Marketing internetowy
Google Analytics - możliwości tego narzędzia
Google Analytics to specjalistyczne narzędzie analityczne będące w stanie odpowiedzieć nam na wiele pytań związanych z wybraną witryną internetową. Jak działa? Chcesz zapoznać się z nim bliżej? Zapraszamy do przeczytania naszego artykułu!
20 lipca 2021
Reklama na Facebooku - na co zwrócić uwagę?
Facebook przestał być wyłącznie portalem społecznościowym, na którym tylko monitorujemy aktywność znajomych. Serwis ten pozwala wielu firmom na tworzenie skutecznych i spersonalizowanych kampanii marketingowych. Sprawdź, czym jest reklama na Facebooku!
28 października 2021
SEO - optymalizacja treści i kodu strony internetowej
Właściwe wypozycjonowanie strony internetowej zależy od SEO, czyli optymalizacji treści i kodu strony. Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź, w jaki sposób zoptymalizować kod źródłowy strony oraz poznaj podstawowe języki tworzenia stron internetowych!
29 stycznia 2021
Audyt marketingowy - co to jest i jak go przeprowadzić?
Prowadzisz działania marketingowe, ale nie przynoszą efektów? Aby dowiedzieć się, jakie popełniasz błędy, powinieneś przeprowadzić audyt marketingowy. Dowiedz się, czym dokładnie jest audyt marketingowy i jak go dobrze zaplanować, aby przyniósł efekty.
4 czerwca 2019
Podcasty - czyli posłuchaj o wszystkim!
Podcasty to jeden z wielu elementów content marketingu, który staje się coraz chętniej wykorzystywany przez wiele firm. Czym właściwie są podcasty? Jakie są ich zalety oraz co jest potrzebne do ich stworzenia? Odpowiedzi znajdziesz w artykule.
28 czerwca 2022
Jak zrobić stronę zarabiającą na AdSense?
W e-commerce istnieje wiele skutecznych narzędzi do promocji w internecie. Jednym z nich jest AdSense, który pozwala zarabiać przez wyświetlanie reklam kontekstowych Google na witrynach internetowych użytkownika. Zobacz, jak on działa i ile możesz zyskać.
31 grudnia 2020
Czy warto kupować przedmioty na Allegro?
E-commerce ma wiele gałęzi. Sklepy internetowe, będące filiami sklepów stacjonarnych, samodzielne sklepy internetowe i serwisy aukcyjne, wśród których największe jest zdecydowanie Allegro. Gdzie najlepiej robić zakupy w sieci? Podpowiadamy!
16 lutego 2022
Marketing bezpośredni a zgoda konsumenta
Marketing bezpośredni to znana forma promocji dla wielu firm. Jednak czy wiemy, jakie mogą być konsekwencje prawne działań promocyjnych zaliczających się do tego rodzaju marketingu? Odpowiedź na te i inne pytania znajdziesz w artykule.
18 lutego 2020
Znacznik title w optymalizacji strony internetowej
Optymalizacja stron internetowych jest istotnym elementem podnoszenia pozycji witryny w wynikach wyszukiwania. Optymalizacja najczęściej rozpoczyna się od analizy oraz poprawek znaczników title i description. Sprawdź, czym jest znacznik title!
2 czerwca 2019
Snapchat - co to takiego i do czego służy?
Choć Snapchat nie wydawał się odkrywczym i przyszłościowym portalem społecznościowym, powoli przebija on popularnością wiele innych i starszych social mediów. Na czym polega jego fenomen i jak można go wykorzystać w biznesie? Odpowiadamy w artykule.
19 marca 2022
Co to jest anchor text i jaki ma wpływ na SEO strony?
Czym jest anchor text i jak można go wykorzystać przy pozycjonowaniu strony internetowej? Z pewnością wielu osobom wydaje się, że to fachowa, trudna tematyka i zgłębienie jej przekracza ich możliwości. Nic bardziej mylnego - zapraszamy do lektury.
10 grudnia 2021
Emoji - jak je wykorzystać w marketingu?
Czy sam obraz może sprzedawać? Jak małe ikonki mogą reklamować markę? Czy za pomocą emoji można zbudować jej tożsamość i sprawić, że stanie się bardziej rozpoznawalna? Sprawdź, najlepsze przykłady wykorzystania emoji w komunikacji marketingowej.
5 października 2018
Tworzenie ankiety - to nie takie trudne!
W marketingu kluczem do sukcesu z punktu widzenia budowy efektywnej strategii są badania. Pozwalają określić szanse i zagrożenia oraz osiągnąć sukces danej kampanii. Sprawdź, jak tworzenie ankiety może wpłynąć na skuteczność działań. Dowiedz się więcej!
3 lutego 2021
Najlepsze i najgorsze reklamy w 2016 roku - kto jest na podium?
Niektóre z marek wyjątkowo dobrze radzą sobie z reklamą, jednak są też takie firmy, które nie do końca wiedzą, jak powinien wyglądać ten rodzaj promocji. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jakie były najlepsze i najgorsze reklamy w 2016 roku!
27 grudnia 2019
Wideo marketing jako metoda content marketingu
Jaką rolę w marketingu internetowym pełni wideo marketing? Jakie formy przyjmuje? Do jakiej grupy użytkowników trafia ta forma komunikacji z klientem? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, na czym polega wideo marketing i kto go może stosować.
25 sierpnia 2021