0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

11 wyników dla tematu: newsletter

Artykuły:

Zgoda klienta a możliwość wysłania maila bez jej uzyskania

Zgoda klienta jest niezbędna do wysłania informacji handlowej. Kontakt z taką osobą bez uzyskania od niej zgody stanowi czyn nieuczciwej konkurencji. Istnieją jednak sytuacje, w których dopuszczalny jest kontakt mailowy bez uprzedniego uzyskiwania zgody.

26 maja 2023

Newsletter – jak wykorzystać to narzędzie zgodnie z RODO?

Newsletter traktowany jest jako marketing bezpośredni własnych usług. Przedsiębiorcy często go wykorzystują w celu zareklamowania własnego produktu bądź oferowanej usługi. Sprawdź, jak prawidłowo prowadzić taki newsletter, aby był zgodny RODO!

29 marca 2023

Lista mailingowa w e-commerce - jak ją zrobić?

Dlaczego lista mailingowa w e-commerce ma tak wielkie znaczenie? To środek marketingowy, który pozwala być najbliżej klienta, informować go o tym, co dzieje się w naszym sklepie internetowym. Przeczytaj i dowiedz się, jak stworzyć dobrą listę mailingową!

25 lutego 2020

10 punktów, o których należy pamiętać tworząc newsletter!

Newsletter to skuteczne narzędzie nie tylko do promocji produktów lub usług firmy, lecz także sposób na nawiązanie trwałych relacji z klientami. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, o jakie elementy należy zadbać przy budowania newslettera i jego wysyłce.

16 marca 2018

Jak stworzyć skuteczny newsletter - praktyczne wskazówki

Newsletter to dobre narzędzie marketingowe, które warto wykorzystać. Stworzenie go jednak nie jest takie proste. Na podstawie doświadczeń i obserwacji stworzyliśmy dekalog przykazań dla reklamodawców. Przeczytaj i dowiedz się więcej.

2 marca 2018

SEO i email marketing - jak to połączyć?

W czasach kiedy jednym z wiodących mediów jest internet to email marketing i działania SEO stanowią istotny element strategii biznesowej. Jak je wykorzystywać w marketingu firmy? Dowiedz się, jak skutecznie połączyć SEO i email marketing!

23 lutego 2018

Rodzaje reklam internetowych – reklamy niestandardowe

Wraz ze wzrostem zainteresowania reklamą internetową rośnie również zapotrzebowanie na nowe formy promocji produktów i usług - reklamy niestandardowe. Jak się okazuje, nie wszystkie są pożądane przez odbiorców. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej!

19 stycznia 2018

E-mail marketing cz.1 - rodzaje wiadomości

E-mail marketing to jedno z najskuteczniejszych narzędzi promocji marki. Głównie dzięki formie bezpośredniej i możliwości spersonalizowania przekazu. Istnieje jednak kilka modeli takich wiadomości. Jakie? Jak wybrać najlepsze dla Twojej marki? Sprawdź.

11 stycznia 2018

Marketing internetowy - e-mail marketing cz. I

E-mail marketing jest jednym z bardziej popularnych narzędzi marketingu internetowego. Większość firm wykorzystuje mailing do komunikacji z klientami oraz promocji oferty. Sprawdź, jak powinna wyglądać kampania prowadzona w ramach e-mail marketingu.

13 lipca 2017

Czy newsletter to skuteczne narzędzie promocji?

Czy newsletter jest skuteczną formą promocji? Jak sprawdza się na tle innych form reklamy internetowej? Czy spełnia swoją informacyjną funkcję, czy raczej traktowany jest jako spam? Dowiedz się dlaczego newsletter nie musi powodować bólu głowy odbiorcy.

25 września 2016

Poczta elektroniczna - zamówiona i niezamówiona informacja handlowa

Pamiętaj, by nie rozsyłać swoim klientom spamu - to wielki uszczerbek na wizerunku!

7 października 2014

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów