Poradnik Przedsiębiorcy

Powered by

wFirma.pl

Poznaj
niezbędne narzędzia
do zarządzania
Twoją firmą!

Dostępne
na wszystkie
platformy

Apple Windows Android BlackBerry

Artykuły na temat newsletter

Czy newsletter to skuteczne narzędzie promocji?

Newsletter - efektywny sposób promocji Czy newsletter jest skuteczną formą promocji? Jak sprawdza się na tle innych form reklamy internetowej? Czy spełnia swoją informacyjną funkcję, czy raczej traktowany jest jako spam? Dowiedz się dlaczego newsletter nie musi powodować bólu głowy odbiorcy. czytaj dalej

Lista mailingowa w e-commerce - jak ją zrobić?

lista mailingowa a e-commerce Dlaczego lista mailingowa w e-commerce ma tak wielkie znaczenie? To środek marketingowy, który pozwala być najbliżej klienta, informować go o tym, co dzieje się w naszym sklepie internetowym. Przeczytaj i dowiedz się, jak stworzyć dobrą listę mailingową! czytaj dalej

Jak stworzyć skuteczny newsletter?

Newsletter - jak zrobić? Newsletter to dobre narzędzie marketingowe, które warto wykorzystać. Stworzenie go jednak nie jest takie proste. Na podstawie doświadczeń i obserwacji stworzyliśmy dekalog przykazań dla reklamodawców. Przeczytaj i dowiedz się na ten temat więcej. czytaj dalej

Rodzaje reklam internetowych (cz. 2) – reklamy niestandardowe

reklamy niestandardowe Wraz ze wzrostem zainteresowania reklamą internetową rośnie również zapotrzebowanie na nowe formy promocji produktów i usług - reklamy niestandardowe. Jak się okazuje, nie wszystkie są pożądane przez odbiorców. czytaj dalej

Email marketing - jak go poprawnie stosować?

email marketing Email marketing najczęściej jest używany w celach informacyjnych i promocyjno-sprzedażowych. Przedsiębiorcy cenią go, bo stanowi tanią i skuteczną formę promowania marki. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak go poprawnie stosować. czytaj dalej

Marketing Internetowy (cz. 13) - E-mail marketing cz. I

e-mail marketing Wraz z ekspansją globalnej sieci poczta elektroniczna stała się jednym z najpotężniejszych narzędzi marketingu internetowego. Pomimo ograniczonego w założeniu mechanizmu poczta potrafi być skutecznym narzędziem. Poznajcie e-mail marketing! czytaj dalej

Poczta elektroniczna - zamówiona i niezamówiona informacja handlowa

 Informacja handlowa przez mailing Pamiętaj, by nie rozsyłać swoim klientom spamu - to wielki uszczerbek na wizerunku! czytaj dalej