0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

6 wyników dla tematu: komunikacja-w-firmie

Artykuły:

Jakie mogą wystąpić trudności w komunikacji?

Niemal każdy przedsiębiorca chce, by komunikacja w jego firmie była jak najlepsza. Żeby tak się stało, warto poznać trudności w komunikacji, które mogą stopować jej prawidłowość. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na temat popełnianych błędów!

27 maja 2019

Relacje ze współpracownikami - jak je budować?

Jeśli chcemy, aby w naszej firmie komunikacja była jak najbardziej skuteczna, musimy zbudować solidne relacje ze współpracownikami. Jak to zrobić? Jak powinny wyglądać? Przeczytaj nasz artykuł, poznaj odpowiedzi na pytania i dowiedz się więcej!

4 kwietnia 2019

Jakie cechy powinien posiadać aktywny słuchacz?

Aktywny słuchacz to dobry rozmówca. Rozmowy i negocjacje z nim to często prawdziwa przyjemność. Jednak co zrobić, by słuchać uważnie? Jak się zachowywać? Czy można to wypracować? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi na te pytania.

2 kwietnia 2019

Dobra organizacja pracy w biurze to podstawa

Niejednokrotnie osoby prowadzące działalność bądź pracujące na etacie przekonały się, że dobra organizacja pracy to podstawa.

20 września 2016

Komunikacja z pracownikami - jak sprawić, by była skuteczna?

Komunikacja wewnętrzna jest kluczem do efektywnego działania przedsiębiorstwa. Odpowiedni sposób rozmawiania z pracownikami może znacznie wpłynąć na ułatwienie pracy całego zespołu. Przeczytaj i dowiedz się, jak mówić, żeby cię rozumiano.

23 lutego 2016

Team briefing - antidotum na niesprawną komunikację

Pracownicy powinni wiedzieć, jak odbierana jest ich praca i jak wpływa na ogólny obraz firmy. Ważne także, żeby byli zmotywowanymi do kolejnych działań oraz poinformowani o nadchodzących zmianach. Team briefing może w tym pomóc. Sprawdź!

4 listopada 2014

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów