Marketing internetowy
Blog firmowy – skąd czerpać inspirację na treści?
Na wielu stronach internetowych przedsiębiorstw znajdziemy także blog firmowy. Prowadzenie takiego miejsca ma wiele plusów. Co jednak zrobić, kiedy wyczerpiemy pomysły na treści? Gdzie szukać inspiracji? Podpowiadamy w naszym artykule!
1 listopada 2020
PR w branży budowlano-wnętrzarskiej – jakie działania warto podjąć?
Dokonując zakupu, klienci coraz częściej polegają na wypracowanej opinii na temat firmy. Zastosowanie działań public relations jest więc nieodłącznym elementem każdej strategii biznesowej. Sprawdź, jak wygląda PR w branży budowlano-wnętrzarskiej!
25 czerwca 2022
Cross marketing w praktyce, czyli czy współpraca się opłaca?
Cross marketing, czyli marketing krzyżowy, jest rodzajem współpracy firm, który pozwala na obniżenie kosztów działań promocyjnych. Sprawdź, jak firmy w Polsce wykorzystują ten rodzaj współpracy, aby zyskać na efekcie synergii. Odpowiedź w artykule!
5 lutego 2022
TOP 10 – poznaj najlepsze narzędzia do content marketingu!
Opracowywanie wartościowych treści stanowi trudne zadanie dla każdej firmy. Jakie aplikacje dostępne na rynku ułatwiają tworzenie i analizę komunikatów? Przedstawiamy przydatne narzędzia do content marketingu, które usprawnią ten proces!
17 stycznia 2020
Nagłówki strony – dlaczego powinniśmy je stosować?
Nagłówki strony pozwalają na uporządkowanie treści witryny internetowej, co wpływa na przejrzystość strony. Stosowanie ich jest również ważne w pozycjonowaniu. Jaki wpływ na optymalizację strony internetowej mają nagłówki?
25 czerwca 2022
Cross promocja na YouTube – co zrobić, by przyciągnąć uwagę widza?
Cross promocja na YouTube to jeden z najgłośniejszych trendów w marketingu. YouTube to nie tylko śmieszne filmiki. To przede wszystkim idealne narzędzie, by promować swoją firmę w sieci. Dowiedz się więcej o tym, jak wykorzystać w tym celu cross promocję!
19 lutego 2019
Skuteczna promocja w mediach – reklama telewizyjna
Czy telewizja to nadal skuteczny nośnik reklamy? Czy reklama telewizyjna to skuteczna forma przekazu reklamowego i czy będzie odpowiednia dla Twojego produktu? Czy koszty reklamy telewizyjnej są wysokie? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej.
12 lutego 2019
Webinar czy podcast - co będzie skuteczniejsze dla Twojego biznesu?
Zarówno webinar, jak i podcast przynoszą realne korzyści w postaci pozyskiwania leadów i budowania wizerunku. Co zatem wybrać, webinar czy podcast? O czym należy pamiętać? Sprawdź, która forma będzie korzystniejsza dla Twojej firmy?
17 stycznia 2022
Dobry mailing - jak budować maile w e-mail marketingu?
Jak tworzyć dobry mailing? Zacznijmy od tego, czym są dobre maile. Jaka treść będzie interesująca, a co spowoduje, że twój subskrybent nawet nie otworzy wiadomości? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, co powinna zawierać dobra wiadomość e-mail!
17 stycznia 2022
Jaki wpływ na pozycjonowanie strony ma Google?
Prowadzenie strony internetowej jest jedną z ważniejszych metod reklamy i aktywnego pozyskiwania klientów, dlatego też ważne jest, aby była odpowiednio zoptymalizowana i widoczna w sieci. Jak Google wpływa na pozycjonowanie strony?
17 stycznia 2022
Animacje reklamowe - czy warto zastosować je w reklamie?
Dlaczego animacje reklamowe stają się coraz popularniejszą formą reklamy? Jak odbierają je klienci? Czy ten nowy trend ma szansę wybić się w branży marketingu? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, czy warto postawić na taką formę reklamy!
17 stycznia 2022
Emoji marketing - jak promować firmę dzięki emotikonom?
Czy stosowanie emotikon w codziennej komunikacji jest ważne? Wiesz, jak ich używać? Dowiedz się, dlaczego warto stosować emoji marketing oraz w jaki sposób emotikony mogą pomóc dotrzeć do odbiorców i rozwijać Twoją markę.
12 kwietnia 2019
Jak zarządzać aktywnością na Facebooku firmowym?
Obecność firmy na Facebooku to już codzienność. Często jest to jeden z głównych kanałów komunikacji firmy z jej klientami. Jednak jak zarządzać aktywnością na Facebooku i skutecznie zachęcać odbiorców do aktywnego udziału w życiu socialmediowym firmy?
22 grudnia 2018
Jakie działania PR w branży fashion podjąć, by promocja była skuteczna?
Branża modowa, choć specyficzna, rządzi się pewnymi prawami, którym przyświeca zasada “wyróżnij się albo zgiń!”. Dowiedz się, jakie działania PR w branży fashion należy podjąć, aby promocja marki była skuteczna i odbiła się szerokim echem!
17 stycznia 2022
Media społecznościowe w małej firmie - jak zwiększyć zaangażowanie odbiorców?
Media społecznościowe są miejscem, w którym marki starają się budować wartościowe relacje z klientami i utrzymywać pozytywny wizerunek. W 5 krokach przedstawiamy, jak zwiększyć zaangażowanie odbiorców na popularnych serwisach! Sprawdź!
11 grudnia 2018