Marketing internetowy
Model biznesowy dla firmy prowadzącej działalność w internecie
Wraz z rozwojem internetu rozszerza się pojęcie modelu biznesowego i sposób jego rozumienia przez właścicieli firm. Co zawiera model biznesowy, od czego zacząć jego tworzenie i jak wybrać najlepszy dla swojego przedsiębiorstwa? Przeczytaj w artykule!
26 maja 2020
Promocja webinaru, czyli jak i gdzie reklamować, by chcieli oglądać?
Webinar to wykład online, którego dobre wykorzystanie może przyczynić się do wzrostu ilości klientów oraz utrzymania relacji z obecnymi. Jak powinna wyglądać skuteczna promocja webinaru? Przeczytaj artykuł i poznaj skuteczne metody!
25 czerwca 2022
Wymiary zdjęć w mediach społecznościowych
Obecność w wielu kanałach społecznościowych pozwala dotrzeć do większej liczby klientów. Jednak, aby prowadzić profile w social mediach, należy zadbać o grafiki na fanpage’ach. Sprawdź, jakie występują wymiary zdjęć w mediach społecznościowych!
25 czerwca 2022
Pozycjonowanie filmów na YouTube - poznaj taktykę promocji!
Promocja firmy stanowi ważny element strategii biznesowej. W dobie internetu coraz większe znaczenie ma serwis YouTube, który obecnie stanowi bogate źródło treści. Co wpływa na pozycjonowanie filmów na YouTube? Przeczytaj i dowiedz się więcej!
25 czerwca 2022
Virale - co to właściwie jest ?
Czym są virale internetowe i jak skutecznie wykorzystać je w swojej strategii marketingowej? Na co należy zwrócić szczególną uwagę przygotowując viral? Czy viral to skuteczna forma promocji? Przeczytaj poniższy artykuł i dowiedz się więcej!
1 marca 2022
Blog firmowy – skąd czerpać inspirację na treści?
Na wielu stronach internetowych przedsiębiorstw znajdziemy także blog firmowy. Prowadzenie takiego miejsca ma wiele plusów. Co jednak zrobić, kiedy wyczerpiemy pomysły na treści? Gdzie szukać inspiracji? Podpowiadamy w naszym artykule!
1 listopada 2020
PR w branży budowlano-wnętrzarskiej – jakie działania warto podjąć?
Dokonując zakupu, klienci coraz częściej polegają na wypracowanej opinii na temat firmy. Zastosowanie działań public relations jest więc nieodłącznym elementem każdej strategii biznesowej. Sprawdź, jak wygląda PR w branży budowlano-wnętrzarskiej!
25 czerwca 2022
Cross marketing w praktyce, czyli czy współpraca się opłaca?
Cross marketing, czyli marketing krzyżowy, jest rodzajem współpracy firm, który pozwala na obniżenie kosztów działań promocyjnych. Sprawdź, jak firmy w Polsce wykorzystują ten rodzaj współpracy, aby zyskać na efekcie synergii. Odpowiedź w artykule!
5 lutego 2022
TOP 10 – poznaj najlepsze narzędzia do content marketingu!
Opracowywanie wartościowych treści stanowi trudne zadanie dla każdej firmy. Jakie aplikacje dostępne na rynku ułatwiają tworzenie i analizę komunikatów? Przedstawiamy przydatne narzędzia do content marketingu, które usprawnią ten proces!
17 stycznia 2020
Nagłówki strony – dlaczego powinniśmy je stosować?
Nagłówki strony pozwalają na uporządkowanie treści witryny internetowej, co wpływa na przejrzystość strony. Stosowanie ich jest również ważne w pozycjonowaniu. Jaki wpływ na optymalizację strony internetowej mają nagłówki?
25 czerwca 2022
Cross promocja na YouTube – co zrobić, by przyciągnąć uwagę widza?
Cross promocja na YouTube to jeden z najgłośniejszych trendów w marketingu. YouTube to nie tylko śmieszne filmiki. To przede wszystkim idealne narzędzie, by promować swoją firmę w sieci. Dowiedz się więcej o tym, jak wykorzystać w tym celu cross promocję!
19 lutego 2019
Skuteczna promocja w mediach – reklama telewizyjna
Czy telewizja to nadal skuteczny nośnik reklamy? Czy reklama telewizyjna to skuteczna forma przekazu reklamowego i czy będzie odpowiednia dla Twojego produktu? Czy koszty reklamy telewizyjnej są wysokie? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej.
12 lutego 2019
Webinar czy podcast - co będzie skuteczniejsze dla Twojego biznesu?
Zarówno webinar, jak i podcast przynoszą realne korzyści w postaci pozyskiwania leadów i budowania wizerunku. Co zatem wybrać, webinar czy podcast? O czym należy pamiętać? Sprawdź, która forma będzie korzystniejsza dla Twojej firmy?
17 stycznia 2022
Dobry mailing - jak budować maile w e-mail marketingu?
Jak tworzyć dobry mailing? Zacznijmy od tego, czym są dobre maile. Jaka treść będzie interesująca, a co spowoduje, że twój subskrybent nawet nie otworzy wiadomości? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, co powinna zawierać dobra wiadomość e-mail!
17 stycznia 2022
Jaki wpływ na pozycjonowanie strony ma Google?
Prowadzenie strony internetowej jest jedną z ważniejszych metod reklamy i aktywnego pozyskiwania klientów, dlatego też ważne jest, aby była odpowiednio zoptymalizowana i widoczna w sieci. Jak Google wpływa na pozycjonowanie strony?
17 stycznia 2022