Marketing internetowy
Strona mobilna - zalety i wady jej posiadania
W dobie cyfryzacji nie można obyć się bez mobilnej wersji witryny. Dowiedz się czym jest strona mobilna, jakie są jej zalety oraz wady i czy warto w nią zainwestować. Sprawdź, czy w czasach, gdy niemal każdy ma smartfon czy tablet można ją zignorować!
20 marca 2020
Efektywność sklepu internetowego - jak ją zwiększyć?
Jakie są sposoby na zwiększenie zysków ze sprzedaży w sklepie internetowym? Jak przyciągnąć do niego więcej klientów? Sprawdź, jak skutecznie zwiększyć efektywność sklepu internetowego, kim jest persona zakupowa i na czym polega content marketing!
17 stycznia 2022
Ikony reklamy - najsłynniejsze reklamy na świecie
Niekiedy wystarczy jedna nieprzeciętna kreacja reklamowa, aby odnieść sukces, wybić się ponad inne firmy i zaistnieć na rynku - oto przykłady ponadczasowych hitów reklamowych z podwórka międzynarodowego. Poznaj największe ikony reklamy na świecie!
19 marca 2020
Strona internetowa twojej firmy jako istotny element marketingowy
Prowadzisz firmę? Załóż stronę internetową i korzystaj z zalet wirtualnego świata! Przeczytaj artykuł i sprawdź dlaczego strona internetowa Twojej firmy może być tak ważna oraz jakie są główne zalety jej posiadania!
25 czerwca 2022
Branded content jako inteligentna forma perswazji
Branded content to coraz szerzej praktykowany trend w marketingu, spotykany dziś właściwie we wszystkich mediach, ale najlepiej sprawdzający się w internecie. Dowiedz się, czym jest branded content oraz jak możesz go skutecznie wykorzystać!
25 czerwca 2022
Teksty preclowe - dlaczego nie są już modne
Teksty preclowe stanowiły kiedyś podstawę działań marketingowych w internecie, jednak obecnie większość specjalistów odradza ich stosowanie? Dlaczego podejście do niech tak diametralnie się zmieniło? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!
25 czerwca 2022
Generowanie mapy strony - jak ułatwić pracę robotom Google?
Generowanie mapy strony może być niezmiernie przydatne, jeśli chodzi o pozycjonowanie strony internetowej. Jeśli chcesz, by Twoja witryna była na jednym z pierwszych miejsc w wynikach wyszukiwarki, dowiedz się więcej i wykorzystaj tę wiedzę w praktyce!
7 lipca 2022
Teksty informacyjne w e-commerce mają wpływ na konwersję
Przy prowadzeniu sklepu internetowego niezbędna jest odpowiednia konwersja. Jak ją osiągnąć? Należy jak najbardziej przystosować stronę sklepu do oczekiwań klientów. Sprawdź jak działają teksty informacyjne w e-commerce i czy warto je stosować!
25 czerwca 2022
Social media jako element promocji marki
Serwis eMarketer podał wyniki badań, z których wynika, że globalne wydatki na reklamę na serwisach społecznościowych dynamicznie rosną. Czy social media to nowy najpopularniejszy kanał reklamy? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej!
25 czerwca 2022
Język hipnozy w copywritingu - na czym polega?
Sposób pisania tekstów reklamowych często zależny jest od specyfiki branży, grupy docelowej oraz sytuacji firmy. Odpowiednie stosowanie języka w copywritingu może pomóc osiągnąć pożądane cele. Dowiedz się, na czym polega język hipnozy i jak go stosować!
17 marca 2020
Dedykowane oprogramowanie w e-sklepie - czy warto?
Wybór oprogramowania dla sklepu internetowego to niełatwa decyzja. Co e-przedsiębiorca może zrobić w sytuacji, gdy żadna z proponowanych platform nie spełnia jego oczekiwań? Odpowiedź jest prosta: wybrać dedykowane oprogramowanie!
25 czerwca 2022
Marketing internetowy - wprowadzenie i podstawowe informacje
Czy marketing internetowy to dobry pomysł? Z pewnością tak! Sieć daje mnóstwo możliwości zarówno nawiązania kontaktu z klientami, jak i nakłonienia ich, by zrobili zakupy własnie w naszym sklepie. Dowiedz się więcej o marketingu w internecie!
25 czerwca 2022
Mikrostrona - czy niesie korzyści dla firmy?
Mikrostrona to pojęcie, które nie zdobyło jeszcze w Polsce zbyt dużej popularności, jednak warto zwrócić uwagę na to nowoczesne rozwiązanie, ponieważ niesie za sobą wiele korzyści w osiąganiu postawionych celów przedsiębiorstwa.
17 stycznia 2022
Klient stacjonarny - kim jest i jak go poznać?
Prowadząc firmę, która w swych działaniach marketingowych nie wykorzystuje internetu, warto poznać swojego klienta. Przede wszystkim warto dowiedzieć się, kim jest klient stacjonarny oraz jakie posiada cechy! Sprawdź, kim są Twoi klienci!
17 stycznia 2022
Pozycjonowanie i optymalizacja stron – dobór fraz i słów kluczowych
Promowanie strony w sieci nie jest prostym zadaniem. Zanim jednak z bogatej palety dostępnych środków wybierzemy satysfakcjonujące nas metody, warto zapoznać się z działaniami najbardziej oczywistymi, jakimi są pozycjonowanie i optymalizacja strony.
11 czerwca 2021