Poradnik Przedsiębiorcy

Artykuły na temat klient sklepu internetowego

Klient sklepu internetowego opisany na podstawie badania Cuponation

Klient sklepu internetowego Prowadzisz sklep internetowy i chciałbyś dopasować swój system marketingowy do potrzeb klienta? W naszym artykule znajdziesz odpowiedź, czego szuka i kim jest statystyczny klient sklepu internetowego. Zapoznaj się z badaniami Cuponation! czytaj dalej

Jak założyć sklep internetowy? - praktyczne wskazówki

Sklep internetowy - jak go założyć? Chcesz założyć sklep internetowy? Przed Tobą wiele ważnych decyzji dotyczących sprzedaży produktów, rodzaju witryny, sposobu pozyskiwania klientów oraz logistyki. Sprawdź, jakie rozwiązania należy wybrać. Dowiedz się więcej, czytając nasz artykuł! czytaj dalej

Klient potrzebny od zaraz - czyli co jest ważne dla e-sklepu

Klient w sklepie internetowym Żeby żyć, potrzebujesz wody. A żeby prowadzić sklep internetowy? Jak myślisz, co będzie Ci najbardziej potrzebne? Sprawdź, na co zwrócić szczególną uwagę na starcie Twojego e-biznesu i dowiedz się, jaką rolę odgrywa w tym wszystkim klient! czytaj dalej

Zadowolony klient ambasadorem marki

Zadowolony klient - jak go pozyskać i utrzymać? Informacje rozchodzą się bardzo szybko. Jak wykorzystać potencjał klientów Twojego sklepu internetowego i sprawić, by rekomendowali go innym? Dowiedz się, jak opinia zadowolonego klienta może wpłynąć na marketing sklepu i jak możesz ją wykorzystać. czytaj dalej

Co powinien wiedzieć klient sklepu internetowego

 klient sklepu internetowego Klient sklepu internetowego powinien być na pierwszym miejscu dla przedsiębiorcy - branża e-commerce jest pod tym względem najbardziej wymagająca. Dowiedz się, jakie informacje powinieneś przekazać klientowi swojego sklepu internetowego! czytaj dalej

Akcja interakcja, czyli jak zbudować trwałą więź z klientem

więź z klientem Jeśli będziesz zaskakiwał konsumentów, możesz mieć pewność, że z wielką przyjemnością będą wypełniać swoje e-koszyki produktami z Twojego sklepu. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak zbudować więź z klientem. czytaj dalej