0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Marketing internetowy

Marketing internetowy

Lista mailingowa w e-commerce - jak ją zrobić?

Dlaczego lista mailingowa w e-commerce ma tak wielkie znaczenie? To środek marketingowy, który pozwala być najbliżej klienta, informować go o tym, co dzieje się w naszym sklepie internetowym. Przeczytaj i dowiedz się, jak stworzyć dobrą listę mailingową!

25 czerwca 2022

Marketing internetowy

Lojalny e-klient - przepis na jego zdobycie

Lojalny e-klient w dobie internetu wydaje się czymś niespotykanym, ale nie niemożliwym. Chciałbyś zatrzymać klientów przy sobie? Sprawdź, w jaki sposób tego dokonać i jakie działania podjąć. Dowiedz się jakie czynniki wpływają na lojalność kupujących.

25 czerwca 2022

Marketing internetowy

Monitoring konkurencji – czy może być sposobem na bycie w czołówce?

Zastanawiasz się do czego służy monitoring konkurencji i jakich informacji dostarcza? Czy jest potrzebny Twojej firmie? Jak go wykorzystać, aby przegonić swoich przeciwników? Przeczytaj artykuł i dowiedz się jakich narzędzi używać i gdzie szukać pomocy.

25 czerwca 2022

Marketing internetowy

Słowa kluczowe Google – jakie mają znaczenie?

Czy słowa kluczowe Google mają duże znaczenie przy pisaniu tekstów do sieci? Jak wpływają na pozycjonowaniu strony? Jak wybrać najwłaściwsze? Czy istnieją do tego odpowiednie narzędzia? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej na temat słów kluczowych!

17 stycznia 2022

Marketing internetowy

Monitoring internetu - jakie może przynieść korzyści?

Monitoring internetu powinien być dla wielu firm jednym ze sposobów na działania reklamowe i wizerunkowe, a także dobrym narzędziem do obserwowania poczynań konkurencji w sieci. Dowiedz się, co marka może zyskać, jeśli na bieżąco monitoruje internet.

25 czerwca 2022

Marketing internetowy

Współczynnik odrzuceń - co ten wskaźnik mówi o twojej stronie?

Czy wysoki współczynnik odrzuceń naszej strony świadczy o tym, że coś robimy nie tak? Co to właściwie oznacza? Czy mamy powody do niepokoju? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi na te pytania. Dowiedz się więcej na ten temat!

21 lutego 2020

Marketing internetowy

Sztuczna inteligencja zmienia marketing

Sztuczna inteligencja znajduje coraz szersze zastosowanie. Dzięki niej powstają liczne przedmioty codziennego użytku. Jednak coraz częściej wykorzystuje się je w działaniach marketingowych. Sprawdź, jak sztuczna inteligencja zmienia marketing!

20 sierpnia 2021

Marketing internetowy

Sprzedaż na Allegro - czy wystarczy na początek?

Niejednokrotnie przedsiębiorcy swoją przygodę z handlem online rozpoczynają właśnie od portalu Allegro. Zazwyczaj są to niewielkie firmy, które stawiają pierwsze kroki w e-handlu. Dowiedz się, czy na początek sprzedaż na Allegro jest dobrym pomysłem!

25 kwietnia 2022

Marketing internetowy

Zdjęcia produktów przeznaczonych do sprzedaży - jakie powinny być?

Szybki postęp technologii sprawia, że ludzie coraz chętniej wybierają zakupy w sieci. Jednak jak zachęcić potencjalnych klientów do zakupu? Na pewno pomocne będą dobre zdjęcia produktów! Sprawdź, jakie zdjęcia pomogą Ci sprzedawać!

17 stycznia 2022

Marketing internetowy

Analiza SWOT jako narzędzie budowania strategii marketingowej

Analiza SWOT to podstawowe narzędzie używane podczas tworzenia strategii marketingowych oraz biznesplanów. SWOT bada przede wszystkim mocne i słabe strony przedsięwzięcia. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak analiza SWOT może pomóc w Twojej firmie!

9 sierpnia 2022

Marketing internetowy

Tradycyjny podział na ATL i BTL a marketing XXI wieku

Co oznaczają popularne, głównie w języku branży marketingowej, skróty ATL i BTL? Skąd pochodzą te określenia? Czy są jeszcze aktualne i jakie działania kryją się pod nimi? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej o above the line i below the line.

25 czerwca 2022

Marketing internetowy

Misja i wizja firmy ważne w budowaniu każdego biznesu

Misja i wizja firmy to kluczowe filary z punktu widzenia każdego dobrze prosperującego biznesu. Co dokładnie przedstawia ich definicja? Jakie są różnice między nimi i dlaczego są tak ważne w funkcjonowaniu i rozwoju firmy na rynku? Odpowiedzi w artykule!

23 kwietnia 2021

Marketing internetowy

5 sił Portera - analiza atrakcyjności sektora

Chcesz rozpocząć pracę na własny rachunek? Myślisz o założeniu firmy, ale nie wiesz, jaką branżę wybrać? Może boisz się, że wybrany przez Ciebie sektor jest mało interesujący i niedochodowy? Poznaj analizę 5 Sił Portera i zbadaj jego atrakcyjność!

2 sierpnia 2022

Marketing internetowy

Public relations w małej firmie – 10 kroków do sukcesu

Uważasz, że public relations sprawdzi się tylko w dużych firmach? Nic bardziej mylnego! Poznaj metody komunikowania, dzięki którym przegonisz konkurencję. W poniższym artykule przedstawiamy 10 kroków, które pomogą Ci w osiągnięciu sukcesu.

15 listopada 2019

Marketing internetowy

Publicity - nieważne, co mówią, byle mówili? Nieprawda!

Publicity - czym różni się od Public Relations? Co kryje się pod tym pojęciem i czy istnieją wspólne elementy między publicity a PR? Przedstawiamy krótki przewodnik po modelach komunikacji dla firm. Przeczytaj i dowiedz się więcej na ten temat!

17 stycznia 2022

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów