Poradnik Przedsiębiorcy

Artykuły na temat grywalizacja

Grywalizacja w marketingu jako program lojalnościowy

Grywalizacja w marketingu -  niestandardowa forma programów lojalnościowych Programy lojalnościowe polegające na zbieraniu punktów i wymianie ich na nagrody powoli tracą swoją moc. W budowaniu zaangażowania klientów warto zastosować mechanizmy z gier fabularnych i komputerowych. Sprawdź, na czym polega grywalizacja w marketingu! czytaj dalej

In-game marketing - promuj się w grach wideo!

In-game marketing - jakie są jego formy? Gry komputerowe to bardzo popularna forma spędzania wolnego czasu, szczególnie wśród młodzieży. Dlatego stała się też świetnym nośnikiem reklamy, docierającej do tej grupy odbiorców. Dowiedz się, na czym polega in-game marketing i jak go tworzyć! czytaj dalej

Grywalizacja - do czego służy w marketingu?

Grywalizacja - na czym polega? Grywalizacja, gamyfikacja czy gryfikacja - wiesz co oznaczają te pojęcia? To bardzo popularny trend w marketingu, któremu warto się lepiej przyjrzeć. Sprawdź, na czym dokładnie polega grywalizacja i poznaj praktyczne przykłady jej zastosowania. czytaj dalej
2016-09-01

HR w praktyce

Grywalizacja w firmie - spraw, by pracownicy bawili się pracą!

Grywalizacja - jak wdrożyć w firmie? Utrzymanie zaangażowania pracowników to nie lada wyzwania. Spotkania motywacyjne, szkolenia, kursy na dłuższą metę mogą nie być wystarczające. Jak podtrzymać motywację pracowników? Spróbuj grywalizji! Dowiedz się, czym jest grywalizacja i jak ją wdrożyć! czytaj dalej

Gry biznesowe - zastąpią tradycyjne szkolenia?

Poznaj korzyści, jakie płyną ze stosowania gier biznesowych w coachingu. czytaj dalej