0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Prosto o marketingu i sprzedaży

Wielkość tekstu:

Wydarzenie Prosto o marketingu i sprzedaży odbędzie się 2 marca w Warszawskim klubie Hard Rock Cafe. Wydarzenie złożone będzie z dwóch części:

  • panelu dyskusyjnego - debaty z udziałem publiczności oraz
  • networkingu.

Na debacie poruszony zostanie temat, tego w jaki sposób, skutecznie integrować działania marketingowe ze sprzedażowymi oraz łączyć kompetencje w tych obszarach, a także w jaki sposób wzmacniać wizerunek oraz jak komunikować się z otoczeniem, aby zwiększyć sprzedaż.

Agenda wydarzenia:

  • 18.30 - 20.00 debata.

Skład ekspertów:

- Judyta Kowalczyk – Strateg, menedżer i projektant marek. Ekspert ds. marketingu ze specjalizacją w psychologii brandingu i reklamy. CEO agencji wizerunku i reklamy iClouders, autor praktycznej książki „10 przykazań skutecznej marki” oraz trener.

- Dariusz Jaszcz – trener biznesu i sprzedaży oraz ekspert w obszarze zarządzania i organizacją wydarzeń firmowych, oraz gier szkoleniowych.

- Konrad Dębkowski - ekspert: motywowanie pracowników, budowanie efektywnych zespołów, autor książki "Motywacja Pracowników w Praktyce", konsultant biznesowy, trener, sprzedaż B2B, kultura organizacyjna, Learning & Development.

- Jarosław Pudełek - trener i konsultant, menedżer z ponad 18-letnim doświadczeniem w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą oraz budowania efektywnych zespołów. Autor książki pt. „Zostań Mistrzem Sprzedaży Telefonicznej”.

  • 20.00 - 21.00

Networking w niepowtarzalnym, unikatowym wydaniu i artystycznej przestrzeni.

Na wszystkich uczestników czekają również nagrody do wygrania oraz inne wartościowe oraz praktyczne niespodzianki.

Bilety kupić można na stronie: www.prostoomarketingu.pl

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów