu marketingowego. Jednak obie te składowe są zupełnie inne, jeśli chodzi o cele i sposób oddziaływania na odbiorcę. Dowiedz się, jakie są między nimi różnice!
11 stycznia 2021
Brand hero - jak bardzo jest potrzebny marce?
Brand hero jest elementem strategii komunikacyjnej wielu marek na rynku. Dobrze stworzony brand hero to szansa na zwiększenie rozpoznawalności marki i zdobycie zainteresowanie odbiorców. Ale czy każdy brand powinien mieć swojego bohatera? Sprawdź!
4 października 2018
Checklista - o czym musisz pamiętać przy audycie SEO?
Przy samodzielnym przeprowadzaniu audytu SEO bardzo przydatna może okazać się checklista. Możesz zapisać w niej wszystkie czynności, o których będziesz musiał pamiętać, przeprowadzając analizę strony. Sprawdź, jakie czynności należy wykonać przy audycie.
14 marca 2018
Studium przypadków
Studium przypadków (z ang. case studies) należy do nieco zapomnianych, ale wciąż skutecznych metod badawczych. Może wiązać się z olbrzymim wydatkiem, choć jak pokażemy na przykładzie, dobrze przemyślane może przynieść firmie niemałe zyski.
24 czerwca 2019
Reklama internetowa w świetle prawa cz. II
Kończąc rozważania dotyczące takich środków jak reklama internetowa w świetle prawa, nie można nie zatrzymać się przy reklamie porównawczej. Ta właśnie forma reklamy zarówno w mediach tradycyjnych, jak i w Internecie wywołuje największe kontrowersje.
22 czerwca 2020
Klient po 50-tce - kim jest nowa grupa docelowa?
Zainteresowanie nowymi technologiami wśród osób starszych wzrasta. Oznacza to, że zwiększa się liczba klientów 50+, a zatem stają się znaczącą grupą konsumentów dla wielu firm internetowych. Sprawdź, kim jest nowy klient po 50-tce i jak do niego dotrzeć!
20 lutego 2022
Wywiad marketingowy cz. I
Jedną z wielu metod badawczych stosowanych w badaniach marketingowych jest wywiad marketingowy. W najnowszej części naszego poradnika o e-marketingu prezentujemy charakterystykę oraz rodzaje tej techniki badawczej. Dowiedz się więcej.
7 listopada 2019
Wywiad marketingowy cz. II
Jeśli przeprowadzasz badania rynku warto wziąć pod uwagę takie narzędzie, jak wywiad marketingowy. Posiada on kilka form, zatem jaka będzie najlepsza dla Twojej marki? Która przyniesie Ci najwięcej informacji o konsumentach? Przeczytaj w artykule.
2 czerwca 2019