Marketing internetowy
Opinia klientów e-sklepu, czyli pozycja Twojego biznesu w ich rękach
Opinia klientów e-sklepu to jeden z najważniejszych czynników, który wpływa na doskonalenie Twojej oferty oraz budowanie stabilnej marki. Sprawdź, jak możesz dowiedzieć się, co sądzą klienci i z jakich narzędzi możesz korzystać, aby badać ich opinie.
26 marca 2020
Media społecznościowe w e-commerce - czy warto prowadzić Facebook?
Media społecznościowe są nieodłącznym elementem internetu i każdego dnia korzysta z nich coraz więcej osób. Przedsiębiorcy dostrzegli w nich szansę na promocję swoim produktów i usług. Zobacz, dlaczego warto tam być i jak przygotować swoją strategię!
25 czerwca 2022
Skuteczna sprzedaż to sukces w sprzedaży. Wykorzystaj swój potencjał!
Sprawdź, dlaczego sprzedaż przez internet zyskuje coraz większa popularność i co wpływa na jej efektywność. Poznaj kilka cennych porad na temat tego co zrobić, aby skuteczna sprzedaż zagościła w Twoim biznesie dzięki działalności w świecie online.
25 czerwca 2022
Serwis tematyczny - pomoc w pozyskaniu dodatkowych klientów online
Serwis tematyczny, związany z prowadzonym sklepem internetowym, jest jednym ze środków zwiększających zainteresowanie sklepem. Jest to pomysł na budowanie wizerunku, reklamę oraz pokazania swojej osoby w roli eksperta danej dziedziny. Dowiedz się więcej!
17 stycznia 2022
Kampanie remarketingowe to doskonały sposób na zwiększenie sprzedaży
Przedsiębiorca, który prowadzi sklep internetowy z pewnością niejednokrotnie spotkał się z taką sytuacją, że klienci odwiedzający stronę nie powracają do niej. Sposobem na taki stan rzeczy są liczne kampanie remarketingowe. Przeczytaj nasz artykuł!
18 marca 2022
Badania statystyczne w marketingu internetowym cz. III
W poprzednich dwóch częściach omówione zostały rodzaje badań statystycznych wraz z ich ogólna charakterystyką. W tym artykule przedstawiamy na konkretnym przykładzie, jak w praktyce wyglądają badania statystyczne i jak je odpowiednio przeprowadzić.
23 października 2020
System WordPress - jak zlikwidować spam na blogu?
System Wordpress jest świetnym narzędziem do publikowania treści, jednak korzystając z niego możemy natknąć się na problemy, które mogą utrudnić nam pracę. Jednym z najczęściej spotykanych są niechciane komentarze, czyli spam. Sprawdź, jak się ich pozbyć!
25 marca 2020
Web usability - użyteczna strona internetowa
Strona www powstaje w konkretnym celu. Witryny firmowe budują wizerunek przedsiębiorstwa, stanowią jego wizytówkę czy nawet służą do sprzedaży produktów lub usług. Dowiedz się, czym jest web usability i jak może pomóc serwisowi www spełniać swoje zadanie.
25 czerwca 2022
System WordPress od lat liderem wśród CMS
System WordPress, czyli nowoczesna platforma publikacyjna, jest postrzegany jako najprostszy sposób na tworzenie darmowych stron www bądź blogów. Dowiedz się, dlaczego program został wybrany przez setki milionów użytkowników na całym świecie!
25 marca 2020
Voice mailing - niech twoi klienci usłyszą o interesującej ofercie!
Czy mailing głosowy może zapewnić skuteczną reklamę Twojemu produktowi? Czym jest voice mailing, jak sprawić, by klient się nim zainteresował i jak zbudować komunikat? Przeczytaj nasz artykuł, poznaj odpowiedzi na pytania i dowiedz się więcej!
25 marca 2020
Teksty SEO – czy dalej są ważne przy prowadzeniu strony?
Czy tworzone przez copywriterów teksty SEO realnie pomagają w zwiększeniu ruchu na stronie? Czy nadal są ważne przy tworzeniu stron internetowych? Jak je prawidłowo tworzyć? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi na te i inne pytania!
25 czerwca 2022
Współczynnik efektywności w content marketingu
Content marketing to strategia polegająca na pozyskiwaniu potencjalnych klientów poprzez publikowanie atrakcyjnych i wartościowych treści. Czy można w tej strategii wyznaczyć współczynnik efektywności? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej.
26 marca 2020
Współczynnik odrzuceń - co powinieneś o nim wiedzieć?
Czym właściwie jest współczynnik odrzuceń? Do czego służy i na co wpływa? Czy współczynnik odrzuceń to jest to samo co współczynnik wyjścia i czy może się on przydać w twojej firmie? Na te i wiele innych pytań odpowiedź znajdziesz w artykule.
25 czerwca 2022
Marketing internetowy - czy znasz mity z nim związane?
Marketing internetowy nie zawsze jest działaniem dobrze odbieranym przez jego odbiorców. W artykule przedstawiamy najpopularniejsze mity marketingu internetowego, którym warto się bliżej przyjrzeć. Przeczytaj artykuł i dowiedz się na ten temat więcej!
25 marca 2020
Marketing szeptany - czy ma jeszcze sens?
Sprawdź, czym jest marketing szeptany oraz czy jest nadal skuteczne narzędzie w rękach marketingowców? Czy w świecie nasyconym licznymi przekazami reklamowymi taka forma marketingu ma jeszcze sens, czy jest ona zupełnie bezcelowym działaniem?
18 marca 2022