5 wyników dla tematu: branding

Artykuły:

Czym jest rebranding - co dokładnie znaczy to pojęcie?

Czym jest rebranding? To modyfikacja któregoś (lub wszystkich) z elementów składowych marki. W artykule opowiemy o tym, czy rebranding jest dobrowolnym kierunkiem rozwoju, czy raczej pewnym sposobem na wyjście z trudnej sytuacji rynkowej.

28 września 2018

Dobroczynność i PR - kreowanie wizerunku połączone z akcjami charytatywnymi

Dobrze zaplanowana akcja charytatywna uwzględniająca w swoim udziale osoby sławne lub popularne marki zdobędzie wielu odbiorców i jednocześnie darczyńców. Jak zgrabnie łączyć dobroczynność i PR, aby całość była spójna z nieustannie budowanym wizerunkiem?

1 sierpnia 2018

Branding - czym jest i w jaki sposób decyduje o sukcesie?

Anonimowe marki to firmy, które niedługo przestaną istnieć na rynku i zostaną wyparte przez konsekwentnie rozwijane spójne brandy. Dowiedz się, czym jest i na czym polega branding, który stoi za sukcesem takich firm jak Google czy Apple.

20 lipca 2018

Branding – budowanie świadomości marki w internecie

Rozwój przedsiębiorstwa nie jest możliwy bez długotrwałego procesu kreowania marki – brandu. Potrzeba jednak nieco czasu na cały branding oraz przemyślenie, jaka ma być nazwa, hasło przewodnie, logo czy kolorystyka. Dowiedz się więcej.

27 lutego 2018

Dobre nazwy dla firm

Nazwa firmy to istotny element, który gwarantuje pozycję na rynku. Dobre nazwy dla firm są obecnie warte miliony. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej na temat powiązania tożsamości firmy z jej nazwą!

25 września 2016

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów