0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Infolinia dla małych firm. Korzyści z posiadania podstawowych funkcjonalności, o których nie miałeś pojęcia

Wielkość tekstu:

Jesteś właścicielem jednoosobowej działalności gospodarczej lub małej firmy, w której zatrudniasz kilka osób? Na pewno nie interesowałeś się tematem nowoczesnych rozwiązań telekomunikacyjnych, bo masz przekonanie, że Ty lub Twoi pracownicy świetnie sobie radzą. Przecież jesteś małą firmą - po co Ci infolinia? No właśnie, jeśli firma nie zatrudnia pracowników lub dosłownie kilku, to często zastanawia się nad sensem posiadania infolinii, ponieważ wiele jej funkcji dotyczy relacji wewnątrzorganizacyjnych i kwestii pracowniczych. Niemniej jednak, istnieje kilka powodów, dla których nawet firma bez zatrudnionych pracowników może rozważyć posiadanie infolinii.

Infolinia dla małych firm - w czym może pomóc?

Infolinia w małej firmie może służyć jako punkt kontaktowy dla klientów, kontrahentów lub innych zainteresowanych stron. Działy obsługi klienta są często integrowane z infolinią, co umożliwia szybką odpowiedź na pytania, uwagi lub problemy klientów. Nawet jeśli firma nie ma pracowników, mogą występować sytuacje, w których istnieje potrzeba rozwiązania problemów lub udzielenia informacji. Infolinia może stanowić skuteczny sposób obsługi zapytań lub kłopotów, zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych.

infolinia dla małych firm

Jeśli firma prowadzi działalność handlową lub oferuje produkty, infolinia może być wykorzystywana do przyjmowania zamówień, udzielania informacji o dostawach i śledzenia statusu zamówień. Infolinia może być używana też do udzielania ogólnych informacji na temat firmy, jej produktów lub usług. Klienci lub zainteresowane strony mogą skorzystać z infolinii, aby uzyskać pomoc w zrozumieniu oferty firmy. Nawet jeśli firma nie zatrudnia pracowników, może wystąpić sytuacja awaryjna, tak jak na przykład problemy z produktami czy usługami. Infolinia może być wykorzystywana do szybkiego reagowania na takie sytuacje i udzielania klientom niezbędnych informacji, ale też w drugą stronę - może służyć jako kanał zbierania opinii i informacji zwrotnej od klientów, co może być cenne dla doskonalenia oferty firmy.

Zastanawiasz się gdzie można zamówić usługę telekomunikacyjną dla firm? Sieć komórkowa lajt mobile w oparciu o wieloletnie doświadczenie swojego operatora Telestrada S.A. wprowadziła do oferty usługę lajtBIZNES PRO, czyli kilka niezbędnych funkcji z myślą o małych firmach i jednoosobowych działalnościach gospodarczych. 

Odwiedź stronę oferty dla biznesu i dowiedz się więcej! 

Korzyści z posiadania infolinii w małej firmie

Choć niektóre funkcje infolinii są związane z obsługą pracowników, istnieje wiele innych możliwości wykorzystania infolinii w kontekście kontaktu z klientami, zarządzania informacjami i reagowania na różne sytuacje biznesowe. Przed wprowadzeniem infolinii warto jednak dokładnie przemyśleć, czy taka usługa jest rzeczywiście potrzebna i jakie cele ma spełniać w kontekście specyfiki danej firmy.

W naszej ocenie infolinia dla małych firm może zapewnić szereg korzyści i funkcjonalności, które przyczyniają się do ogólnego sukcesu i dobrego samopoczucia firmy. Oto kilka powodów, dla których mała firma powinna zastanowić się nad uruchomieniem przynajmniej podstawowych funkcjonalności telekomunikacyjnych:

Zrób dobre pierwsze wrażenie dzięki funkcji komunikatów głosowych

Każdy, kto zadzwoni na Twój numer firmowy, usłyszy profesjonalny komunikat powitalny. Treść komunikatu ustalasz samodzielnie.

100% klientów dodzwoni się do Twojej firmy, a połączenia zostaną uporządkowane

Dzięki funkcji kolejkowania połączeń nie stracisz żadnego połączenia. Dodatkowo, jeżeli nie zatrudniasz pracowników, to Twoi klienci odniosą wrażenie, że czekają na obsługę konsultanta.

Nie trać połączeń po godzinach pracy i ustaw odpowiednie komunikaty

Ustaw komunikat, w którym poinformujesz, że Twoja firma już nie pracuje, a każda próba połączenia zostanie zarejestrowana, więc będziesz mógł oddzwonić do klientów następnego dnia.

Odtwarzaj nagrane rozmowy w dowolnym momencie

Dzięki funkcji nagrywania  połączeń z łatwością będziesz mógł rozwiązywać sytuacje sporne z klientami, ale też wrócić do ustaleń w rozmowie. 

To tylko część funkcji, a wizerunkowo wpływa na profesjonalne postrzeganie firmy przez klienta. Wszystkie wymienione wyżej funkcje możesz mieć w swojej firmie za niewielkie pieniądze od lajt mobile dla biznesu. Zaufaj profesjonalistom w branży telekomunikacyjnej i podnieś standard obsługi klienta w swojej firmie. Infolinię od lajt mobile możesz przetestować przez 30 dni za darmo bez żadnych opłat dodatkowych i zobowiązań. Czy infolinia dla firm lajtBIZNES PRO sprawdzi się w Twojej firmie? Sprawdźmy to!

Artykuł sponsorowany

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów