0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Marketing internetowy

Marketing internetowy

Język korzyści - czyli jak mówić, żeby sprzedać?

Kiedy opisujemy produkt lub usługę powinniśmy zwrócić szczególną uwagę na to, w jaki sposób to robimy. Od tego bowiem zależy, czy klient zdecyduje się na zakup czy nie. Poznaj język korzyści, który pomoże Ci lepiej zaprezentować swoją ofertę.

17 stycznia 2022

Marketing internetowy

Jak skrócić czas ładowania strony internetowej?

Czas ładowania strony internetowej ma wpływ ilość jej odwiedzin oraz pozycje w wynikach wyszukiwania Google. Z tego względu ważne jest by czas, w którym się ładuje był możliwe jak najkrótszy. Zobacz, jak szybko ładuje się Twoja strona i zoptymalizuj czas!

29 października 2021

Marketing internetowy

Jak zaprojektować skuteczny landing page?

Dobrze zaprojektowany landing page będzie korzystnie przekładał się na konwersję strony internetowej, ale by spełniał swoje zadanie musi być odpowiednio zaprojektowany. Czy wiesz jakie czynniki wpływają na dobrze zaprojektowany landing? Przeczytaj!

25 czerwca 2022

Marketing internetowy

Co to jest marketing szeptany?

Marketing szeptany to przydatne i skuteczne narzędzie marketingowe służące rozprzestrzenianiu dobrego wizerunku marki za pomocą dzieleniu się pochlebnymi opiniami na łamach for internetowych. Jak wykorzystać marketing szeptany w swojej firmie? Przeczytaj!

25 lipca 2022

Marketing internetowy

Marketing społecznościowy - jak nim zarządzać?

Media społecznościowe, jeśli zostaną wykorzystane w odpowiedni sposób mogą być znakomitym sposobem do promocji i reklamy firmy. Czy wiesz, czym jest marketing społecznościowy, jakie portale najlepiej wykorzystać w marketingu i jak ich używać? Przeczytaj!

25 czerwca 2022

Marketing internetowy

Dobór słów kluczowych - jak dobrać słowa kluczowe do pozycjonowania?

Jeśli chcesz w pełni wykorzystać potencjał treści na Twojej stronie oraz wzmocnić pozycjonowanie witryny w rankingach Google musisz zwrócić uwagę na dobór słów kluczowych do zamieszczanych treści oraz panujących trendów. Jak dobierać słowa kluczowe?

25 czerwca 2022

Marketing internetowy

Jak napisać dobry tekst reklamowy dla Google Ads?

Dobry tekst reklamy oraz nagłówek w Google Ads to szansa na zainteresowanie użytkownika tym, co chcesz mu zaproponować. Na tej podstawie, podejmuje decyzję, czy odwiedzi Twoją stronę internetową. Jak napisać dobry tekst reklamowy dla Google Ads? Sprawdź!

1 czerwca 2022

Marketing internetowy

Język korzyści i język straty, czyli skuteczne sposoby komunikacji marketingowej

Język korzyści i język straty to skuteczne formy komunikacji. Zamiast mówić o produkcie (czyli o cechach jakie posiada), mówimy o odbiorcy (czyli, co zyska dana osoba korzystając z tego produktu lub co straci, jeśli się na niego nie zdecyduje). Sprawdź!

10 marca 2022

Marketing internetowy

Linki sponsorowane – czy są zgodne z prawem?

Linki sponsorowane nie mają swojej jednoznacznej regulacji prawnej. Czy zatem należy uznać je za niezgodne z prawem? Przeczytaj artykuł i dowiedz się kiedy linki sponsorowane są legalne i jak je stosować, aby nie naruszyć regulacji prawnych!

1 czerwca 2022

Marketing internetowy

Jaką długość ma idealny tekst do internetu?

Idealny tekst do internetu musi spełniać pewne kryteria, które pomogą wpłynąć na jego lepszy odbiór. Dobry tekst powinien posiadać odpowiednią długość oraz być zoptymalizowany, by przykuwać i utrzymywać uwagę czytelnika. Przeczytaj i dowiedz się więcej!

11 stycznia 2022

Marketing internetowy

Marketing wirusowy - jak wykorzystać virale

Odpowiednio wdrożona strategia marketingowa oparta na marketingu wirusowym może być skutecznym narzędziem w promocji Twojej firmy. Marketing wirusowy skupia się na jak najszybszym rozprzestrzenieniu się konkretnej treści. Jak go wykorzystać? Dowiedz się!

1 czerwca 2022

Marketing internetowy

Komunikacja wizualna w mediach cyfrowych

Komunikacja wizualna to komunikacja poprzez obraz. Informacje przekazanie są w formie wizualnej między nadawcą a odbiorcą. Wraz z rozwojem technologii, wzrasta znaczenie komunikatów wizualnych oraz wykorzystania ich w kreowaniu wizerunku marki.

18 marca 2022

Marketing internetowy

Marketing w dobie Adblocków

Ogromną popularnością cieszą się w Polsce Adblocki. Są to najczęściej rozszerzenia pobierane w danej przeglądarce, które blokują pojawianie się reklam podczas przeglądania stron internetowych. Mają one wpływ na marketing internetowy. Dowiedz się więcej!

7 kwietnia 2022

Marketing internetowy

Pozycjonowanie stron internetowych

Pozycjonowanie stron internetowych to działania poprawiające widoczność naszej strony w Internecie. Jest to ważny element działalności marketingowej, dlatego też dobrze jest opracować strategię pozycjonowania strony.

9 września 2021

Marketing internetowy

Jak pozycjonowanie stron internetowych zmieni oblicze firmy? Oto wszystkie zalety SEO!

Pozycjonowanie stron internetowych umożliwia poprawę widoczności Twoich witryn w wynikach wyszukiwania, dzięki czemu Twoi potencjalni klienci mogą łatwiej do Ciebie trafić. SEO ma wiele zalet, zarówno finansowych, jak i wizerunkowych. Poznaj je bliżej!

20 marca 2022

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów