Marketing internetowy
Dobór słów kluczowych - jak dobrać słowa kluczowe do pozycjonowania?
Jeśli chcesz w pełni wykorzystać potencjał treści na Twojej stronie oraz wzmocnić pozycjonowanie witryny w rankingach Google musisz zwrócić uwagę na dobór słów kluczowych do zamieszczanych treści oraz panujących trendów. Jak dobierać słowa kluczowe?
25 czerwca 2022
Jak napisać dobry tekst reklamowy dla Google Ads?
Dobry tekst reklamy oraz nagłówek w Google Ads to szansa na zainteresowanie użytkownika tym, co chcesz mu zaproponować. Na tej podstawie, podejmuje decyzję, czy odwiedzi Twoją stronę internetową. Jak napisać dobry tekst reklamowy dla Google Ads? Sprawdź!
1 czerwca 2022
Język korzyści i język straty, czyli skuteczne sposoby komunikacji marketingowej
Język korzyści i język straty to skuteczne formy komunikacji. Zamiast mówić o produkcie (czyli o cechach jakie posiada), mówimy o odbiorcy (czyli, co zyska dana osoba korzystając z tego produktu lub co straci, jeśli się na niego nie zdecyduje). Sprawdź!
10 marca 2022
Linki sponsorowane – czy są zgodne z prawem?
Linki sponsorowane nie mają swojej jednoznacznej regulacji prawnej. Czy zatem należy uznać je za niezgodne z prawem? Przeczytaj artykuł i dowiedz się kiedy linki sponsorowane są legalne i jak je stosować, aby nie naruszyć regulacji prawnych!
1 czerwca 2022
Jaką długość ma idealny tekst do internetu?
Idealny tekst do internetu musi spełniać pewne kryteria, które pomogą wpłynąć na jego lepszy odbiór. Dobry tekst powinien posiadać odpowiednią długość oraz być zoptymalizowany, by przykuwać i utrzymywać uwagę czytelnika. Przeczytaj i dowiedz się więcej!
11 stycznia 2022
Marketing wirusowy - jak wykorzystać virale
Odpowiednio wdrożona strategia marketingowa oparta na marketingu wirusowym może być skutecznym narzędziem w promocji Twojej firmy. Marketing wirusowy skupia się na jak najszybszym rozprzestrzenieniu się konkretnej treści. Jak go wykorzystać? Dowiedz się!
1 czerwca 2022
Komunikacja wizualna w mediach cyfrowych
Komunikacja wizualna to komunikacja poprzez obraz. Informacje przekazanie są w formie wizualnej między nadawcą a odbiorcą. Wraz z rozwojem technologii, wzrasta znaczenie komunikatów wizualnych oraz wykorzystania ich w kreowaniu wizerunku marki.
18 marca 2022
Marketing w dobie Adblocków
Ogromną popularnością cieszą się w Polsce Adblocki. Są to najczęściej rozszerzenia pobierane w danej przeglądarce, które blokują pojawianie się reklam podczas przeglądania stron internetowych. Mają one wpływ na marketing internetowy. Dowiedz się więcej!
7 kwietnia 2022
Pozycjonowanie stron internetowych
Pozycjonowanie stron internetowych to działania poprawiające widoczność naszej strony w Internecie. Jest to ważny element działalności marketingowej, dlatego też dobrze jest opracować strategię pozycjonowania strony.
9 września 2021
Jak pozycjonowanie stron internetowych zmieni oblicze firmy? Oto wszystkie zalety SEO!
Pozycjonowanie stron internetowych umożliwia poprawę widoczności Twoich witryn w wynikach wyszukiwania, dzięki czemu Twoi potencjalni klienci mogą łatwiej do Ciebie trafić. SEO ma wiele zalet, zarówno finansowych, jak i wizerunkowych. Poznaj je bliżej!
20 marca 2022
Pozycjonowanie stron internetowych - co to jest, jak działa SEO, co daje i ile kosztuje optymalizacja www?
Coraz więcej firm decyduje się na posiadanie własnych stron internetowych. Warto pamiętać, że pozycjonowanie stron internetowych może okazać się kluczowe w sukcesie rozwoju strony internetowej. Poznaj zatem wskazówki Sempire w zakresie pozycjonowania!
9 września 2021
Automatyczne systemy wywołujące dla celów marketingowych
Zakazane jest używanie automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego, chyba, że abonent lub użytkownik końcowy uprzednio wyraził na to zgodę. Przeczytaj artykuł i dowiedz się czym są automatyczne systemy wywołujące!
16 sierpnia 2021
Pozycjonowanie – poznaj najważniejsze korzyści dla Twojej firmy
Prowadzisz własną firmę? Chcesz zdobyć nowych klientów i zwiększyć zasięg sprzedaży? Zainwestuj w pozycjonowanie stron! Jest to szereg działań optymalizacyjnych które pozwolą Ci zwiększyć sprzedaż. Przeczytaj artykuł i sprawdź czym jest pozycjonowanie!
19 października 2021
Kary za ciasteczka (cookies) w związku z RODO i nie tylko
Cookies są zazwyczaj nieszkodliwymi plikami, które zawierają informacje potrzebne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Jakie są regulacje dotyczące ich stosowania? Sprawdź jakie kary za ciasteczka grożą, gdy zostaną naruszone zasady RODO.
10 marca 2022
Od czego zacząć budowę strony internetowej?
Posiadanie strony internetowej prowadzonej działalności coraz częściej uznawane jest za skuteczne narzędzie do pozyskiwania klientów. Na co należy zwrócić uwagę podczas tworzenia strony? W artykule przedstawiamy od czego zacząć budowę strony internetowej!
25 czerwca 2022