0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Konferencja Online Marketing Day już 3 czerwca

Wielkość tekstu:

3 czerwca odbędzie się kolejna edycja Online Marketing Day – na darmowej konferencji w trybie online spotkamy się już trzeci raz!

W jeden dzień dowiesz się od 12 ekspertów z branży, jak zwiększyć skuteczność marketingu. Podczas spotkania otrzymasz wiedzę i wskazówki, które pomogą Ci w praktyce lepiej i szybciej pozyskiwać klientów w sieci.

Kiedy? 3 czerwca, od godz. 9:30 do 16:00

Gdzie? Online

Za ile? Bezpłatnie

W tym roku skupimy się głównie na tematach związanych z nowoczesnymi rozwiązaniami w online marketingu. Powiemy Ci, jak poprawiać wyniki dzięki sztucznej inteligencji, automatyzacji oraz analityce.

Online Marketing Day

Dla kogo?

3. edycja konferencji jest dla każdego, kto chciałby zwiększyć wydajność działań w sieci. Przydatne informacje znajdą tutaj doświadczeni SEO-wcy czy marketerzy, jak i przedsiębiorcy oraz właściciele e-commerce, którzy sami promują swoje biznesy. W poprzednich dwóch odsłonach wydarzenia wzięło udział prawie 12 000 osób.

Jakich korzyści możesz się spodziewać po Online Marketing Day?

  • Dostaniesz praktyczne wskazówki SEO, aby Twoja strona pojawiała się wysoko w wynikach.
  • Zobaczysz, jak wykorzystać AI w tworzeniu tekstów i innych działaniach
  • marketingowych.
  • Dowiesz się, jak analizować skuteczność swoich działań, dzięki czemu dopracujesz strategię marketingową.
  • Poznasz, jak Google Analytics 4 zmieni Twoje podejście do analizy danych.

Zobacz program konferencji: www.onlinemarketingday.pl

Kto wystąpi?

Na spotkaniu występują eksperci, którzy w codziennej pracy testują różne rozwiązania, a następnie podczas prelekcji dzielą się swoimi wnioskami i przekazują Ci gotowe, praktyczne wskazówki.

Podczas wydarzenia wystąpią znani specjaliści z branży SEO i SEM, m. in. Milena Majchrzak (SEMSTORM), Łukasz Żelezny (SEO.London), Joanna Wrycza-Bekier (autorka książek „Magia słów”, „Webwriting”), Łukasz Chwiszczuk, Anna Moczulska (Artegence), Anna Jaroszewska (WhitePress), Roman Rozenberger (IBB Media),  Piotr Michalak (Grupa TENSE), Adrian Andrzejczyk (Cube Group), Barbara Kaleńczuk (Shoper), Adam Banasik (User.com).

Dodatkowo, jako zapisany użytkownik, za udział w wydarzeniu otrzymasz:

  • paczkę bonusów od partnerów: w tym zniżki na produkty i usługi, darmowe konsultacje oraz materiały merytoryczne;
  • nagrania wszystkich prelekcji, które obejrzysz w dowolnym czasie;
  • 12 punktów w programie recertyfikującym DIMAQ.

Zapisz się na konferencję poprzez stronę: www.onlinemarketingday.pl

Wydarzenie jest objęte patronatem honorowym IAB Polska.

Organizatorem wydarzenia jest SEMSTORM. Firma, która od 2013 roku dostarcza wielofunkcyjną platformę z narzędziami do analityki internetowej oraz content marketingu. Ułatwiają one pracę nad SEO, PPC i treścią. Z aplikacji korzysta już ponad 68 tysięcy użytkowników.

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów