Marketing internetowy
Pozycjonowanie sklepu internetowego sposobem na większą sprzedaż
Dlaczego klienci wybierają daną stronę internetową, a z innej szybko rezygnują? Niektórzy klienci zwracają uwagę na np. reklamy, inni zaczynają od wyszukiwarki. Sprawdź na czym polega i jak pomaga w sprzedaży pozycjonowanie sklepu internetowego.
10 marca 2022
Jak zdobyć nowych klientów? Sprzedaż na Allegro dźwignią podczas kryzysu
Na pewno każdy użytkownik internetu wie, czym jest platforma aukcyjna Allegro. Jeżeli jesteś przedsiębiorcą, który ma swój sklep internetowy, a nie posiadasz konta na Allegro - najwyższy czas to zmienić i rozpocząć sprzedaż na Allegro. Przeczytaj!
8 sierpnia 2022
Automatyzacja sprzedaży na Allegro zamiast prowadzenia sklepu online
Rodzimi sprzedawcy internetowi muszą mierzyć się z wieloma trudnościami, związanymi z prowadzeniem e-biznesu. Automatyzacja sprzedaży na największej internetowej platformie transakcyjnej w kraju to potencjalne remedium na ich problemy.
18 maja 2022
Jak tworzyć content? 12 narzędzi skutecznego content marketera
O tym, że „content is king” wie każdy przedsiębiorca, który odniósł sukces w e-biznesie. Dowiedz się, jakich sprytnych narzędzi używają specjaliści content marketingu i jak tworzyć content, który zainteresuje czytelników. Więcej informacji – w artykule.
11 grudnia 2021
Design Thinking, czyli jak badać potrzeby klienta i zyskać przewagę na rynku
Dobre produkty i usługi to takie, które rozwiązują problemy użytkowników. Dlatego w biznesie tak ważna jest wiedza o tym, jak badać potrzeby klienta. Sprawdź, jak wykorzystywać współczesne metody projektowe i realizować trafione inwestycje.
8 kwietnia 2022
Płynna rozmowa wpłynie na relacje z klientem?
Telefoniczna obsługa klienta to jedna z najtrudniejszych, a jednocześnie najszybszych form komunikacji z klientem. Jej minusem jest brak bezpośredniego kontaktu z rozmówcą. Sprawdź, czy płynna rozmowa to jeden z elementów wpływających na relację.
25 czerwca 2022
Not provided przy wynikach zapytań - o co chodzi?
Po kliknięciu w link lub anchor text zamiast informacji pojawia się hasło Not provided? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, dlaczego Google szyfruje dane dotyczącej wejść na stronę internetową z ruchu organicznego, a także kto i dlaczego z tym walczy!
17 kwietnia 2020
Bezpieczeństwo w sieci - jak chronić dane?
Obecnie przestępcy na wiele sposobów mogą zdobyć nasze prywatne dane. Dlatego też każda osoba powinna zadbać o odpowiednie nawyki i narzędzia umożliwiające ochronę przed cyberprzestępcami. Sprawdź, w jaki sposób można polepszyć bezpieczeństwo w sieci!
17 kwietnia 2020
Odpowiedzialność społeczna i przedsiębiorca
Na czym powinny opierać się relacje przedsiębiorstwa ze otoczeniem? Czy jednostronna komunikacja firma-klient ma jeszcze dzisiaj rację bytu? Dowiedz się, czy odpowiedzialność społeczna to także cecha podatników prowadzących działalność gospodarczą!
30 kwietnia 2020
Szybkość ładowania strony - nie bez znaczenia dla SEO
Prowadząc serwis internetowy musisz pamiętać, że jednym z ważniejszych elementów jest szybkość ładowania strony. Nie tylko zachęca użytkowników do ponownych odwiedzin, ale również jest przyjazna dla SEO. Sprawdź, co wpływa na szybkość działania witryny.
26 marca 2020
Responsywny e-mail marketing dla urządzeń mobilnych
Wraz ze wzrostem popularności urządzeń mobilnych, wzrosło zapotrzebowanie na responsywne strony internetowe. Jak powinien wyglądać skuteczny responsywny e-mail marketing, aby mógł sprostać wymaganiom użytkowników tabletów i smartfonów? Sprawdź w artykule!
25 czerwca 2022
Outsourcing e-mail marketingu jako skuteczne działanie w sieci
Czy e-mail marketing jest skuteczny? Czy opłaca się w nim stosować outsourcing? To tylko niektóre pytania, które z pewnością zadaje sobie wielu przedsiębiorców. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się na czym polega outsourcing e-mail marketingu!
25 czerwca 2022
E-mail marketing - podstawowe zasady skutecznego działania!
Szukasz przepisu na naprawdę skuteczny e-mail marketing? Zapoznaj się z naszymi praktycznymi wskazówkami, które pomogą w stworzeniu efektywnego przekazu marketingowego. Dowiedz się, jak efektywnie wykorzystać pieniądze na tego rodzaju działania!
25 czerwca 2022
Długi ogon i SEO - ile mają ze sobą wspólnego?
Długi ogon jest jednym z wielu narzędzi stosowanych w marketingu internetowym. Prowadząc stronę internetową, warto poznać bliżej zasady jego wykorzystywania oraz płynące korzyści. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na temat long tail oraz SEO!
25 czerwca 2022
Opis strony - description – jakie ma znaczenie dla Google?
Tworząc stronę internetową chcemy, aby zajmowała ona wysokie miejsce w wyszukiwarce internetowej. Jednym z kluczowych elementów pozycjonowania jest opis strony - description. Dowiedz się, jaki wpływ na SEO ma ten znacznik. Sprawdź, gdzie można go znaleźć!
25 czerwca 2022