Marketing internetowy
Język korzyści - czyli jak mówić, żeby sprzedać?
Kiedy opisujemy produkt lub usługę powinniśmy zwrócić szczególną uwagę na to, w jaki sposób to robimy. Od tego bowiem zależy, czy klient zdecyduje się na zakup czy nie. Poznaj język korzyści, który pomoże Ci lepiej zaprezentować swoją ofertę.
17 stycznia 2022
Jak skrócić czas ładowania strony internetowej?
Czas ładowania strony internetowej ma wpływ ilość jej odwiedzin oraz pozycje w wynikach wyszukiwania Google. Z tego względu ważne jest by czas, w którym się ładuje był możliwe jak najkrótszy. Zobacz, jak szybko ładuje się Twoja strona i zoptymalizuj czas!
29 października 2021
Jak zaprojektować skuteczny landing page?
Dobrze zaprojektowany landing page będzie korzystnie przekładał się na konwersję strony internetowej, ale by spełniał swoje zadanie musi być odpowiednio zaprojektowany. Czy wiesz jakie czynniki wpływają na dobrze zaprojektowany landing? Przeczytaj!
25 czerwca 2022
Co to jest marketing szeptany?
Marketing szeptany to przydatne i skuteczne narzędzie marketingowe służące rozprzestrzenianiu dobrego wizerunku marki za pomocą dzieleniu się pochlebnymi opiniami na łamach for internetowych. Jak wykorzystać marketing szeptany w swojej firmie? Przeczytaj!
25 lipca 2022
Marketing społecznościowy - jak nim zarządzać?
Media społecznościowe, jeśli zostaną wykorzystane w odpowiedni sposób mogą być znakomitym sposobem do promocji i reklamy firmy. Czy wiesz, czym jest marketing społecznościowy, jakie portale najlepiej wykorzystać w marketingu i jak ich używać? Przeczytaj!
25 czerwca 2022
Dobór słów kluczowych - jak dobrać słowa kluczowe do pozycjonowania?
Jeśli chcesz w pełni wykorzystać potencjał treści na Twojej stronie oraz wzmocnić pozycjonowanie witryny w rankingach Google musisz zwrócić uwagę na dobór słów kluczowych do zamieszczanych treści oraz panujących trendów. Jak dobierać słowa kluczowe?
25 czerwca 2022
Jak napisać dobry tekst reklamowy dla Google Ads?
Dobry tekst reklamy oraz nagłówek w Google Ads to szansa na zainteresowanie użytkownika tym, co chcesz mu zaproponować. Na tej podstawie, podejmuje decyzję, czy odwiedzi Twoją stronę internetową. Jak napisać dobry tekst reklamowy dla Google Ads? Sprawdź!
1 czerwca 2022
Język korzyści i język straty, czyli skuteczne sposoby komunikacji marketingowej
Język korzyści i język straty to skuteczne formy komunikacji. Zamiast mówić o produkcie (czyli o cechach jakie posiada), mówimy o odbiorcy (czyli, co zyska dana osoba korzystając z tego produktu lub co straci, jeśli się na niego nie zdecyduje). Sprawdź!
10 marca 2022
Linki sponsorowane – czy są zgodne z prawem?
Linki sponsorowane nie mają swojej jednoznacznej regulacji prawnej. Czy zatem należy uznać je za niezgodne z prawem? Przeczytaj artykuł i dowiedz się kiedy linki sponsorowane są legalne i jak je stosować, aby nie naruszyć regulacji prawnych!
1 czerwca 2022
Jaką długość ma idealny tekst do internetu?
Idealny tekst do internetu musi spełniać pewne kryteria, które pomogą wpłynąć na jego lepszy odbiór. Dobry tekst powinien posiadać odpowiednią długość oraz być zoptymalizowany, by przykuwać i utrzymywać uwagę czytelnika. Przeczytaj i dowiedz się więcej!
11 stycznia 2022
Marketing wirusowy - jak wykorzystać virale
Odpowiednio wdrożona strategia marketingowa oparta na marketingu wirusowym może być skutecznym narzędziem w promocji Twojej firmy. Marketing wirusowy skupia się na jak najszybszym rozprzestrzenieniu się konkretnej treści. Jak go wykorzystać? Dowiedz się!
1 czerwca 2022
Komunikacja wizualna w mediach cyfrowych
Komunikacja wizualna to komunikacja poprzez obraz. Informacje przekazanie są w formie wizualnej między nadawcą a odbiorcą. Wraz z rozwojem technologii, wzrasta znaczenie komunikatów wizualnych oraz wykorzystania ich w kreowaniu wizerunku marki.
18 marca 2022
Marketing w dobie Adblocków
Ogromną popularnością cieszą się w Polsce Adblocki. Są to najczęściej rozszerzenia pobierane w danej przeglądarce, które blokują pojawianie się reklam podczas przeglądania stron internetowych. Mają one wpływ na marketing internetowy. Dowiedz się więcej!
7 kwietnia 2022
Pozycjonowanie stron internetowych
Pozycjonowanie stron internetowych to działania poprawiające widoczność naszej strony w Internecie. Jest to ważny element działalności marketingowej, dlatego też dobrze jest opracować strategię pozycjonowania strony.
9 września 2021
Jak pozycjonowanie stron internetowych zmieni oblicze firmy? Oto wszystkie zalety SEO!
Pozycjonowanie stron internetowych umożliwia poprawę widoczności Twoich witryn w wynikach wyszukiwania, dzięki czemu Twoi potencjalni klienci mogą łatwiej do Ciebie trafić. SEO ma wiele zalet, zarówno finansowych, jak i wizerunkowych. Poznaj je bliżej!
20 marca 2022