Tło strzałki Strzałka
0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Marketing internetowy

Marketing internetowy

Landing page - kilka praktycznych wskazówek do optymalizacji

Landing page jest jednym z ważniejszych elementów marketingu internetowego. Dobrze zoptymalizowana i wykonana strona może przyczynić się do większych zysków w sprzedaży internetowej. Poznaj kilka prostych wskazówek optymalizacji i wprowadź je w życie!

25 czerwca 2022

Marketing internetowy

Jak zwiększyć sprzedaż i jakość ruchu w twoim e-sklepie?

Jak wiadomo, ruch w sklepie internetowym nie zawsze równa się wysokiej sprzedaży. Co zrobić, by poprawić jakość ruchu w e-sklepie i zwiększyć sprzedaż? Podpowiadamy w naszym artykule jak zwiększyć skuteczną odpowiedzialność sklepów internetowych!

6 marca 2020

Marketing internetowy

Współpraca z Vlogerami - szybki spacer po YouTube

Dużo mówi się ostatnio o tym, że YouTube ma szansę przewyższyć pod względem popularności telewizję. Warto więc wziąć pod uwagę współpracę z jego twórcami. Kim są youtuberzy? Przedstawiamy subiektywny ranking youtuberów, których warto znać.

6 marca 2020

Marketing internetowy

Złe współzawodnictwo i jego faktyczne skutki

Konkurowanie nie jest złe, przeciwnie - motywuje do działania, pomaga szybciej podejmować decyzje i skupiać się na celu. Istnieje jednak jeszcze jeden aspekt, ten wiążący się z przepracowaniem i stresem. Zobacz, czym jest złe współzawodnictwo w pracy.

25 czerwca 2022

Marketing internetowy

Znaczenie słów - czy copywriter powinien pisać poprawnie?

Przez podobne brzmienie, zapis lub błędne używanie w języku potocznym niektórym ze słów przypisuje się niewłaściwe znaczenie. To nie powinno się zdarzać, zwłaszcza copywriterom. Przeczytaj i sprawdź, czy znasz znaczenie słów, których używasz!

25 czerwca 2022

Marketing internetowy

Pozycjonowanie stron - zasady działania wyszukiwarki Google

Pozycjonowanie stron to działania, które mają na celu zwiększanie popularności strony internetowej w sieci. Czynności, które wykonuje pozycjoner powinny skłonić robota wyszukiwarki do częstszych odwiedzin witryny, a w rezultacie wyższej oceny strony.

25 czerwca 2022

Marketing internetowy

Jak prowadzić bloga firmowego i dlaczego warto to robić?

Coraz większa konkurencja również w świecie internetu sprawia, że trudno wyróżnić się na tle innych firm. Ostatnio bardzo popularnym narzędziem stosowanym w sieci stał się content marketing. Podpowiadamy, jak prowadzić bloga firmowego, aby był skuteczny!

29 lutego 2020

Marketing internetowy

Klient sklepu internetowego opisany na podstawie badania Cuponation

Prowadzisz sklep internetowy i chciałbyś dopasować swój system marketingowy do potrzeb klienta? W naszym artykule znajdziesz odpowiedź, czego szuka i kim jest statystyczny klient sklepu internetowego. Zapoznaj się z badaniami Cuponation!

17 marca 2020

Marketing internetowy

Jak mierzyć skuteczność akcji marketingowych w Internecie?

Pierwszym i najważniejszym wskaźnikiem opłacalności, w przypadku organizowania kampanii promocyjnych w internecie, jest skuteczność akcji marketingowych przeprowadzanych online. Sprawdź, jak ją mierzyć i za pomocą jakich wskaźników można to zrobić.

18 marca 2022

Marketing internetowy

Jak długość artykułu wpływa na pozycjonowanie strony internetowej?

Pozycjonowanie strony internetowej nie jest jest prostą sprawą, choć może wydawać się inaczej. Przy optymalizowaniu trzeba pamiętać o mnóstwie reguł i zasad temu towarzyszących. Czy długość artykułu wpływa na wyniki w wyszukiwania? Sprawdź!

7 kwietnia 2022

Marketing internetowy

Reklama natywna to nie tylko tekst – inne formy występowania

Reklama natywna występuje w wielu miejscach, w których przebywamy lub które oglądamy, jednak często nie mamy świadomości, że właśnie z taką rodzajem przekazu marketingowego mamy do czynienia. Dowiedz się dlaczego i jakie formy przybiera reklama natywna!

25 czerwca 2022

Marketing internetowy

Promocja sprzedaży w sklepie internetowym cz. 2

Chcesz poprawić wyniki sprzedaży w swoim sklepie internetowym? Myślisz o wykorzystaniu rabatów bądź programów lojalnościowych? Zobacz, jak promocja sprzedaży może pozytywnie wpłynąć na ilość transakcji. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!

25 czerwca 2022

Marketing internetowy

Reklama porównawcza w marketingu internetowym

Reklama porównawcza, to taka, która umożliwia bezpośrednio lub pośrednio rozpoznanie konkurenta albo towarów bądź usług przez niego oferowanych i jeżeli jest ona sprzeczna z dobrymi obyczajami – stanowi czyn nieuczciwej konkurencji

25 czerwca 2022

Marketing internetowy

Internet podstawowym narzędziem komunikacji. Czy to koniec wiadomości sms?

Zainteresowanie wiadomościami SMS wyraźnie zmalało w ostatnich latach. Skąd taka niska popularność wiadomości tekstowych i czy sytuacja ta powtórzy się w stosunku rozmów telefonicznych? Wszystko wskazuje na to, że wiadomości sms tracą zainteresowanie.

25 czerwca 2022

Marketing internetowy

Metoda Lean w content marketingu - jak ją stosować?

Chcesz rozpocząć działania związane z content marketingiem? Myślisz o wykorzystaniu marketingu treści w kampanii reklamowej firmy? Dowiedz się, jak dobrze zaplanować tego typu przedsięwzięcie i dlaczego metoda Lean może okazać się niezwykle pomocna!

25 czerwca 2022

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów