0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

8 wyników dla tematu: budowanie-wizerunku-firmy

Artykuły:

Bony podarunkowe dla kontrahentów w kosztach podatkowych

Dobre kontakty z kontrahentami sprzyjają budowaniu pozytywnego wizerunku firmy. Jednym ze sposobów utrzymywania dobrych relacji są bony podarunkowe przekazywane kontrahentom. Czy bony podarunkowe dla kontrahentów w kosztach firmowych są możliwe? Sprawdź!

14 lipca 2022

Wizerunek firmy a poniesione koszty podatkowe

Aby zbudować dobry wizerunek firmy, nieuniknione jest poniesienie nakładów finansowych. Czy wydatki na taki cel można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów? Na czym polega społeczna odpowiedzialność biznesu? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej!

2 marca 2021

Dobroczynność i PR - kreowanie wizerunku połączone z akcjami charytatywnymi

Dobrze zaplanowana akcja charytatywna uwzględniająca w swoim udziale osoby sławne lub popularne marki zdobędzie wielu odbiorców i jednocześnie darczyńców. Jak zgrabnie łączyć dobroczynność i PR, aby całość była spójna z nieustannie budowanym wizerunkiem?

1 sierpnia 2018

Wiarygodność marki - jak budować wizerunek eksperta?

Zakładając działalność, należy od początku pracować nad budowaniem odpowiedniego wizerunku. Wiarygodność marki może okazać się kluczową kwestią dla klienta podejmującego decyzję zakupową. Poznaj skuteczne metody budowania wizerunku i zaufania wobec marki.

9 marca 2018

Wizerunek firmy i jej tożsamość – dlaczego są takie ważne?

Wizerunek firmy bądź marki oraz jej tożsamość mają duży wpływ na sukces biznesowy przedsiębiorstwa wśród konkurencji. Dlaczego warto wiedzieć, czym różnią się wizerunek i tożsamość firmy? Na co mają wpływ i jak dbać o oba te aspekty? Sprawdź w artykule.

2 marca 2018

Strona Praca i kariera - dlaczego warto ją mieć?

Strona Praca i kariera jest bardzo ważna w budowaniu marki pracodawcy. Jak powinna wyglądać, aby została zapamiętana? Dlaczego firmy powinny szczególnie dbać o tę stronę i warto na niej zawrzeć? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat.

26 lutego 2018

Wizerunek firmy - co się na niego składa?

Budowanie wizerunku firmy jest procesem, który wymaga stałego i konsekwentnego działania. Jakie elementy składają się na wizerunek firmy? Jak wybrać nazwę dla firmy oraz jej logo? Jaka powinna być domena firmy? W artykule odpowiadamy na wszystkie pytania.

21 grudnia 2017

Jak kształtować wizerunek firmy w internecie?

Prowadząc działalność gospodarczą, szczególnie związaną ze sprzedażą towarów lub usług, przedsiębiorcy chcą, żeby wiedziało o niej jak najwięcej ludzi. Dowiedz się, co wpływa na wizerunek firmy w internecie i jak go skutecznie kształtować?

14 kwietnia 2017

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów