Tło strzałki Strzałka
0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Marketing internetowy

Badania marketingowe - charakterystyka i rodzaje cz. I

Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii marketing nieustannie zmienia swoje oblicze. Powstają nowe kanały komunikacji i narzędzia do ich testowania oraz badania. Dowiedz się, czemu dokładnie służą badania marketingowe oraz jakie są ich rodzaje.

27 maja 2020

Marketing internetowy

Badania marketingowe - charakterystyka i rodzaje cz. II

Właściwie dobrana grupa docelowa odbiorców naszych produktów stanowi ważny element strategii marketingowej i bezpośrednio wpływa na sprzedaż. Dowiedz się, jak dobrać target dla swojej firmy i jak mogą Ci w tym pomóc badania marketingowe!

8 lipca 2019

Marketing internetowy

Charakterystyka i rodzaje badań marketingowych cz. III

Ten rozdział naszego cyklu omawiającego badania marketingowe poświęcamy badaniom jakościowych, które przy odpowiednim ich zaprojektowaniu, okazują się być znacznie skuteczniejsze od badań ilościowych. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej.

18 kwietnia 2021

Marketing internetowy

Segmentacja rynku - wzorce i procedury cz. I

Segmentacja rynku pozwala spośród grupy wszystkich potencjalnych klientów firmy wybrać takie segmenty, do których można kierować precyzyjnie dopasowane komunikaty reklamowe. Dowiedz się, na czym polegają wzorce i procedury segmentacji rynku.

10 maja 2022

Marketing internetowy

Segmentacja rynku - wzorce i procedury cz. II

W poprzednich częściach cyklu koncentrowaliśmy się na kwestiach teoretycznych procesu segmentacji. W tej części zostanie omówiona segmentacja w odniesieniu do właściwej strategii marketingowej. Dowiedz się, jak w praktyce dokonać segmentacji!

24 listopada 2020

Marketing internetowy

Segmentacja rynku - strategia marketingowa cz. III

Omawiana w naszym cyklu segmentacja rynku bezpośrednio związana jest ze strategią marketingową danej firmy. Dowiedz się, czym jest strategia marketingowa, jak ją stworzyć oraz jakie znaczenie przy jej powstawaniu mają badania marketingowe.

4 czerwca 2019

Marketing internetowy

Badania produktów cz. I

Badania marketingowe skoncentrowane na badaniu produktu pozwalają na precyzyjne uzyskanie informacji na temat potrzeb, preferencji i oczekiwań klientów danej firmy. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak wyglądają badania marketingowe w praktyce!

31 maja 2020

Marketing internetowy

Badania produktów cz. II

Badania produktów powinny być dla przedsiębiorcy jednym z priorytetów - dają one obraz tego, czego oczekują odbiorcy danej marki. W dalszej perspektywie pomagają one dopasować produkt do potrzeb klientów. Dowiedz się więcej o marketingowych badaniach pro

10 stycznia 2019

Marketing internetowy

Metody prognozowania popytu w badaniach marketingowych

Metody prognozowania popytu, jako ważna część badań marketingowych, powinny być dla przedsiębiorcy jednym z najważniejszych etapów na drodze powiększania sprzedaży. Prześledźmy pojęcie prognozowania popytu oraz najważniejsze metody jego przewidywania.

4 marca 2021

Marketing internetowy

Badania marketingowe najskuteczniejszych form reklamy w Internecie cz. I

Kolejna część cyklu porusza temat reklamy w internecie, która oczywiście jest nieodłączną częścią marketingu internetowego. Przedstawiamy reklamy, które powinna uwzględnić każda firma, planująca rozpoczęcie kampanii marketingowej w sieci.

29 marca 2021

Marketing internetowy

Badania marketingowe najskuteczniejszych form reklamy w Internecie cz. II

W kolejnej części cyklu, którego tematem są badania marketingowe, koncentrujemy się na badaniach wybranych form reklamy w internecie. Omówimy metody badania skuteczności SEO, kampanii mailingowych oraz reklam banerowych. Dowiedz się więcej.

27 listopada 2020

Marketing internetowy

Wywiad marketingowy cz. I

Jedną z wielu metod badawczych stosowanych w badaniach marketingowych jest wywiad marketingowy. W najnowszej części naszego poradnika o e-marketingu prezentujemy charakterystykę oraz rodzaje tej techniki badawczej. Dowiedz się więcej.

7 listopada 2019

Marketing internetowy

Wywiad marketingowy cz. II

Jeśli przeprowadzasz badania rynku warto wziąć pod uwagę takie narzędzie, jak wywiad marketingowy. Posiada on kilka form, zatem jaka będzie najlepsza dla Twojej marki? Która przyniesie Ci najwięcej informacji o konsumentach? Przeczytaj w artykule.

2 czerwca 2019

Marketing internetowy

Reklama internetowa w świetle prawa cz. I

Reklama internetowa to atrakcyjny sposób promocji dla wielu firm. Już po kilku latach od wprowadzenia zdominowała ona tradycyjne nośniki reklamy. Jednak jak ten rodzaj promocji wygląda w świetle prawa? Na co należy zwrócić szczególną uwagę? Sprawdź.

22 czerwca 2020

Marketing internetowy

Reklama internetowa w świetle prawa cz. II

Kończąc rozważania dotyczące takich środków jak reklama internetowa w świetle prawa, nie można nie zatrzymać się przy reklamie porównawczej. Ta właśnie forma reklamy zarówno w mediach tradycyjnych, jak i w Internecie wywołuje największe kontrowersje.

22 czerwca 2020

Marketing internetowy

Studium przypadków

Studium przypadków (z ang. case studies) należy do nieco zapomnianych, ale wciąż skutecznych metod badawczych. Może wiązać się z olbrzymim wydatkiem, choć jak pokażemy na przykładzie, dobrze przemyślane może przynieść firmie niemałe zyski.

24 czerwca 2019

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów