Marketing internetowy
Pinterest – jak działać, żeby zdobyć klientów?
Media społecznościowe to doskonała alternatywa lub uzupełnienie tradycyjnych narzędzi marketingowych. Jednak nie każdy portal jest odpowiedni dla danego typu biznesu. Sprawdź, czy Pinterest jest dla Ciebie i jak możesz z niego skorzystać.
20 lutego 2019
Marketing miejsc - miasto na sprzedaż od zaraz
Miasta też się promują - zobacz strategie marketingowe polskich metropolii! Poznaj marketing miejsc, koncepcję, w której podmiotem działań reklamowych jest konkretny obszar na mapie. Zobacz na przykładach, czym jest taka forma działań marketingowych.
29 stycznia 2020
Google Analytics - możliwości tego narzędzia
Google Analytics to specjalistyczne narzędzie analityczne będące w stanie odpowiedzieć nam na wiele pytań związanych z wybraną witryną internetową. Jak działa? Chcesz zapoznać się z nim bliżej? Zapraszamy do przeczytania naszego artykułu!
20 lipca 2021
Reklama na Facebooku - na co zwrócić uwagę?
Facebook przestał być wyłącznie portalem społecznościowym, na którym tylko monitorujemy aktywność znajomych. Serwis ten pozwala wielu firmom na tworzenie skutecznych i spersonalizowanych kampanii marketingowych. Sprawdź, czym jest reklama na Facebooku!
28 października 2021
SEO - optymalizacja treści i kodu strony internetowej
Właściwe wypozycjonowanie strony internetowej zależy od SEO, czyli optymalizacji treści i kodu strony. Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź, w jaki sposób zoptymalizować kod źródłowy strony oraz poznaj podstawowe języki tworzenia stron internetowych!
29 stycznia 2021
Audyt marketingowy - co to jest i jak go przeprowadzić?
Prowadzisz działania marketingowe, ale nie przynoszą efektów? Aby dowiedzieć się, jakie popełniasz błędy, powinieneś przeprowadzić audyt marketingowy. Dowiedz się, czym dokładnie jest audyt marketingowy i jak go dobrze zaplanować, aby przyniósł efekty.
4 czerwca 2019
Podcasty - czyli posłuchaj o wszystkim!
Podcasty to jeden z wielu elementów content marketingu, który staje się coraz chętniej wykorzystywany przez wiele firm. Czym właściwie są podcasty? Jakie są ich zalety oraz co jest potrzebne do ich stworzenia? Odpowiedzi znajdziesz w artykule.
28 czerwca 2022
Jak zrobić stronę zarabiającą na AdSense?
W e-commerce istnieje wiele skutecznych narzędzi do promocji w internecie. Jednym z nich jest AdSense, który pozwala zarabiać przez wyświetlanie reklam kontekstowych Google na witrynach internetowych użytkownika. Zobacz, jak on działa i ile możesz zyskać.
31 grudnia 2020
Czy warto kupować przedmioty na Allegro?
E-commerce ma wiele gałęzi. Sklepy internetowe, będące filiami sklepów stacjonarnych, samodzielne sklepy internetowe i serwisy aukcyjne, wśród których największe jest zdecydowanie Allegro. Gdzie najlepiej robić zakupy w sieci? Podpowiadamy!
16 lutego 2022
Marketing bezpośredni a zgoda konsumenta
Marketing bezpośredni to znana forma promocji dla wielu firm. Jednak czy wiemy, jakie mogą być konsekwencje prawne działań promocyjnych zaliczających się do tego rodzaju marketingu? Odpowiedź na te i inne pytania znajdziesz w artykule.
18 lutego 2020
Znacznik title w optymalizacji strony internetowej
Optymalizacja stron internetowych jest istotnym elementem podnoszenia pozycji witryny w wynikach wyszukiwania. Optymalizacja najczęściej rozpoczyna się od analizy oraz poprawek znaczników title i description. Sprawdź, czym jest znacznik title!
2 czerwca 2019
Snapchat - co to takiego i do czego służy?
Choć Snapchat nie wydawał się odkrywczym i przyszłościowym portalem społecznościowym, powoli przebija on popularnością wiele innych i starszych social mediów. Na czym polega jego fenomen i jak można go wykorzystać w biznesie? Odpowiadamy w artykule.
19 marca 2022
Co to jest anchor text i jaki ma wpływ na SEO strony?
Czym jest anchor text i jak można go wykorzystać przy pozycjonowaniu strony internetowej? Z pewnością wielu osobom wydaje się, że to fachowa, trudna tematyka i zgłębienie jej przekracza ich możliwości. Nic bardziej mylnego - zapraszamy do lektury.
10 grudnia 2021
Emoji - jak je wykorzystać w marketingu?
Czy sam obraz może sprzedawać? Jak małe ikonki mogą reklamować markę? Czy za pomocą emoji można zbudować jej tożsamość i sprawić, że stanie się bardziej rozpoznawalna? Sprawdź, najlepsze przykłady wykorzystania emoji w komunikacji marketingowej.
5 października 2018
Tworzenie ankiety - to nie takie trudne!
W marketingu kluczem do sukcesu z punktu widzenia budowy efektywnej strategii są badania. Pozwalają określić szanse i zagrożenia oraz osiągnąć sukces danej kampanii. Sprawdź, jak tworzenie ankiety może wpłynąć na skuteczność działań. Dowiedz się więcej!
3 lutego 2021