Poradnik Przedsiębiorcy

Artykuły na temat copywriting

Copywriting - poznaj zawód na miarę XXI wieku

Copywriting - coraz bardziej popularny zawód Copywriting to w ostatnich latach bardzo popularny, ale również bardzo poszukiwany zawód. Dobrze napisane, merytoryczne teksty pomogą wysoko wypozycjonować stronę w wyszukiwarkach internetowych. Przeczytaj, kim jest copywriter i jak nim zostać. czytaj dalej

Copywriter - jakich błędów musi unikać w tworzeniu treści?

Jakich błędów powinien unikać copywriter? Istnieje przekonanie, że copywriter musi mieć lekkie pióro, ale już niekoniecznie władać poprawną polszczyzną. Czy można jednak stworzyć dobry materiał robiąc błędy? Sprawdź, jak pisać dobre teksty i co zainteresuje odbiorcę, a co z pewnością odstraszy? czytaj dalej

Copywriting - na czym polega zawód copywritera?

Copywriting - na czym polega? Czy myślisz o zatrudnieniu copywritera w swojej firmie? Jako freelancera czy raczej regularnego pracownika? Jakie cechy powinna posiadać taka osoba? Przeczytaj artykuł i dowiedz się na czym polega copywriting oraz jak wygląda praca w tym zawodzie. czytaj dalej

Perswazja i manipulacja w copywritingu

Perswazja a manipulacja w reklamie W marketingu ważną kwestią jest sztuka perswazji. Subtelne przekonanie odbiorców do swojej racji wielokrotnie jest mylone ze zwykłą manipulacją. Sprawdź, czym jest perswazja i dlaczego jest tak ważna w copywritingu. Dowiedz się więcej na ten temat! czytaj dalej

Copywriter - w czym może pomóc Twojej firmie?

Copywriter - jak nim zostać? Content marketing to bardzo skuteczna forma reklamy. Firmy prześcigają się w sloganach czy tekstach, którymi chcą zainteresować klientów. Jak jednak tworzyć tyle ciekawych treści? Z pomocą może przyjść copywriter. Ile kosztuje taka współpraca? Sprawdź. czytaj dalej

SEO copywriting, czyli skuteczne treści stron internetowych

Seo copywriting - jak pisać na stronę www? Zawartość strony internetowej ma olbrzymie znaczenie dla jej skutecznego pozycjonowania. Jak zatem przygotować właściwą dla serwisu www treść - zarówno dla odbiorców, jak i robotów Google? Sprawdź, czym jest naprawdę skuteczny SEO copywriting. czytaj dalej

Jak zostać copywriterem - poznaj tajniki zawodu!

Jak zostać copywriterem - umiejętności i wykształcenie Zarówno poszukiwania pierwszej pracy, jak i przebranżowienie bywają trudne. Jednak jeżeli wiemy, czym chcemy się zajmować, warto spełniać marzenia. Jak zostać copywriterem? Przeczytaj artykuł i przekonaj się. czytaj dalej

Copywriting - jakich trików psychologicznych używać?

copywriting - triki psychologiczne Copywriting, mimo że odrobinę niedoceniany, jest niezwykle przydatnym narzędziem, jeśli chodzi o nakłanianie odbiorców do określonych działań. Jak to się dzieje? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj psychologiczne triki, jakich używają corywriterzy! czytaj dalej

Język hipnozy w copywritingu - na czym polega?

Copywriting a język hipnozy Sposób pisania tekstów reklamowych często zależny jest od specyfiki branży, grupy docelowej oraz sytuacji firmy. Odpowiednie stosowanie języka w copywritingu może pomóc osiągnąć pożądane cele. Dowiedz się, na czym polega język hipnozy i jak go stosować! czytaj dalej

Copywriting a content marketing

copywriting Dla wielu osób copywriting i content marketing wydaje się być tym samym. Owszem, oba pojęcia mają ze sobą wiele wspólnego, ale zdecydowanie różnią się od siebie w pewnej kwestii. Jakiej? Dowiesz się tego z naszego artykułu. czytaj dalej