0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

9 wyników dla tematu: organizacja-czasu-pracy

Artykuły:

Techniki zarządzania czasem - jak ułatwić sobie pracę?

Czy techniki zarządzania czasem ułatwią nam codzienną pracę? Jakie metody są wydajne i skuteczne? Która technika jest dla nas najlepsza? Przeczytaj nasz artykuł, by poznać odpowiedzi na te pytania i dowiedzieć się więcej na temat organizacji czasu pracy!

8 listopada 2024

Organizacja czasu pracy – jak prawidłowo postępować?

Organizacja czasu pracy to proces planowania i zarządzania czasem przeznaczonym na wykonywanie zadań i osiąganie celów. Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź jak prawidłowo organizować czas pracy w swojej firmie!

5 lipca 2024

Czy najtrudniejsze zadanie na początek jest dobrym pomysłem?

Czy najtrudniejsze zadanie na początek dnia to zawsze najlepszy pomysł? Jak planować swoją pracę, jeśli się to u nas nie sprawdza? Jak się nauczyć planować pracę? Przeczytaj nasz artykuł, poznaj odpowiedzi na pytania i dowiedz się więcej!

6 listopada 2023

Zarządzanie czasem - jak robić to skutecznie?

Czym jest efektywne zarządzanie czasem oraz czemu ono służy? Od czego warto zacząć, w celu optymalizacji czasu pracy? Jakie czynniki wpływają destruktywnie na nasze zarządzanie czasem? Czym jest zasada SMART? Przeczytaj artykuł i sprawdź!

29 listopada 2022

Czy Polacy mogą pracować elastycznie i są gotowi na Work-Life Fit?

Work-Life Fit jest jednym z nowych światowych trendów na rynku pracy. Czym jest? Czy w Polsce musi być stosowany? Czy Polacy są gotowi na taki rodzaj pracy? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na temat równowagi w życiu prywatnym i zawodowym!

24 października 2022

Czy zainteresowania mają wpływ na pracę?

Dla wielu z nas hobby jest doskonałą formą rozwoju i relaksu. Zdarza się, że poświęcamy mu bardzo dużo czasu. Czy zainteresowania mają wpływ na pracę? A może hobby może stać się pracą? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedź na to pytanie!

14 czerwca 2022

Efektywność - 8 wskazówek jak możesz ją zwiększyć

Efektywność nie jest Twoją mocną stroną? Chciałbyś coś z tym zrobić? Jej zwiększenie jest możliwe, dzięki wprowadzaniu kilku prostych nawyków. Przeczytaj nasz artykuł, gdzie odpowiadamy, jak dobrze planować swoje działania, aby być bardziej skutecznym.

26 lipca 2017

Dokładne planowanie pracy - czy warto to robić?

Masz problemy z organizacją czasu pracy? Chcesz efektywnie planować, ale zupełnie ci to nie wychodzi, przez co masz niewielką motywację do dalszych działań? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jakie korzyści może przynieść planowanie pracy!

25 września 2016

Skuteczne zarządzanie czasem, czyli planuj i wykonuj plany!

Przerasta Cię ilość obowiązków w pracy i zżera przez to stres? Skuteczne zarządzanie czasem jest Twoim największym sprzymierzeńcem w tej kwestii. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak zyskać cenne minuty z pomocą kilku prostych trików!

24 marca 2016

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów