Poradnik Przedsiębiorcy

Powered by

wFirma.pl

Poznaj
niezbędne narzędzia
do zarządzania
Twoją firmą!

Dostępne
na wszystkie
platformy

Apple Windows Android BlackBerry

Artykuły na temat jak prowadzić podatkową księgę przychodów i rozchodów

Jak prowadzić księgę przychodów i rozchodów - zakładanie kpir

Kpir - jak prowadzić? Kto musi prowadzić KPiR? W jakim terminie należy dokonać jej zgłoszenia w US? Czy księgę przychodów i rozchodów można prowadzić w formie elektronicznej? Jakie elementy powinna zawierać prawidłowa KPiR? Przeczytaj i dowiedz się więcej. czytaj dalej

Dotacje, refundacje oraz ustalenie wyniku finansowego w PKPiR

PKPiR a dotacje Ustalenie wyniku finansowego na koniec roku, rozliczenie dotacji i refundacji to jedne z nielicznych problemów z jakimi muszą zmierzyć się podmioty rozliczające się w ramach PKPiR. Dowiedz się więcej czytając nasz artykuł! czytaj dalej

Koszty uzyskania przychodów - cz. II

Koszty uzyskania przychodów - jak należy ewidencjonować? Prowadząc KPiR przedsiębiorcy często napotykają problemy w ewidencji kosztów wynagrodzeń, leasingu czy faktur korygujących koszty. Sprawdź, jak poprawnie zewidencjonować koszty uzyskania przychodów w KPiR. czytaj dalej

Rodzaje operacji księgowanych w KPiR

Rodzaje operacji księgowanych w KPiR W KPiR wykazuje się zarówno przychody firmowe jak i koszty uzyskania przychodów. Jak należy je ewidencjonować? W jakich terminach dokonywać zapisów w księdze. Sprawdź, jak rozliczać różne rodzaje operacji księgowanych w KPiR. czytaj dalej