Poradnik Przedsiębiorcy

Powered by

wFirma.pl

Poznaj
niezbędne narzędzia
do zarządzania
Twoją firmą!

Dostępne
na wszystkie
platformy

Apple Windows Android BlackBerry

Artykuły na temat mailing co to jest

E-mail marketing – dwa proste sposoby na komunikację marketingową

E-mail marketing - jak go stosować? E-mail marketing to nośnik posiadający największy zasięg reklamowy. Ani reklama graficzna, ani media społecznościowe nie docierają do takiej liczby odbiorców jak mailing. Dowiedz się, jakie jeszcze są jego zalety i jak go wykorzystać w swojej firmie. czytaj dalej

E-mail marketing - baza subskrybentów

E-mail marketing - budowanie bazy mailingowej Chcąc wprowadzić w swoje działania e-mail marketing musisz dysponować bazą danych subskrybentów. Warto zacząć ją tworzyć już od samego początku, aby szybko ją rozbudować. Przeczytaj, jakie są najważniejsze zasady prowadzenia kampanii mailingowej. czytaj dalej

E-mail marketing - podstawowe zasady skutecznej wysyłki

E-mail marketing - czy warto w niego inwestować? Szukasz przepisu na naprawdę skuteczny e-mail marketing? Zapoznaj się z praktycznymi wskazówkami, które pomogą w stworzeniu efektywnego przekazu marketingowego. Dowiedz się, jak efektywnie wykorzystać pieniądze na tego rodzaju działania! czytaj dalej

Jak skutecznie wykorzystać e-mail marketing w kampanii?

e-mail marketing E-mail marketing to jedno z najczęściej stosowanych narzędzi reklamowych w sieci. Aby stworzyć skuteczną kampanię internetową potrzeba dużo starań i dopracowania wszystkich elementów wchodzących w skład mailingu. czytaj dalej