Marketing internetowy
Reklama natywna to nie tylko tekst – inne formy występowania
Reklama natywna występuje w wielu miejscach, w których przebywamy lub które oglądamy, jednak często nie mamy świadomości, że właśnie z taką rodzajem przekazu marketingowego mamy do czynienia. Dowiedz się dlaczego i jakie formy przybiera reklama natywna!
25 czerwca 2022
Promocja sprzedaży w sklepie internetowym cz. 2
Chcesz poprawić wyniki sprzedaży w swoim sklepie internetowym? Myślisz o wykorzystaniu rabatów bądź programów lojalnościowych? Zobacz, jak promocja sprzedaży może pozytywnie wpłynąć na ilość transakcji. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!
25 czerwca 2022
Reklama porównawcza w marketingu internetowym
Reklama porównawcza, to taka, która umożliwia bezpośrednio lub pośrednio rozpoznanie konkurenta albo towarów bądź usług przez niego oferowanych i jeżeli jest ona sprzeczna z dobrymi obyczajami – stanowi czyn nieuczciwej konkurencji
25 czerwca 2022
Internet podstawowym narzędziem komunikacji. Czy to koniec wiadomości sms?
Zainteresowanie wiadomościami SMS wyraźnie zmalało w ostatnich latach. Skąd taka niska popularność wiadomości tekstowych i czy sytuacja ta powtórzy się w stosunku rozmów telefonicznych? Wszystko wskazuje na to, że wiadomości sms tracą zainteresowanie.
25 czerwca 2022
Metoda Lean w content marketingu - jak ją stosować?
Chcesz rozpocząć działania związane z content marketingiem? Myślisz o wykorzystaniu marketingu treści w kampanii reklamowej firmy? Dowiedz się, jak dobrze zaplanować tego typu przedsięwzięcie i dlaczego metoda Lean może okazać się niezwykle pomocna!
25 czerwca 2022
Prowadzenie sklepu internetowego - jak robić to skutecznie?
E-commerce cieszy się popularnością wśród konsumentów - przyczynami są przede wszystkim wygoda oraz wzrost zaufania do tej formy zakupów. Dlatego też prowadzenie sklepu internetowego może stać się szansą na sukces. Przeczytaj i dowiedz się więcej!
25 czerwca 2022
Reklama natywna - co to jest i jak to działa?
Najświeższe pomysły marketingowe najłatwiej się przyjmują w internecie - i tak też się stało w tym przypadku. Pojawiła się reklama natywna, która bardzo wiele czerpie z innych, pokrewnych idei promowania się w sieci. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się
18 marca 2022
Lista mailingowa w e-commerce - jak ją zrobić?
Dlaczego lista mailingowa w e-commerce ma tak wielkie znaczenie? To środek marketingowy, który pozwala być najbliżej klienta, informować go o tym, co dzieje się w naszym sklepie internetowym. Przeczytaj i dowiedz się, jak stworzyć dobrą listę mailingową!
25 czerwca 2022
Lojalny e-klient - przepis na jego zdobycie
Lojalny e-klient w dobie internetu wydaje się czymś niespotykanym, ale nie niemożliwym. Chciałbyś zatrzymać klientów przy sobie? Sprawdź, w jaki sposób tego dokonać i jakie działania podjąć. Dowiedz się jakie czynniki wpływają na lojalność kupujących.
25 czerwca 2022
Monitoring konkurencji – czy może być sposobem na bycie w czołówce?
Zastanawiasz się do czego służy monitoring konkurencji i jakich informacji dostarcza? Czy jest potrzebny Twojej firmie? Jak go wykorzystać, aby przegonić swoich przeciwników? Przeczytaj artykuł i dowiedz się jakich narzędzi używać i gdzie szukać pomocy.
25 czerwca 2022
Słowa kluczowe Google – jakie mają znaczenie?
Czy słowa kluczowe Google mają duże znaczenie przy pisaniu tekstów do sieci? Jak wpływają na pozycjonowaniu strony? Jak wybrać najwłaściwsze? Czy istnieją do tego odpowiednie narzędzia? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej na temat słów kluczowych!
17 stycznia 2022
Monitoring internetu - jakie może przynieść korzyści?
Monitoring internetu powinien być dla wielu firm jednym ze sposobów na działania reklamowe i wizerunkowe, a także dobrym narzędziem do obserwowania poczynań konkurencji w sieci. Dowiedz się, co marka może zyskać, jeśli na bieżąco monitoruje internet.
25 czerwca 2022
Współczynnik odrzuceń - co ten wskaźnik mówi o twojej stronie?
Czy wysoki współczynnik odrzuceń naszej strony świadczy o tym, że coś robimy nie tak? Co to właściwie oznacza? Czy mamy powody do niepokoju? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi na te pytania. Dowiedz się więcej na ten temat!
21 lutego 2020
Sztuczna inteligencja zmienia marketing
Sztuczna inteligencja znajduje coraz szersze zastosowanie. Dzięki niej powstają liczne przedmioty codziennego użytku. Jednak coraz częściej wykorzystuje się je w działaniach marketingowych. Sprawdź, jak sztuczna inteligencja zmienia marketing!
20 sierpnia 2021
Sprzedaż na Allegro - czy wystarczy na początek?
Niejednokrotnie przedsiębiorcy swoją przygodę z handlem online rozpoczynają właśnie od portalu Allegro. Zazwyczaj są to niewielkie firmy, które stawiają pierwsze kroki w e-handlu. Dowiedz się, czy na początek sprzedaż na Allegro jest dobrym pomysłem!
25 kwietnia 2022