Marketing internetowy
Dedykowane oprogramowanie w e-sklepie - czy warto?
Wybór oprogramowania dla sklepu internetowego to niełatwa decyzja. Co e-przedsiębiorca może zrobić w sytuacji, gdy żadna z proponowanych platform nie spełnia jego oczekiwań? Odpowiedź jest prosta: wybrać dedykowane oprogramowanie!
25 czerwca 2022
Marketing internetowy - wprowadzenie i podstawowe informacje
Czy marketing internetowy to dobry pomysł? Z pewnością tak! Sieć daje mnóstwo możliwości zarówno nawiązania kontaktu z klientami, jak i nakłonienia ich, by zrobili zakupy własnie w naszym sklepie. Dowiedz się więcej o marketingu w internecie!
25 czerwca 2022
Mikrostrona - czy niesie korzyści dla firmy?
Mikrostrona to pojęcie, które nie zdobyło jeszcze w Polsce zbyt dużej popularności, jednak warto zwrócić uwagę na to nowoczesne rozwiązanie, ponieważ niesie za sobą wiele korzyści w osiąganiu postawionych celów przedsiębiorstwa.
17 stycznia 2022
Klient stacjonarny - kim jest i jak go poznać?
Prowadząc firmę, która w swych działaniach marketingowych nie wykorzystuje internetu, warto poznać swojego klienta. Przede wszystkim warto dowiedzieć się, kim jest klient stacjonarny oraz jakie posiada cechy! Sprawdź, kim są Twoi klienci!
17 stycznia 2022
Pozycjonowanie i optymalizacja stron – dobór fraz i słów kluczowych
Promowanie strony w sieci nie jest prostym zadaniem. Zanim jednak z bogatej palety dostępnych środków wybierzemy satysfakcjonujące nas metody, warto zapoznać się z działaniami najbardziej oczywistymi, jakimi są pozycjonowanie i optymalizacja strony.
11 czerwca 2021
Landing page - kilka praktycznych wskazówek do optymalizacji
Landing page jest jednym z ważniejszych elementów marketingu internetowego. Dobrze zoptymalizowana i wykonana strona może przyczynić się do większych zysków w sprzedaży internetowej. Poznaj kilka prostych wskazówek optymalizacji i wprowadź je w życie!
25 czerwca 2022
Jak zwiększyć sprzedaż i jakość ruchu w twoim e-sklepie?
Jak wiadomo, ruch w sklepie internetowym nie zawsze równa się wysokiej sprzedaży. Co zrobić, by poprawić jakość ruchu w e-sklepie i zwiększyć sprzedaż? Podpowiadamy w naszym artykule jak zwiększyć skuteczną odpowiedzialność sklepów internetowych!
6 marca 2020
Współpraca z Vlogerami - szybki spacer po YouTube
Dużo mówi się ostatnio o tym, że YouTube ma szansę przewyższyć pod względem popularności telewizję. Warto więc wziąć pod uwagę współpracę z jego twórcami. Kim są youtuberzy? Przedstawiamy subiektywny ranking youtuberów, których warto znać.
6 marca 2020
Złe współzawodnictwo i jego faktyczne skutki
Konkurowanie nie jest złe, przeciwnie - motywuje do działania, pomaga szybciej podejmować decyzje i skupiać się na celu. Istnieje jednak jeszcze jeden aspekt, ten wiążący się z przepracowaniem i stresem. Zobacz, czym jest złe współzawodnictwo w pracy.
25 czerwca 2022
Znaczenie słów - czy copywriter powinien pisać poprawnie?
Przez podobne brzmienie, zapis lub błędne używanie w języku potocznym niektórym ze słów przypisuje się niewłaściwe znaczenie. To nie powinno się zdarzać, zwłaszcza copywriterom. Przeczytaj i sprawdź, czy znasz znaczenie słów, których używasz!
25 czerwca 2022
Pozycjonowanie stron - zasady działania wyszukiwarki Google
Pozycjonowanie stron to działania, które mają na celu zwiększanie popularności strony internetowej w sieci. Czynności, które wykonuje pozycjoner powinny skłonić robota wyszukiwarki do częstszych odwiedzin witryny, a w rezultacie wyższej oceny strony.
25 czerwca 2022
Jak prowadzić bloga firmowego i dlaczego warto to robić?
Coraz większa konkurencja również w świecie internetu sprawia, że trudno wyróżnić się na tle innych firm. Ostatnio bardzo popularnym narzędziem stosowanym w sieci stał się content marketing. Podpowiadamy, jak prowadzić bloga firmowego, aby był skuteczny!
29 lutego 2020
Klient sklepu internetowego opisany na podstawie badania Cuponation
Prowadzisz sklep internetowy i chciałbyś dopasować swój system marketingowy do potrzeb klienta? W naszym artykule znajdziesz odpowiedź, czego szuka i kim jest statystyczny klient sklepu internetowego. Zapoznaj się z badaniami Cuponation!
17 marca 2020
Jak mierzyć skuteczność akcji marketingowych w Internecie?
Pierwszym i najważniejszym wskaźnikiem opłacalności, w przypadku organizowania kampanii promocyjnych w internecie, jest skuteczność akcji marketingowych przeprowadzanych online. Sprawdź, jak ją mierzyć i za pomocą jakich wskaźników można to zrobić.
18 marca 2022
Jak długość artykułu wpływa na pozycjonowanie strony internetowej?
Pozycjonowanie strony internetowej nie jest jest prostą sprawą, choć może wydawać się inaczej. Przy optymalizowaniu trzeba pamiętać o mnóstwie reguł i zasad temu towarzyszących. Czy długość artykułu wpływa na wyniki w wyszukiwania? Sprawdź!
7 kwietnia 2022