Tło strzałki Strzałka
0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

21 wyników dla tematu: social-media

Artykuły:

Strona internetowa firmy - co powinna zawierać?

Strona internetowa firmy to w dzisiejszych czasach wizytówka i podstawa działań marketingowych. Każdy może w dowolny sposób kształtować jej wygląd graficzny, jednak musimy pamiętać o elementach, które stanowią must have, czyli zakładki kontakt, czy o nas

17 stycznia 2022

Media społecznościowe w e-commerce - czy warto prowadzić Facebook?

Media społecznościowe są nieodłącznym elementem internetu i każdego dnia korzysta z nich coraz więcej osób. Przedsiębiorcy dostrzegli w nich szansę na promocję swoim produktów i usług. Zobacz, dlaczego warto tam być i jak przygotować swoją strategię!

26 marca 2020

Social media jako element promocji marki

Serwis eMarketer podał wyniki badań, z których wynika, że globalne wydatki na reklamę na serwisach społecznościowych dynamicznie rosną. Czy social media to nowy najpopularniejszy kanał reklamy? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej!

17 marca 2020

Media społecznościowe w małej firmie - jak zwiększyć zaangażowanie odbiorców?

Media społecznościowe są miejscem, w którym marki starają się budować wartościowe relacje z klientami i utrzymywać pozytywny wizerunek. W 5 krokach przedstawiamy, jak zwiększyć zaangażowanie odbiorców na popularnych serwisach! Sprawdź!

11 grudnia 2018

Social media - skuteczny sposób na promocję firmy

Promocja firmy jest czynnikiem, który decyduje o jej obecności na rynku. W dobie silnej konkurencji warto zadbać o właściwą komunikację, która nie tylko będzie stanowić reklamę, ale zbuduje więź. Sprawdź, jakie zastosowanie w tej kwestii ma social media!

26 marca 2018

Marketing internetowy - social media w marketingu

Najpotężniejszym na świecie portalem społecznościowym jest Facebook. Platforma ta stanowi dzisiaj jeden z kluczowych kanałów komunikacji między firmami i ich klientami. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak w pełni wykorzystywać social media w marketingu!

14 marca 2018

Jakie kanały social media wpływają na pozycjonowanie stron?

W dzisiejszych czasach, przewagę konkurencją buduje się nie tylko wysoką jakością oferowanych produktów czy usług, ale także marketingiem, szczególnie tym internetowym. Jakie kanały social media wpływają na pozycjonowanie stron? Sprawdź!

22 lutego 2018

Błędy w social media marketingu - jakich działań należy unikać?

Social media to dzisiaj jeden z głównych kanałów komunikacji między firmą a jej klientami. Stąd tak ważna jest strategia działania w serwisach społecznościowych. Dowiedz się, jakie są najczęstsze błędy w social media marketingu i jak ich uniknąć!

5 stycznia 2018

Social media, czyli promocja firmy w mediach społecznościowych

Wydawać się może, że w dzisiejszych czasach profil firmy w social mediach jest niezbędny. Jakie korzyści niesie ze sobą taki krok? Czy social media mogą być zagrożeniem? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi na te oraz inne pytania!

5 stycznia 2018

Marketing zintegrowany - wszystko, co należy o nim wiedzieć

Czym jest marketing zintegrowany? Jakie działania reklamowe obejmuje ten rodzaj marketingu i który z kanałów promocji firmy może okazać się najbardziej skuteczny? Jakie korzyści może przynieść Twojej marce? Odpowiedzi znajdziesz w artykule.

19 października 2017

Social Media - marketing społecznościowy to przyszłość?

Dzisiaj, aby marka zaistniała w internecie, powinna wykorzystywać social media marketing. To zdecydowanie podstawowa forma promocji firmy. Gdzie najlepiej prowadzić profil? Jak to robić, aby działania były skuteczne? Przeczytaj w artykule.

16 marca 2017

Social media w e-commerce - czy są niezbędne?

Wykorzystaj social media w e-commerce do promowania swojej firmy. Dowiedz się, jak odpowiednio korzystać z mediów społecznościowych aby zwiększyć rozpoznawalność swojej firmy w sieci! Zobacz, co możesz dzięki temu zyskać.

25 września 2016

Facebook - najważniejsze zasady prowadzenia profilu

Facebook może być oknem na świat i źródłem klientów dla wielu przedsiębiorców. Muszą oni jednak podporządkować się pewnym zasadom prowadzenia profilu. Jakie to są reguły? Przeczytaj nasze opracowanie i dowiedz się więcej na ten temat!

25 września 2016

Social media dla firm - czy są niezbędne?

Skokowo rosnąca popularność social media nie pozostawia wyboru - korzystanie z nich to dla biznesu rzecz obowiązkowa. Serwisy tego typu odwiedzają miliony Polaków, którzy są potencjalnymi klientami firm z większości gałęzi gospodarki. Dowiedz się więcej!

25 września 2016

Media społecznościowe - trend na lata, czy tylko kilka sezonów?

Media społecznościowe to obecnie potęga. Są najczęściej odwiedzanymi stronami internetowymi, ośrodkiem życia społecznego, handlu internetowego i marketingu. Czy przenoszenie się życia towarzyskiego i gospodarczego do sieci to trwała tendencja?

25 września 2016

Umarłe strony internetowe

Miejsca, bez których im współcześni nie wyobrażali sobie cyberprzestrzeni, tak jak my obecnie nie wyobrażamy jej sobie bez Facebooka czy Google. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, które strony internetowe już nie istnieją.

25 września 2016

Copywriting a content marketing

Dla wielu osób copywriting i content marketing wydaje się być tym samym. Owszem, oba pojęcia mają ze sobą wiele wspólnego, ale zdecydowanie różnią się od siebie w pewnej kwestii. Jakiej? Dowiesz się tego z naszego artykułu.

25 września 2016

Firma w social media. Metoda promocji (nie) dla każdego?

Jeśli nie ma cię w social media – nie istniejesz. Powiedzenie dobrze znane i poniekąd prawdziwe, choć dla niektórych amatorów internetu i nowinek technologicznych wciąż niezrozumiałe. Sprawdź, do czego tak naprawdę służą social media!

25 września 2016

Social media jako nowoczesne narzędzie w rekrutacji

Każdego dnia powiększa się liczba użytkowników portali społecznościowych. Nic więc dziwnego, że przedsiębiorcy zaczęli wykorzystywać social media w reklamie, a także w rekrutacji nowych pracowników. Jak to działa i jakie ma zalety? Dowiedz się!

15 czerwca 2016

Europejskie social media - gdzie są najpopularniejsze?

Strona internetowa to wciąż najpopularniejsze narzędzie w e-marketingu - tak wynika z najnowszego badania Eurostatu. Trzydzieści procent europejskich firm korzysta z przynajmniej jednego z social media, a tylko osiem wypracowało osobną politykę.

27 grudnia 2013

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów