5 wyników dla tematu: grywalizacja

Artykuły:

Grywalizacja w marketingu jako program lojalnościowy

Programy lojalnościowe polegające na zbieraniu punktów i wymianie ich na nagrody powoli tracą swoją moc. W budowaniu zaangażowania klientów warto zastosować mechanizmy z gier fabularnych i komputerowych. Sprawdź, na czym polega grywalizacja w marketingu!

10 października 2018

In-game marketing - promuj się w grach wideo!

Gry komputerowe to bardzo popularna forma spędzania wolnego czasu, szczególnie wśród młodzieży. Dlatego stała się też świetnym nośnikiem reklamy, docierającej do tej grupy odbiorców. Dowiedz się, na czym polega in-game marketing i jak go tworzyć!

17 kwietnia 2018

Grywalizacja - do czego służy w marketingu?

Grywalizacja, gamyfikacja czy gryfikacja - wiesz co oznaczają te pojęcia? To bardzo popularny trend w marketingu, któremu warto się lepiej przyjrzeć. Sprawdź, na czym dokładnie polega grywalizacja i poznaj praktyczne przykłady jej zastosowania.

27 lutego 2017

Grywalizacja w firmie - spraw, by pracownicy bawili się pracą!

Utrzymanie zaangażowania pracowników to nie lada wyzwania. Spotkania motywacyjne, szkolenia, kursy na dłuższą metę mogą nie być wystarczające. Jak podtrzymać motywację pracowników? Spróbuj grywalizji! Dowiedz się, czym jest grywalizacja i jak ją wdrożyć!

1 września 2016

Gry biznesowe - zastąpią tradycyjne szkolenia?

Poznaj korzyści, jakie płyną ze stosowania gier biznesowych w coachingu.

28 listopada 2014

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów