Poradnik Przedsiębiorcy

Artykuły na temat branding

Czym jest rebranding - co dokładnie znaczy to pojęcie?

Czym jest rebranding? Czym jest rebranding? To modyfikacja któregoś (lub wszystkich) z elementów składowych marki. W artykule opowiemy o tym, czy rebranding jest dobrowolnym kierunkiem rozwoju, czy raczej pewnym sposobem na wyjście z trudnej sytuacji rynkowej. czytaj dalej

Dobroczynność i PR - kreowanie wizerunku połączone z akcjami charytatywnymi

Dobroczynność i pr - jak wpływają? Dobrze zaplanowana akcja charytatywna uwzględniająca w swoim udziale osoby sławne lub popularne marki zdobędzie wielu odbiorców i jednocześnie darczyńców. Jak zgrabnie łączyć dobroczynność i PR, aby całość była spójna z nieustannie budowanym wizerunkiem? czytaj dalej

Branding - czym jest i w jaki sposób decyduje o sukcesie?

Branding - jak zbudować dobrą markę? Anonimowe marki to firmy, które niedługo przestaną istnieć na rynku i zostaną wyparte przez konsekwentnie rozwijane spójne brandy. Dowiedz się, czym jest i na czym polega branding, który stoi za sukcesem takich firm jak Google czy Apple. czytaj dalej

Branding – budowanie świadomości marki w internecie

Branding - na czym polega? Rozwój przedsiębiorstwa nie jest możliwy bez długotrwałego procesu kreowania marki – brandu. Potrzeba jednak nieco czasu na cały branding oraz przemyślenie, jaka ma być nazwa, hasło przewodnie, logo czy kolorystyka. Dowiedz się więcej. czytaj dalej

Dobre nazwy dla firm

Dobre nazwy dla firm Nazwa firmy to istotny element, który gwarantuje pozycję na rynku. Dobre nazwy dla firm są obecnie warte miliony. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej na temat powiązania tożsamości firmy z jej nazwą! czytaj dalej