Marketing internetowy
Zdjęcia produktów przeznaczonych do sprzedaży - jakie powinny być?
Szybki postęp technologii sprawia, że ludzie coraz chętniej wybierają zakupy w sieci. Jednak jak zachęcić potencjalnych klientów do zakupu? Na pewno pomocne będą dobre zdjęcia produktów! Sprawdź, jakie zdjęcia pomogą Ci sprzedawać!
17 stycznia 2022
Analiza SWOT jako narzędzie budowania strategii marketingowej
Analiza SWOT to podstawowe narzędzie używane podczas tworzenia strategii marketingowych oraz biznesplanów. SWOT bada przede wszystkim mocne i słabe strony przedsięwzięcia. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak analiza SWOT może pomóc w Twojej firmie!
9 sierpnia 2022
Tradycyjny podział na ATL i BTL a marketing XXI wieku
Co oznaczają popularne, głównie w języku branży marketingowej, skróty ATL i BTL? Skąd pochodzą te określenia? Czy są jeszcze aktualne i jakie działania kryją się pod nimi? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej o above the line i below the line.
25 czerwca 2022
Misja i wizja firmy ważne w budowaniu każdego biznesu
Misja i wizja firmy to kluczowe filary z punktu widzenia każdego dobrze prosperującego biznesu. Co dokładnie przedstawia ich definicja? Jakie są różnice między nimi i dlaczego są tak ważne w funkcjonowaniu i rozwoju firmy na rynku? Odpowiedzi w artykule!
23 kwietnia 2021
5 sił Portera - analiza atrakcyjności sektora
Chcesz rozpocząć pracę na własny rachunek? Myślisz o założeniu firmy, ale nie wiesz, jaką branżę wybrać? Może boisz się, że wybrany przez Ciebie sektor jest mało interesujący i niedochodowy? Poznaj analizę 5 Sił Portera i zbadaj jego atrakcyjność!
2 sierpnia 2022
Public relations w małej firmie – 10 kroków do sukcesu
Uważasz, że public relations sprawdzi się tylko w dużych firmach? Nic bardziej mylnego! Poznaj metody komunikowania, dzięki którym przegonisz konkurencję. W poniższym artykule przedstawiamy 10 kroków, które pomogą Ci w osiągnięciu sukcesu.
15 listopada 2019
Publicity - nieważne, co mówią, byle mówili? Nieprawda!
Publicity - czym różni się od Public Relations? Co kryje się pod tym pojęciem i czy istnieją wspólne elementy między publicity a PR? Przedstawiamy krótki przewodnik po modelach komunikacji dla firm. Przeczytaj i dowiedz się więcej na ten temat!
17 stycznia 2022
Google szukanie obrazem – jak to zrobić?
Google szukanie obrazem jest sposobem na znalezienie informacji poprzez wyszukiwarkę internetową. Jego istotą jest przeszukiwanie sieci na podstawie obrazu lub grafiki. Poznaj cztery różne sposoby wyszukiwania informacji za pomocą obrazu lub zdjęcia!
8 stycznia 2022
Brand journalism, czyli myśl jak dziennikarz
Brand journalism to narzędzie działań marketingowych, które zyskało dużą popularność wśród największych marek na świecie. Jaki wpływ ma na tworzenie więzi między firmą a jej odbiorcami? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!
4 stycznia 2021
Model SMART - jak prawidłowo wyznaczać cele?
Właściwie każdego dnia wyznaczamy sobie jakieś cele. Jednak, aby cele te były możliwe do osiągnięcia powinny one zostać określone według metody SMART. Dowiedz się, co składa się na model SMART i dlaczego ten sposób określania celów jest taki skuteczny.
2 stycznia 2022
Jak blokować strony za pomocą Google Chrome?
Jeśli korzystamy z przeglądarki Google Chrome, a wiemy, które strony nie należą do bezpiecznych, to możemy je w prosty sposób zablokować. Poniżej prezentujemy krok po kroku, jak wykonać tę czynność - przeczytaj i dowiedz się więcej!
17 lipca 2020
Prasa jako skuteczna forma promocji w mediach
Czy prasa to nadal skuteczna forma na reklamę swojej firmy? Jakie są wady i zalety komunikacji marketingowej w prasie? Przeczytaj poniższy artykuł i dowiedz się, jakie są typy prasy oraz w jakim rodzaju czasopisma chciałbyś się reklamować.
25 czerwca 2022
Konkursy promocyjne – wygraj zaangażowanie twoich klientów
Konkursy promocyjne – co daje firmie ich organizacja? Jakie nagrody przyciągną największą ilość uczestników i czy warto w nie inwestować? Jeśli zastanawiasz się nad zorganizowaniem konkursu, wszystkie potrzebne informacje znajdziesz w tym artykule!
17 stycznia 2022
Planowanie kampanii reklamowej - jak to skutecznie zrobić?
Planowanie kampanii reklamowej to niełatwe zadanie, jednak niezwykle ważne z punktu widzenia marketingowca. Odpowiednio zaplanowana kampania niewielkim nakładem kosztów może skutecznie zwiększyć ilość naszych odbiorców. Przeczytaj i dowiedz się więcej!
25 czerwca 2022
Powiadomienia push - jak skutecznie wykorzystać notyfikacje web push?
Jak odpowiednio wykorzystać powiadomienia push w promocji marki? Czego należy unikać przy ich tworzeniu, a co warto w nich zawrzeć? I w końcu, jakie komunikaty mogą zainteresować Twojego odbiorcę? Przeczytaj artykuł i poznaj odpowiedzi.
23 października 2020