Tło strzałki Strzałka
0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

10 wyników dla tematu: kwalifikowany-podpis-elektroniczny

Artykuły:

Wydatek na zakup podpisu elektronicznego jako koszt podatkowy

W dobie cyfryzacji jednym z popularnych kosztów, ponoszonych przez przedsiębiorców jest wydatek na zakup podpisu elektronicznego. Omawiamy, czy taki wydatek może być uwzględniony jako koszt podatkowy i jak to wygląda, w przypadku członka zarządu.

22 maja 2024

Kwalifikowane usługi zaufania - gdzie mają zastosowanie?

Dokumentacja cyfrowa coraz bardziej wypiera dokumenty papierowe. W dobie dzisiejszej cyfryzacji administracji publicznej coraz więcej spraw można załatwić elektronicznie. Sprawdź, dlaczego kwalifikowane usługi zaufania są przydatne i jak z nich korzystać!

26 stycznia 2023

Podpis elektroniczny - jakie może mieć zastosowanie w branży prawnej?

W dobie rozwijającej się technologii digitalizacja dokumentów stale się rozwija, co wymaga stosowania kwalifikowanych usług zaufania. Sprawdź, czym jest kwalifikowany podpis elektroniczny, jak go wyrobić oraz jakie ma zastosowanie w branży prawnej!

12 stycznia 2023

Jak uzyskać kwalifikowany podpis elektroniczny?

Od lat dąży się do cyfryzacji procesów biznesowych w firmach i instytucjach. Dlatego warto się zastanowić, dlaczego kwalifikowany podpis elektroniczny może być pomocny w załatwianiu spraw? Sprawdź, jak wyrobić kwalifikowany podpis elektroniczny!

8 grudnia 2022

Podpis elektroniczny a podpis potwierdzony profilem zaufanym ePUAP

Kwalifikowany podpis elektroniczny jest przydatnym narzędziem dla przedsiębiorcy. Podpis elektroniczny można wykorzystywać do składania e-podpisu na fakturach, umowach i ofertach. Do czego jeszcze przydaje się podpis elektroniczny i jak go uzyskać?

20 marca 2019

Profil zaufany a podpis elektroniczny. Czym się różnią?

Profil zaufany, podpis elektroniczny - tymi metodami można załatwić sprawy, w tym urzędowe, bez wychodzenia z domu. Czy jest jakaś różnica pomiędzy profilem zaufanym a podpisem elektronicznym? Jak można uzyskać profil zaufany, a jak podpis elektroniczny?

26 lutego 2019

Jak w praktyce wyglada rejestracja spółki w systemie S24?

Rejestracja spółki w systemie S24 wymaga m.in. posiadania konta w systemie eKRS i wypełnienia odpowiedniego formularza potrzebnego do zarejestrowania spółki. Dokumenty podpisywane są za pomocą profilu zaufanego bądź podpisem elektronicznym. Przeczytaj!

30 sierpnia 2018

Jak i kiedy używać podpisu elektronicznego?

Elektroniczna wysyłka deklaracji to już w większości standard. Czy konieczne w takim wypadku jest posiadanie podpisu elektronicznego? Czy wiesz, kiedy niezbędny jest podpis elektroniczny? Sprawdź, jak i kiedy używać podpisu elektronicznego!

20 grudnia 2016

Podpis elektroniczny w działalności gospodarczej

Coraz więcej przedsiębiorców w prowadzonej działalności wykorzystuje podpis elektroniczny. Czy opłaca się z niego korzystać? Co trzeba zrobić, aby go uzyskać i czy jest bezpieczny? Odpowiedź znajdziesz w naszym artykule.

11 kwietnia 2014

E-deklaracje - kolejne zmiany

Ministerstwo Finansów stopniowo wprowadza kolejne możliwości dotyczące przesyłania deklaracji drogą elektroniczną.Które z dotąd papierowo składanych deklaracji zastąpią e-deklaracje? Dowiedz się czytając nasz artykuł!

28 października 2013

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów