Marketing internetowy
Prowadzenie sklepu internetowego - jak robić to skutecznie?
E-commerce cieszy się popularnością wśród konsumentów - przyczynami są przede wszystkim wygoda oraz wzrost zaufania do tej formy zakupów. Dlatego też prowadzenie sklepu internetowego może stać się szansą na sukces. Przeczytaj i dowiedz się więcej!
25 czerwca 2022
Reklama natywna - co to jest i jak to działa?
Najświeższe pomysły marketingowe najłatwiej się przyjmują w internecie - i tak też się stało w tym przypadku. Pojawiła się reklama natywna, która bardzo wiele czerpie z innych, pokrewnych idei promowania się w sieci. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się
18 marca 2022
Lista mailingowa w e-commerce - jak ją zrobić?
Dlaczego lista mailingowa w e-commerce ma tak wielkie znaczenie? To środek marketingowy, który pozwala być najbliżej klienta, informować go o tym, co dzieje się w naszym sklepie internetowym. Przeczytaj i dowiedz się, jak stworzyć dobrą listę mailingową!
25 czerwca 2022
Lojalny e-klient - przepis na jego zdobycie
Lojalny e-klient w dobie internetu wydaje się czymś niespotykanym, ale nie niemożliwym. Chciałbyś zatrzymać klientów przy sobie? Sprawdź, w jaki sposób tego dokonać i jakie działania podjąć. Dowiedz się jakie czynniki wpływają na lojalność kupujących.
25 czerwca 2022
Monitoring konkurencji – czy może być sposobem na bycie w czołówce?
Zastanawiasz się do czego służy monitoring konkurencji i jakich informacji dostarcza? Czy jest potrzebny Twojej firmie? Jak go wykorzystać, aby przegonić swoich przeciwników? Przeczytaj artykuł i dowiedz się jakich narzędzi używać i gdzie szukać pomocy.
25 czerwca 2022
Słowa kluczowe Google – jakie mają znaczenie?
Czy słowa kluczowe Google mają duże znaczenie przy pisaniu tekstów do sieci? Jak wpływają na pozycjonowaniu strony? Jak wybrać najwłaściwsze? Czy istnieją do tego odpowiednie narzędzia? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej na temat słów kluczowych!
17 stycznia 2022
Monitoring internetu - jakie może przynieść korzyści?
Monitoring internetu powinien być dla wielu firm jednym ze sposobów na działania reklamowe i wizerunkowe, a także dobrym narzędziem do obserwowania poczynań konkurencji w sieci. Dowiedz się, co marka może zyskać, jeśli na bieżąco monitoruje internet.
25 czerwca 2022
Współczynnik odrzuceń - co ten wskaźnik mówi o twojej stronie?
Czy wysoki współczynnik odrzuceń naszej strony świadczy o tym, że coś robimy nie tak? Co to właściwie oznacza? Czy mamy powody do niepokoju? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi na te pytania. Dowiedz się więcej na ten temat!
21 lutego 2020
Sztuczna inteligencja zmienia marketing
Sztuczna inteligencja znajduje coraz szersze zastosowanie. Dzięki niej powstają liczne przedmioty codziennego użytku. Jednak coraz częściej wykorzystuje się je w działaniach marketingowych. Sprawdź, jak sztuczna inteligencja zmienia marketing!
20 sierpnia 2021
Sprzedaż na Allegro - czy wystarczy na początek?
Niejednokrotnie przedsiębiorcy swoją przygodę z handlem online rozpoczynają właśnie od portalu Allegro. Zazwyczaj są to niewielkie firmy, które stawiają pierwsze kroki w e-handlu. Dowiedz się, czy na początek sprzedaż na Allegro jest dobrym pomysłem!
25 kwietnia 2022
Zdjęcia produktów przeznaczonych do sprzedaży - jakie powinny być?
Szybki postęp technologii sprawia, że ludzie coraz chętniej wybierają zakupy w sieci. Jednak jak zachęcić potencjalnych klientów do zakupu? Na pewno pomocne będą dobre zdjęcia produktów! Sprawdź, jakie zdjęcia pomogą Ci sprzedawać!
17 stycznia 2022
Analiza SWOT jako narzędzie budowania strategii marketingowej
Analiza SWOT to podstawowe narzędzie używane podczas tworzenia strategii marketingowych oraz biznesplanów. SWOT bada przede wszystkim mocne i słabe strony przedsięwzięcia. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak analiza SWOT może pomóc w Twojej firmie!
9 sierpnia 2022
Tradycyjny podział na ATL i BTL a marketing XXI wieku
Co oznaczają popularne, głównie w języku branży marketingowej, skróty ATL i BTL? Skąd pochodzą te określenia? Czy są jeszcze aktualne i jakie działania kryją się pod nimi? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej o above the line i below the line.
25 czerwca 2022
Misja i wizja firmy ważne w budowaniu każdego biznesu
Misja i wizja firmy to kluczowe filary z punktu widzenia każdego dobrze prosperującego biznesu. Co dokładnie przedstawia ich definicja? Jakie są różnice między nimi i dlaczego są tak ważne w funkcjonowaniu i rozwoju firmy na rynku? Odpowiedzi w artykule!
23 kwietnia 2021
5 sił Portera - analiza atrakcyjności sektora
Chcesz rozpocząć pracę na własny rachunek? Myślisz o założeniu firmy, ale nie wiesz, jaką branżę wybrać? Może boisz się, że wybrany przez Ciebie sektor jest mało interesujący i niedochodowy? Poznaj analizę 5 Sił Portera i zbadaj jego atrakcyjność!
2 sierpnia 2022